Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/25 v Příspěvky

  1. Ja v roce 2022 od cinana za 266,- bez jedine znamky poskozeni a naznaku nejakeho smejdu. Upravena, vlozena a od te doby o ni nevim, za me ok. P.s.: Jo za 266,- vcetne plynu a brzdy
    1 bod
  2. já to mám dole odřezané, mezery mezi žebry tavnou pistolí nalepené pásky ze široké elektrikářské stahovačky, a na tom nalepené samolepící suché zipy 3M dual lock, ty na koberci krasně drží a podnožka je demontovatelná, neboť na zimu manželce dávám gumové koberce a ty mají vysokou hranu, takže je potřeba na zimu podnožku posunout kousek výš. A i ty suché zipy mám ještě kolem dokola zajištěné tavnou pistolí, mám tam tuším šest nebo osm čtverečků 2,5 × 2,5 cm.
    1 bod
  3. Neoplati sa to. Repas vyjde cez 3000€ ak davas origo diely. Jazdena prevodovka 1000-2000eur.
    1 bod
  4. Chtěl bych vyjádřit díky přispěvatelům v tomhle vlákně. Měl jsem pravý přední odklon na Fabii 3 mimo toleranci, auto táhlo doprava a volant se pořádně nevracel. V autorizáku mi nejdřív řekli, že s tím nejde nic dělat a pak něco o výměně ramen a podobné strašení. Na základě tohoto vlákna jsem jim řekl, ať vymění uložení. Odklon je teď na minutu přesně, auto jede jak střela a volant se vrací, jak má. Díky.
    1 bod
  5. Takze finale, po roku. Diferencial DSG - KO. Vymena prevodovky.
    1 bod
  6. Tento mi este vrta v hlave. Kolesa na bazos a nahradit niecim inym. Pripadne sa zbavit ciernych doplnkov? 😒🤣 Bohuzial predavat oblicku kvoli tomuto sa mi nechce
    1 bod
  7. Jj, děkuji za radu, však to sám vím a tato skutečnost mě v tom jen utvrdila 😉. Koupil jsem to čistě jen pokusně, doufaje že budu mít štěstí, resp. se stane náhoda a ta podnožka bude v akceptovatelné kvalitě. V autě mám upravovanou origo podnožku (musí se na ní odřezat úchyty, a podlepit oboustrankou na což zezadu ten žebrovaný povrch plastového výlisku je trochu nešťastný). Není mi známo totiž, že by provedení podnožky bez úchytů a s oboustrankou co je z Číny se dalo sehnat jako origo díl 🤔.
    1 bod
  8. já nechápu čemu se pořád divíte, to se ví dávno, že většina automotive dílů jsou zbytky z výroby, resp. zmetky nebo obecně pro nějakou drobnou vzhledovou vadu vyřazené výrobky, nikdy to není top, když to chceš mít pintlich, kup si bezvadný originál v ČR a za plnou palbu a ne na Ali u Číňana...
    1 bod
  9. Ten z AAA je pekný a má super výbavu. Koža vyzerá byť tiež v dobrom stave a šikovný detailér by jej asi vedel ešte vrátiť niečo z pôvodnej svetlosti. To auto má jedinú vadu, že je 2019 a je z AAA. Volant neriešim, musíš mať niečo aj na výmenu/vylepšenie. 🙂
    1 bod
  10. Ahoj, tak jsem slíbil nějaký feedback na Super iV z normálního pohledu. Dragon skin je neskutečně hezká barva a každý se za ni otočí, komu to nevadí, doporučuji tuto barvu. Samotný 1.4 TSI jezdí dobře, stačí i na Superba i když je těžší než Octavia (tu mám s 1.5 TSI) takže můžu porovnat EV mód jen na elektřinu je super, až na ty pazvuky, které dělá externí reproduktor, ale myslím si, že to v VCDS půjde vypnout, dojezd reálně někde okolo 40km (plně nabito, teplota okolo 5°, normální profil cesty, běžný styl jízdy mimo obce. Rekuperace je ideálně nastavená, myslím si, že na brzdy se s tímto autem jen tam někdo nedostane, musí se hrozně ušetřit Sportovní mód jsem si hodně užíval, v tu chvíli se při větším zrychlení zapojují oba motory a Superb vystřelí úplně jinak, než kdyby těch společných 160kW bylo čistě spalovacích. Jezdil jsem i s hodně elektromobily (včetně všech modelů Tesla) ale toto na koncernové auto je neuvěřitelné a řekl bych i příjemnější než Passat GTE, ale to je možná jen můj pocit, jelikož technika je stejná. Spotřeba celková na 341km (150km dálnice - 160km/h, 140km mimo obce - 100km/h, 41km obce - 55km/h) 5,9litru N95 a 5,5kWh - to bylo pouze jedno nočná nabíjení z 16A nabíječky, zbytek uspořen rekuperací. Pokud chce člověk jezdit s nízkou spotřebou PHM, musí změnit styl jízdy a mnohem více předvídat (křižovatky, semafory, zatáčky apod.), jinak s tím bude jezdit tak za 7litrů. Canton bez subwooferu (SoundSystem) hraje velice dobře, až mě to překvapilo kde ty basy bere. Minulý týden jsem měl dva Peugeoty (funglovky) s Focal Soudem a nehráli tak dobře. Kdyby cokoliv, ptejte se.
    1 bod
  11. Tak jsem pro legraci zkusil tu podnožku objednat také a abych měl dopravu zdarma, tak i ty kryty pedálů. Vyšlo to takto levněji než podnožka + cena dopravy. Cena celkem 314Kč. @Deliberator Nevím, buď jsi měl štěstí nebo jsem já hnidopich. Podnožka opět s hrbatým nerez plechem, v odlescích je to dost vidět (i když tentokrát těch hrbolatin je méně než při minulém pokusu a dalo by se to jakž takž zkousnout). Ty kryty podálů mají na bocích neskutečně odfláklé opracování hran plechu. Jeden roh zedřený a jinde zas ta hrana s otřepy trčí z plastu a je ostrá jak žiletka. V autě mám vše origo a tyto nedostatky tam ani náznakem nejsou. Jasně, co bych asi tak chtěl za tři kila. Ta "kvalita" odpovídá té nízké ceně. Ani jsem nezkoušel jak to drží na pedálech. Zahájil jsem na Ali spor, tak mi snad těch pár drobných zas vrátí. Zkusím to malým kladívkem a jemným zabroušením trochu poladit. Když se to nepovede (což je víc než pravděpodobné), poletí přinejmenším ty kryty pedálů do popelnice 😔.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...