rsrsrs
Oukej, a do kolko tam nechas 4ku? Pri akej rychlosti by si si zaradil 5tku ak by si chcel len udrziavat rychlost po rovinke? A do akych otacok nechavas 5tku?
Dvojhmote vadia vybracie a nepravidelny chod motora pri zatazenej spojke, a to ma diesel pri nizkych otackach. Stanovit hranicu na 2000otacok pre kazdy motor nie je mozno spravne. Ved predsa tu vibraciu je citit. Citim ked nahodou zabudnem zaradenu 5tku az do 50km/h a potom chcem pridat plyn ako sa to cele chveje aj ked tam vykon je. Ale pri 80tke (cca 1750otacok) ma ten motor uz krasny kultivovany chod a dokaze pomerne rychlo zrychlit, a na tom aute to nepovazujem za nizke otacky nevhodne pre rovnomernu jazdu..
Ved ja ti verim ze ta vymena oleja by tomu mozno prospela a predislo by sa tomuto, ja sa tu o tom nehadam :-). A verim ze tvoja prevodovka je vo vynikajucom stave.
Ide o to ze si predstav firemne auto a manazera, ktory sa do aut nevyzna. Pride do autorizaku a povie spravte mi vsetko co je potreba a co sa ma, pripadne nahlasi nejake problemy a na cenu sa nepozera, takze 25euro je pre firmu zanedbatelna cena. Oni to spravia a on jazdi dalsie spokojne kilometre. Ked netusis o tom ze sa nemeni olej v prevodovke a ani sa to nepise do servisnej knizky tak ta asi nenapadne sa na to spytat alebo povedat im aby ti to vymenili. Na to je predsa autorizak aby o tom vedel a spravil to, ale bohu zial to tak nie je a preto napriklad ja chodim radsej do neautorizaku s dobrymi doporuceniami a k znamym.
Ako je definovana dozivotna napln neviem, bud pokial jazdi auto alebo garantovana zivotnost auta vyrobcom, to je zase jedno pretoze keby to auto bolo este jeho, prisiel by do servisu, tam by mu to za 3000euro vymenili a povedali ze asi unava materialu alebo ze s tym musel nieco spravit, proste sa jednoducho vyhovoria. A aj keby auto uz nie je v zaruke tak sa mozu rovno na teba vykaslat.