Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/12 v Příspěvky

  1. Konečně Tě poznám, KOLEGO TSIčkaři
    2 body
  2. Při brouzdání po netu jsem našel toto: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mězi dvěma typy motorů TDI: a) jaký je rozdíl mezi TDI 2,0 103 kW (Škoda, Volkswagen) a motorem TDI 2,0 105 kW používaný v Audi a Seat (Exeo). Jsou tyto dva motory shodné a jen jinak nastavené jednotky nebo Audi má dvoulitr vlastní konstrukce? a jaký je rozdíl mezi těmito motory: 2,0 TDI 88 kW (Seat Exeo) a motorem 2,0 TDI 81 kW (Škoda Yeti)? Jsou opět shodné a jen jiné nastavení jednotek nebo je jiná i konstrukce motorů? Děkuji Poradna | Odpověď Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW."
    1 bod
  3. Mám asi měsíc 1.6 CR 77kW a jsem z toho motoru totálně odvařenej, nejsem žádnej závodník, 15 let jezdím s PASSATEM 1.9 TD bez EGR a KATu , čímž prakticky zmizel turboefekt motor jde hodně od spoda, takže jsem zvyklej motor dost podtáčet, je to tak že když už dám 5 a jede to skoro jak automat ), a to má v porovnání s Fabií podstatně kratší stálej převod. Ale po ujetí pár set kilometrů s 1.6 se nestačím divit.... Nejdřív mě mrzelo že do mi FL fabie nedávaj 6Q ale dnes vím proč... naprostá zbytečnost, těch seriových 250 NM si s takhle těžkým stálým převodem hravě poradí.... A je to přesně tak jak píše Joscer... když jedu kilo na 5. tak mám něco přes 1600 ot. a není slyšet nic než aerodynamický hluk a podle druhu povrchu gumy (BRIDGESTONE Turanza) . Jak jsem psal nahoře , jsem zvyklej řadit při poměrně nízkejch otáčkách, ale to ukazovátko na maxidotu na mě každou chvíli ukazuje abych už řadil nahoru ). Co se spotřeby týče, asi po 1600 km nelze nic zásadního hodnotit ale dlouhodobá podle displeje je zatím 4.7 l jezdím tak půl na půl město/mimo město . Jirka
    1 bod
  4. Mozno mi nebudete verit ale ja na dialnici CZ max 185 km/h tachometrovych. Uz mam sice auto cez 1,5 roka no este som maximalku neskusal. PRECO??? - nieje dovod. Potrebujes ist 80 ides 80 a setris na PHM potrebujes 140 ides 140 a si na mieste skor potrebujes 280 - kasles na to, nejdes sa predsa zabit nie???
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...