Ono svezení se s tříválcem moc nepomůže. Ten motor je v mnoha ohledech blízký 1.2 a BFU snad kromě zvuku rozdíl nepozná. Problém vidím v tom, že jde o novou motorizaci, která za sebou nemá roky ježdění a vychytávání much ...
Já to nevybíral, na to jsem malej pán. Ale řekl bych, že to opět rozhodly peníze. Přecijen nákupka byla asi o 40-50k nižší než u 1,4TSI, navíc nižší spotřeba. No nekup to
Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje
Mám to po zimě taky. Tohle ve škodovce docela nevychytali, například u dvojkové Octavie je gumové těsnění až k oknu, navíc je tam spád, který zamezuje usazování podobného bordelu. Ten žlábek u trojkové Octavie si o tohle vyloženě říká...