Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.3.2012 ve všech sekcích

  1. Jenže to není kvůli řetězům, to je totiž nová generace motorů, které budou v autě obráceně, tedy sáním vpředu, výfukovými svody vzadu, navíc skloněné dozadu, dále budou svody chlazené vodou, aby nemuselo docházet k chlazení výfukových plynů vstřikem benzinu (kvůli katu, který je hned za výfukovým potrubím), to otočení přináší úsporu materiálu, kdy nevede výfuk složitě zpředu motoru okolo nápravy a naklopení dozadu přináší úsporu místa a lepší rozložení hmotnosti, to, že budou rozvody řemenem nebo ozubeným řemenem je už jaksi navíc, bohužel za blbý řetězy nemůže motor, ale výrobci těchto řetězů, který ho materiálově ošulili
    1 bod
  2. Wapkou jsem ho nikdy nestrikal a ani nebudu, nechci si zadelavat na problemy, ta voda a vlhkost prece jen vleze na cidla atd. Jednou tydne vlhky hadr, maly stetec a jedu jak drak, za 15 minut je hotovo. Od te doby co mam to tesneni, se opravdu vubec nespini. Ani ten hlinik moc neoxiduje, je porad takovy svicaty.... Jestli jste si vsimli, mam demontovany maly plastovy kryt co byl mezi vackama na zapalovacich civkach. Tak nejak vice to vypada jako motor... Polovicni sestivalec...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...