Chce to zjistit jestli alternator vyrabi proud. A to tak, ze zmeris proud na pripojene baterii s vypnutym motorem. A pak motor nastartujes a zmeris to znovu. Pokud tam budes mit kolem 13,5V tak by to melo byt v pohode. Doufam ze jsem nepopletl volty? Kdyztak me opravte.
Takze jestli ti altik vyrabi proud a nabiji ti baterii pri jizde, tak bych pak promeril odpor kabliku kdyz mas vypnuty klicek a nic nezapnuteho ani rosviceneho. Pokud to bude mit nejaky odpor, tak to znamena ze ti to treba nekde lehce skratuje baterii a tim se ti vzdy vybije.
Jednoduse to jde i udelat tak, ze kdyz mas vse vyple, i klicek zap. Tak odpojis baterii kostru a kdyz ji z5 prilozis tak jestli to nejak zajiskri, tak tam mas nekde odber stavy. Pak by znamenalo zjistit kde se tak deje. So by to mozna postupne vytahovat ruzne pojistky z ruznych okruhu a premerovat to kde to bude ok.
Snad nejsem moc vedle s mojima radama