Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/12 v Příspěvky

  1. Vyzera to dobre, ale aky ma zmysel znizovat SUV to asi nikdy nepochopim.
    2 body
  2. Moc pekne, maji kluci ve Svycarsku proste vkus.
    2 body
  3. Tygříku, nedělej drahoty, i Tygřice potřebuje vyvést do společnosti fešných chlapců, nedrž jí stále doma pod zámkem. Opraš mozkové závity ( prý pomáhá bouchnutí hlavou o zeď ) a založ další téma s pozvánkou na sraz. Uvědom si, kolik toho musíme probrat. Jen namátkou zmíním: - Traktor na vytahování zapadlých Yetíků - Těsnění přední kapoty a špinění motoru - Kryt přední masky ( horní i dolní ) - Pít čí nepít - Válení po zemi - Zatmavení skel a růst salátu - Plumlovská zatáčka cca 110 a víc - Pokud napadne sníh – zkouška terénních vlastností a další a další body na které si momentálně nemohu vzpomenout. Já už chystám kryt přední masky vzor 2013, záchranná lopata dostala nový nátěr, sněhové řetězy jsem si odzkoušel nasadit, pytel písku je připraven, švestky a jablka dostaly kapalnou podobu, o Plumlovské zatáčce prý mluvím už i ze snu a na první sníh, na to bílé svinstvo na silnici, se snad i těším.
    1 bod
  4. Na tom se dobře dělají vajíčka, ale musí se počkat, až se ohřeje motor.
    1 bod
  5. Tak včera jsem se také svezl RAPIDem v Lysé n.L. u AutoTichý. Na saloonu červený 1,2/63kW ve verzi ACITVE, na jízdu modrá denim metalíza AMBIENTE 1,2/63kW. No popravdě řečeno já na tom autě nevidím žádnou chybu s ohledem na to, jak je navržený a za jakým účelem, tzn. udělat vzhledem moderní auto s čistým designem, za co nejméně peněz na vývoj a výrobu = co největší profit pro koncern. Vůbec jim to nezazlívám, je to prostě tvrdý byznys. Je to auto pro přepravu z bodu A do bodu B bez nároku na hýčkání zhýčkalých evropanů, navržené ale hlavně s ohledem na prodej sedanovytý mutace v Asii. Proto ten "tvrdý" jednoduchý interiér. Vím o čem mluvím, byl jsem měsíc v Číně a jezdil jsem v mnoha typech tam provozovaných aut. A jen prodloužený verze Audi, BMW, MB a SUVčka jsou auta s luxusním inetriérem. Ostatní běžná konfekce pro obyčejný lidi je uvnitř přesně taková jako je RAPID. A je to taková moderní verze OI, protože s tou jsem dorazil a mohl přímo porovnat. Takže tolik diskutovaná přístrojovka: kdybych ženě neřekl ať si šáhne, že je to tvrdý a ne měkký jako u OI, rozdíl není poznat. Po usednutí do RAPIDa řekla, že je to skoro stejný jako v našem autí, protože loketka je úplně stejná, kličky ve dveřích podobný, základní tvar přístrojovky taky, kliky dvěří úplně stejný. Co se týká nezakrytýho vedení sedaček: při pohledu shoda z normální výšky člověka je to neviditelný kus auta, to jen ty fotky z autosalonů a z testů novinářů stašně zkreslují, z podhledu interiér vidí člověk jenom při uklízení borelu na koberečcích nebo při opravách nebi úpravách inetriéru. Nastavování sedačky páčkou: jo trošku ústup obvyklému komfortu, ale třeba Honda Accord nějaké tři genarace zpět, kterou měl náš majitel jako funglofku někdy v roce 2002, a že to byla jinak na tu dobu dobře vybavená kára, páčku měla taky ..... Krok nastavení je poměrně po malých úsecích, takže i žena našla polohu za volantem snadno (je malá, takže se narve k volantu, aby viděla na kapotu, sedačku vždy až nahoru a seadlo dá dost vzpřímeně). Při rozhodování konstruktérů zda páčka nebo kolečko se šlo hodně tvrdě po ceně. Mile mě překvapil zvuk zavírání dveří a odhlučněná kapota. No a samozřejmě jízda. Jak někde někdo napsal, auto má všechno umístěný přesně tak, jak škodovkář zná. A ovládání auta nemá prostě chybu ve smyslu očekávání, jak Škodovka bude jezdit. Takže vlastně dnes jedinný pocit z auta není design, vůně auta, výbava atp.. Pocit, na který vzpomínám s krásným mražením v zádech, je pocit z jízdy - skoro bych řekl, že se objednám ještě někam na další zkušební jízdu. Po přesednutí zpět do OI to byl podobný pocit, jako když jsem kdysi přesedl z Feldy do Favorita ...... Resumé: tohle auto není určeno pro ty, co mají OII, pro ty je to ústup o třídu níže. Pro majitele prvních OI a FI/FII to bude krok o půlstupínek výše (půl prostě pro ten plastový interiér) a dobrá volba. Takhle přesně to ale ti chytří manažeři ve VW chtěli. Jen ta cena neodpovídá realitě........
    1 bod
  6. Jo a ještě je tady jedna zajímavá funkce. A to, že když se auto odemkne a zase zamkne dálkou tak se světla sepnou asi na cca. 5s. Něco jako "coming home". :-)
    1 bod
  7. Tak super pánové je to doma, hotovo. Tady jsou fotky pro případnýho šikulu jako jsem já. Všem velice děkuji za projevenou ochotu a účast.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...