Žiadne piestne krúžky netesnia dokonale, málinko prepúšťajú a tak sa stlačené plyny z expanzie a a z kompresie dostávajú pod piest do kľukovej skrine. Odtaďial by sa mali cez odlučovač oleja dostať von. U 1,2tsi odchádzajú z veka hlavy valcov cez spätný ventil do sania pred kompresor. Ak ventil, hadička, odlučovač oleja atď je upchatý, tak sa v motore vytvára tlak a tesnenia, guferá ktoré nie sú na to stavané začnú prepúšťať. Odvetrávanie 1,2ky je pekne popísane v pdf servisnej príručke, ktorá koluje na nete str.23 a 24.
Či to má aj iné prejavy? no až na ten unikajúci olej cez zničené tesnenia a guferá ma nič nenapadá, prípadne sa to može prejaviť ak sa ten olej dostane tam, kde by nemal, napr. do spojky, na klinový remeň atď.