Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/13 v Příspěvky

  1. Uz me to tu fakt s*re...nejdriv se tu resi naprava, jakoby jste byli nejvetsi znalci na svete, kdyz se konecne prehoupneme k jinemu tematu a zamerime se treba na LED svetla, tak to zase spadne k premerovani, jestli ma Skoda, nebo Kia (Hyundai) vetsi pero....s propagaci jinych znacek jdete vite kam, tady je Skoda forum a resim OIII! Neznamena, ze ji budu pet ody do nebes, ale chci vedet fakta, vase nazory a postrehy na toto auto a ne rozebirat neco co v nadpise tematu vubec neni. PS: Kdyz srovnavam, tak proboha auta ve stejne tride, kdyz uz nic jineho...jak nekdo muze resit OIII vs SUV...z toho by jednomu vlasy vypadly.
    5 bodů
  2. No z uhlu pohledu pripadneho zajemce Olll ktery si procte toto vlakno zjisti rodinne pomery , vozovy park, bude expert pres zadni napravu , zjisti ze Olll na jedne fotce vypada jako korejec a spoustu zajmavych veci , hlavne ze auto ma zadni napravu nebo i dve zadni napravy , a pro sihr bysch si jednu prikoupil do kufru zadnih naprav neni nikdy dost
    2 body
  3. Náprava se řeší i ve všech testech a i v dnešní MF Dnes. Každý poukazuje na úsporné řešení v podobě klikovky a že konkurence pochopila budoucnost víceprvkové, kterou dávají od smého základu. Hlavní rozdíl je v přenosu hluku při jízdě po nerovnostech. No a proč se zde řeší Korejci, vždyť vzhledová stránka posledních verzí z MB připomíná silně Korejskej rukopis, bohužel ve výbavě již nestíhá. A i koncern VW sám připouští že koncern Hyundai je velká a nebezpečná konkurence. Jenže Hyundai je takový obr s rozsahem výroby od PKW, LKW přes lodě až po elektrárny a automobilovou divizi bere i jako zdroj reklamy pro svoje produkty na celém světě. O takovém rozsahu výroby a sortinentu se Wolfsburgu ani nezdá.
    2 body
  4. To bude jistě limitovaná edice Blue Style...
    1 bod
  5. Dnes som menil žiarovky na 1.6 TDI a tá pravá strana je dobrý pôrod
    1 bod
  6. chtěl jsi snad napsat okrádáš sebe o 200 % z ceny dílů
    1 bod
  7. Cena práce s díly od zákoše se u dobrýho servisu neliší, u mizernýho je zvýšená o cca 30-50%, u debilního odmítnou s donesenýma ND vůbec pracovat a tvrdě prosazujou svoje.
    1 bod
  8. Ještě dva roky to budu splácet, tak musím trpět... Ale poletí, neboj.
    1 bod
  9. Jediné skutečně funkční konečné řešení je .... zbavit se toho. Tak hodně úspěchů Jakube.
    1 bod
  10. V testu je celá řada blábolů a zavádějících tvrzení: "nutno dodat, že ke klikové nápravě se v segmentu D neuchýlila ani (a nejenom) korejská konkurence, která pro koncern VW představuje nejtěžšího soupeře." 1) segment D je střední třída 2) v rámci třídy C má jednoduchou nápravu celá řada dalších modelů 3) korejci jsou soupeři něčím jiným než cenou a objemem nákladů na inzerci? "za množství prvků je nutné připlácet byť tisícikorunové částky a to i v nejvyšší výbavě Elegance (palubní počítač s barevným Maxi DOT displejem, přední mlhové světlomety, zadní stěrač)" - mlhovky jsou samozřejmě ve výbavě - černobílý maxidot je v základní výbavě a barevný zdarma v rámci paketu Plus - zadní stěrač je u octavie vzhledem k zádi k ničemu "Komfortní prvky (bi-xenonové světlomety stojí i pro nejvyšší výbavu 39 000 korun!)" .... 25 000Kč včetně předních LED svítítek a černých mlhovek... "či metalická barva (13 200 korun, opět i pro nejvyšší výbavu) výslednou cenu zvyšují o desítky tisíc korun." ... jako kdyby byla metalíza u většiny standardem... Kromě objektivních faktů dál nevěřím tvrzení, že se s 2.0TDI/110kW jezdí při dynamické jízdě za 9 litrů. I uváděná hodnota 7,5 litrů v rámci testu je dost mimo. Za 7 litrů při cestě do Ostravy s tachometrovými 160ti na tempomatu. K devíti litrům jsem se nikdy nedostal ani při velmi rychlé jízdě po okreskách s velmi častým dupáním na brzdu. Chápu, že uživit se psaním je těžké, ale takhle okatě lhát...
    1 bod
  11. To bude palivové čerpadlo, koukni na něj a zkus ho pročistit, třeba to pomůže.Jinak doporučuji první sehnat jiné a jen vyzkoušet.Kdyžtak potom koupit nové, ne jeté..
    1 bod
  12. Ahoj, ten z odkazu nekupuj, tyhle modré nejsou moc kvalitní, ale nějaký takový by ti asi přesně stačil, pokud neplánuješ diagnostikovat i nějaké novější auto, nebo neplánuješ v brzké době výměnu za novější auto. Myslím, že se pořád tady v Bazaru dá koupit KKL kabel na verzi VAG-COM 409, ten by ti asi úplně stačil, myslím, že stojí asi 600 Kč. Já občas taky mívám - KKL na starší auta, HEX-CAN na nová auta, ale momentálně nic nemám, mohu jen doporučovat. :-) A řeší se to skoro všude. :-) Nastavit špatně s tímhle kabelem nic snad nejde, je to takový "hloupý" kabel, kterým si maximálně změníš startovací dávku paliva, tedy nic, čím by sis mohl auto zlikvidovat. :-) Software většinou dostaneš ke kabelu a nic jiného, než k němu dostaneš bys neměl používat...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...