Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/21/11 ve všech sekcích

  1. Standis: Nevim jak ty, ale vecina lidi tady chce poradit a tak kdyz pise, tak treba nesledujou jake zrovna napisou i,y,s,z atp Ale jde spis o to, o cem pisou a ne jake hrubky u toho udelaji, nemyslis ?! Na to ze jsi Admin me neprijdes moc rozumny, kdyz tady misto rady ohledne tematu, radeji napises at se (Kolousinek) nauci vyjmenovana slova. Coz celkem hovori o tvojem zevnejsku a chapani ostatnich... Njn ted asi dostanu nejake napomenuti,nebo se to smaze ze jsem si dovolil Admina napomenout, ale jsi taky clovek a ne kazdy treba sleduje a dava duraz na to, aby psal tady nejake pravopisne slohovky. Takze upozornovat na tyhle chybky, je celkem ubohe zvlaste od nekoho, kdo to tady ma mit nastarosti Navic ten dotycny muze byt dislektik, a podobne narazky ho muzou odradit od dalsi pomoci Nekdy je lepsi vic pouzivat hlavu, nez....
    1 bod
  2. prosím nauč se vyjmenovaná slova
    1 bod
  3. Chce to zjistit jestli alternator vyrabi proud. A to tak, ze zmeris proud na pripojene baterii s vypnutym motorem. A pak motor nastartujes a zmeris to znovu. Pokud tam budes mit kolem 13,5V tak by to melo byt v pohode. Doufam ze jsem nepopletl volty? Kdyztak me opravte. Takze jestli ti altik vyrabi proud a nabiji ti baterii pri jizde, tak bych pak promeril odpor kabliku kdyz mas vypnuty klicek a nic nezapnuteho ani rosviceneho. Pokud to bude mit nejaky odpor, tak to znamena ze ti to treba nekde lehce skratuje baterii a tim se ti vzdy vybije. Jednoduse to jde i udelat tak, ze kdyz mas vse vyple, i klicek zap. Tak odpojis baterii kostru a kdyz ji z5 prilozis tak jestli to nejak zajiskri, tak tam mas nekde odber stavy. Pak by znamenalo zjistit kde se tak deje. So by to mozna postupne vytahovat ruzne pojistky z ruznych okruhu a premerovat to kde to bude ok. Snad nejsem moc vedle s mojima radama
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...