Udělal bych to následovně - na páčce přepínání světel si najdi kabel, na kterém se objeví 12V při přepnutí na dálková světla nebo při zablikání světelnou houkačkou. Vede od páčky za palubkou k nohám spolujezdce k pojistkové desce, kde se tímto napětím spíná ovládací relé dálkových světel.
Na tomto kabelu udělej odbočku, kterou povedeš k nějakému vypínači na palubní desce - nemusí být nijak masivní, protože od vypínače nebudeš napájet ta přídavná světla, ale jen cívku relátka, které koupíš za cca 50,- kaček v kdejaké prodejně autodílů. Druhý drát povedeš právě od vypínače k relátku na jeden konec jeho ovládací cívky - její druhý konec ukostříš. A tímto relátkem budeš spínat proud odebíraný od hlavního přívodu z baterie přes pojistku (s hodnotou nejméně 20A, radši bych dal 30A) - a dál od relátka ho povedeš k napájecím přívodům těch přídavných světel. Nezapomeň druhé vývody těch světel ukostřit.
Pomocné relátko si namontuj někam pod kapotu do chráněného místa, aby na něj necákala voda. Výsledek bude takový, že pokud ten vypínač na palubce bude rozepnutý, odbočka z kabelu od páčky ovládání světel se neuplatní, spínat bude jen původní relé v pojistkové skříni auta, svítit budou jen původní "dálky". Jakmile ten nový spínač sepneš, sepne se při rozsvícení původních dálkových světel i to nové pomocné relé, přes které se rozsvítí i přídavné světlomety. Existují i jednodušší způsoby, například "odběr" ovládacího proudu pro pomocné relé přímo od některého vlákna původních žárovek pro dálková světla, ale je to prasečina - daleko čistší a "elektrikářštější" je to s tím odbočením od kabelu od páčky.