Ahoj všem,
dnes jsem byl v servisu kvůli opravě, na kterou mě sami upozornili, že je potřeba ji řešit.
Pod krytem motoru je odřená olejová vana a začíná na ní koroze. Přikládám i fotky.
Podle technika z ADIV Ostrava si prý Škodovka nemusí opravu uznat. Důvod? Na krytu motoru jsou šrámy, kryt se údajně „nalepil“ na vanu a poškodil barvu.
Osobně mi to přijde jako úplný nesmysl – pokud tam dochází k odírání, tak je to podle mě spíš důsledek vibrací a postupného vydření barvy, což logicky vede ke korozi. Navíc kryt motoru má ze své podstaty motor chránit, ne ho ničit.
Co z toho plyne:
Uvidíme, jak to dopadne s uznáním záruky.
Pokud by Škodovka odmítla a vyžadovala spoluúčast, cena opravy je cca 10 000 Kč.
Doporučuju vám zkontrolovat si svoje kryty motoru, jestli se vám náhodou neděje něco podobného.
Pro kontext – auto je nová Octavia FL, najeto cca 20 000 km, koupená letos v lednu.
Nejsem si vědom, že bych na něco najel – může to být od čehokoliv.