Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/11 v Příspěvky

  1. Vždy je tu najviac počuť to 0,5% nespokojných majiteľov a ešte Ekkara, ktorý síce nemá s TSI skúsenosti, no o to viac ich zatracuje, spokojný majiteľ sem nenapíše takmer nikdy, nakoľko nemá dôvod strácať drahocenný čas čítaním zväčša jalových postov typu "TSI je na prd". Ak človek hľadá, tak nájde typické problémy u KAŽDÉHO motora. Pred TSI som mal okrem TDI ktoré stále mám, aj spoľahlivú HTP ktorú ma šialenci typu Ekkar a spol. donútili predať po 110k km, lebo "čo ak", podľa rečí na tomto fóre totiž ten motor nemal predpoklady prežiť 50k km, ale ani po 110k km stále neklesala hladina oleja medzi výmenami a pri stk vždy boli skvelé emisie, pravda olej som dával syntetiku 5W40. Mám síce najazdené s FII combi 63kW TSI Activ (v cz približne Sportline) zatiaľ iba niečo cez 8k km , priemerná spotreba mesto/okreska/dialnica 40/30/30 je 5,9l /100km, max rýchlosť podľa GPS 186 , no plyn ešte nebol na doraze, ale okamžitá spotreba cca 20l, tak ma to rýchlo prešlo, teda spotreba je priamo úmerná váhe nohy na plyne. Z mesta A do mesta B cca 50 km parkovisko/parkovisko 4,7l. Ja som mával napr. s 1,4TDI caa 5l/100, manželka 4l/100 (bodaj by nemala ľahšiu nohu, keď váži o 40kg menej) Motor má krásne lineárny priebeh momentu, je to niečo ako HTP do 2500 a TDI od 2500 otáčok.
    2 body
  2. Ono to není jen marketingová věc. Na youtube je spousta testů, kde se jasně dokazuje proč použít správnou pneu. V zimě je to jasné - použití zimní gumy berou (téměř) všichni jako samozřejmost. Proč však v létě, kdy je asfalt rozehřátý na 30-50 stupňů, používat gumu, která má dezén i směs stavěnou na 0° ?? Nehledě na spotřebu, rychlostní omezení pneumatiky, sjíždění vzorku. Ani ekonomické to tedy není.
    1 bod
  3. Opět se vrací TSI Drive za nezměněných podmínek, díky srpnovému zdražení je pak výhoda u Ambiente o 5000Kč vyšší. Octavia Prima Drive 1.4TSI/90kW za 344 900Kč - sleva a rozšířená výbava přímá sleva 30 000Kč oproti dlouhodobému akčnímu ceníku výbava navíc: palubní počítač dálkové ovládání centrálního zamykání přední mlhové světlomety [*]combi za snížený příplatek 30 000Kč stejně jako u dlouhodobé akce Edition CZ[*]za příplatek 10 000Kč oproti motorizaci 1.2TSI/77kW tedy člověk dostane výbavu v hodnotě 12 500Kč a silnější motor 1.4TSI/90kW Octavia Ambiente Drive 1.4TSI/90kW za 399 900Kč - sleva a rozšířená výbava přímá sleva 45 000Kč oproti dlouhodobému akčnímu ceníku výbava navíc: radio Swing 2DIN a audiovýstup litá kola Deimos 15 palců tempomat loketní opěra Jumbo box malý kožený paket [*]combi za snížený příplatek 30 000Kč stejně jako u dlouhodobé akce Edition CZ[*]za cenu o 5000Kč nižší než 1.2TSI/77kW tedy člověk dostane silnější motor 1.4TSI/90kW a navíc paket Plus v ceně 10 000Kč zadarmo [*]kombinační pakety - ceny výbav obsahující/navazující na výše uvedené položky jsou sníženy o jejich standardní cenu; např. cena navigace Amundsen je snížena o cenu rádia Swing, obdobně klimatizace Climatronic o cenu loketní opěry
    1 bod
  4. poslední dobou tu plno lidí trpí averzí vůči motoru 1,2tsi, aniž by ho vlastnili nebo se s ním alespoň svezli.... mam 1,2tsi 77kw, najeto za rok 30000km, dlouhodobá za tuto dobu spotřeba 6,4l/100km, jinak se spotřeba pohybuje od cca 5l do 8l...záleží na noze řidiče. Co se týče spolehlivosti, nebál bych se toho...navíc auto z roku 2010 by mělo být stále v záruce.... Weitr: pokud bys měl konkretnější otázky, klidně mi napiš SZ(psát veřejně, se mi díky některým uživatelům nechce....)
    1 bod
  5. Neříkal jsi tu nedávno,jak máš statisíce kilometrů bez nehody a teď nám tady říkáš, že jsi něco neubrzdil? A to nepotřebuješ ani ESP Jak ti potom můžeme věřit?? Jinak ta kolekce problémů s KIOU - to tu snad ani nepatří, ale aspoň mám radost, že mám škodovku
    1 bod
  6. Vždyť je to tak schválně. Buď bez klimatizace, a s klimatizací hlavně Elegance nebo Magic. Dokonce na to bylo i školení pro prodejce co kdy komu jak... Navíc Ambiente s klimatizací za 218 200Kč není úplně vysoká cena..
    1 bod
  7. Ale já netvrdím, že problémy žádné neexistují, ale v téhle věci se nejedná o problém konstrukční, ale individuální. Čili připouštím vadu materiálu, pochybení ve výrobním procesu... Ale od toho je záruka! A co se týče záručních i pozáručních oprav, tak k tomu se ŠA staví velice vstřícně. Vy, co tady brečíte, jaké máte problémy - kolik vás to stálo peněz, uvést auto do bezvadného stavu? Myslím že minimum. Vždy vyřešeno v záruce, a to i v případech, kdy mohla být ta daná součást zničena i chybným užíváním, či nekvalitním palivem. A po záruce? I tehdy ŠA poskytuje zdarma nové součástky (v případě pravidelných prohlídek v autorizovaných servisech). btw: chladit, chladit a chladit se píše v návodu k používání a upozorňují na to i prodejci... lidi co jezdí s dieslovými motory to znají, u benzinu ne.
    1 bod
  8. Nikdy, ty jsou v pořádku. Turba odcházejí vlivem špatného používání (=nedochlazování po jízdě) a s ventily nejsou vůbec žádné problémy, to nevím kde jsi zase slyšel.
    1 bod
  9. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
    1 bod
  10. Už se montují ty přepracované rozvody. Podrobnosti vím, ale nepovím.
    1 bod
  11. Greentec půjde u FII/FIIC i pro 1.6TDI/66kW, přijde řada akčních modelů Alldrive pro Yetiho, Octaviu a Superb. Exkluzivně pro řadu bude k dispozici béžová Safari. Superb dostane specifické středy sedadel, Octavia dostane sedadla ze Scouta atd. Z vnější výbavy střešní nosiče ve stříbrné, plaketky modelu, ochranné lišty prahů, paket pro špatné cesty, ocelové pedály. Octavia kola Draconis, Yeti Annapurna černá/stříbrná z Championa, Superb Callisto taky dvoubarevné.
    1 bod
  12. Octavia TSI Drive tři dva jedna konec.
    1 bod
  13. Pokud by měl někdo nějaké otázky na aktuální akce, napište sem do zítra do rána dotazy, jde se nakupovat :-)
    1 bod
  14. nazdar, nevíte někdo co by měla ukazovat tato volba? ukazuje to permanentně tři pomlčky, za jízdy, za klidu... a je to v jednotkách km/h.. průměrná rychlost to ale není, ta je další v pořadí. Aktuální rychlost taktéž.. díky
    1 bod
  15. bikeone, tak snad příště nemusíš machrovat, že víš, když nic nechceš, nebo nemůžeš říct. Nepiš prostě nic a hotovo. Na diskusním foru se snad diskutuje, ne? A o autorizovaných servisech mám své mínění (podpořené vlastními nedobrými zkušenostmi...).
    -1 bodů
  16. miki53 a různí jiní jemu podobní kolegové. Já toto a jiná podobné fora považuji za jeden ze zdrojů informací,co a jak při problémech,které nám naše vozidla při provozu přichystají. Z toho důvodu neuznávám příspěvky typu: já žádný problém nemám. Jak tímto příspěvkem pomůžeš lidem kteří problém s 1.2 TSI mají? Založte si tedy svoje téma,kde můžete vypisovat,jak vám motor skvěle šlape a až se porouchá,přesuňte se zpět. Druhý pól je zase např. kolega Ekkar,projevuje "spravedlivý hněv",ale občas je to spíše kontraproduktivní...a některé lidi jeho názory popuzují. A proto se připojuji k lubikovi SK psát pokud možno jenom k závadě rozvodů TSI. Howgh.
    -1 bodů
  17. A prodá se velice dobře! Už jsem nějaké v bazarech zahlídl a dlouho se tam neohřály
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...