Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/26/12 ve všech sekcích

  1. Dulezita poznamka, az se sejdem na sraze, tak se my ministri hned pozname podle hole hlavy co?
    1 bod
  2. Tohle by byl odstrel pro blaho vsech, predem povoleno ministrem vnitra
    1 bod
  3. s harémem souhlasím s jozzim, pořádnou českou kvalitu
    1 bod
  4. pro mně krev a mliko
    1 bod
  5. Možno už budú dovtedy motory TSI dávať ako bonus k väčšiemu nákupu.. Ja viem, že to znie možno až trápne, ale už tieto veci beriem s veľkou rezervou.. kupoval som auto s týmto motorom s najlepším vedomím a pocitom nadšenia. To, že sa dejú veci, ktoré som netušil, ma síce štve, ale beriem to ako osud a nemienim sa už trápiť, že či som kúpol zle alebo som mal kúpiť iné auto. Roomstera mám rád, lebo je taký škaredý, že sa za ním ešte aj teraz oberajú a odvezie ozaj všeko, TSI je na jazdu super motorík a ak sa niekedy pokazí, tak nebude jediný motor, ktorému sa to stalo. Dával som peniaze aj do starých áut a boli to veľké sumy, no a prežil som. Možno keby nebolo tohto fóra, tak jazdím bez akýhkoľvek starostí, ale kedže na svete sú aj iné problémy, tak sa tešme napríklad zo slnečného dňa a že nás nohy dovedú, kde potrebujeme..
    1 bod
  6. presne ako pises, ale na margot tej feldy, foter ma tiez 98cku po facelifte a v rakusku pri linzi co je od domu 330km zadrel motor, bez akehokolvek hlasenia kontrolky oleja nicoho, teplota ukazovala stale cca 90 st. a vsetko islo ako malo a zrazu zmenil motor zvuk a bolo, ale mas pravdu ja som si tiez kupil nove auto len preto aby som ho natankoval, umyl a jazdil ale opak je pravdou, viac by som si to nekupil...
    1 bod
  7. Ach jo, kdy automobilky zase dostanou rozum??? Nerozumím tomu downsizingu a rozdíl doplnit turbem:( Nic na tom ekologickýho vůbec není. Proč neudělají nějakou 1.4 s 80kw a je po prdeli.
    1 bod
  8. Skodovka riesi drncanie dost divne.Vyslo technicko servisna informacia kde to drncianie prikladaju palivovym hadiciam.Vpredu pri motore sa da do strednej dierky na drziaku a vypodlozi sa penou.Potom je dalsia pena ktora sa da zospodu na palivove hadice a musi sa premiestnit privodna palivova hadica tiez do strednej polohy drziaku.Problemom je ALE...nic to neriesi..Stale je tam ten problem s tlakom paliva.Teraz som si objednal cez VW import palivovy filter.Nikto so Skodovkou a cez Skodovku sa k nemu nedostane.Jedinou mojou vyhodou je ze robim aj Skodu a aj VW.Skodovka chce silou mocou vyskladnit vsetky pal.filtre s tlakom 6,4,kedze to nerobi kazdemu a nie kazdy sa stazuje.Takze v pondelok,pripadne utorok mi pride z Nemecka filter 6,6 bar a uvidime ci to prestane.Z VW tvrdia ze ano.Tak sa uz neviem dockat,lebo je to na nervy.
    1 bod
  9. Tak si kup naftu. Když tak řešíš spotřebu.
    1 bod
  10. no u mna sa vykonovo o nieco zlepsil po cca 8 000 km .. takze Escrito .. este musis chvilu vydrzat... kazdopdane od 1,4 16V v Roome nemozes cakat ze bude trhat asfalt ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...