Přejít na obsah

lumire

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lumire

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Můj názor na malý objem 1.2 a nízké otáčky: Po 13 letech a 160 tis. jsem před rokem prodal F1 HTP 47 kW. Motor byl v té době naprosto vynikající. (Já vím, nevěříte) . Nejezdil jsem totiž nikdy na nízké otáčky a neustále jsem podle potřeby podřazoval. Byla to nutnost kvůli slabému výkonu. Už skoro rok jezdím na FIII 1.2 TSI a kašlu na rádce řazení, který je absolutně nesmyslný až hloupý. Už v prvních měsících jsem si ověřil, že při 80 km/h je okamžitá spotřeba stejná někdy i lepší na 4. stupeň, než na pátý. Prostě motor hravě táhne a dobře spaluje. Proto podřazuji dříve, jako jsem byl zvyklý u minulé Fábie. Ve městě jezdím na 3. st v otáčkám asi 2000. Je to určitě lepší, než podle rádce jezdit na 4. st při otáčkách 1500. Turbo zabírá někde kolem 1800 a tak jezdím vždy až nad touto hranicí. Možná mi všichni budete oponovat, ale já si chci svůj malý motůrek šetřit, aby za 10 nebo 13 let byl stejně tak dobrý, jako pomlouvaný HTP. Přeji všem radost z jízdy :-)
  2. Dobrý den pane Lubomíre, já mám zatím najeto na F III 1.2 TSI 66 kW pouze 7000 km. Zátah turba od novoty mám někde kolem 1800 otáček , jak píše pan LubošC ( 1700 ot.) Při těchto otáčkách auto pořádně zabere a například u 2.rychl. stupně to skutečně zarazí do sedačky, jak píšete. Teď po novém SW už má pan Luboš citelný zátah turba až při 2200 otáčkách. To je podstatná změna a nestačím se divit. Je pro mně neuvěřitelné, že bych musel vytáčet motor o dalších 400 až 500 otáček, aby zabralo turbo. Pane Lubomíre, chtěl bych Vás poprosit o přesnější odpověď. Píšete, že máte zátah také až od otáček kolem 2200 a pokládáte to za normální. - kolik km máte najeto ? - máte tento zátah od novoty, nebo od poslední servisní prohlídky jako pan LubošC ? Děkuji Vám za odpověď. Chtěl bych se zeptat ostatních, jak je to u Vás se zátahem turba ? Pozorujete změnu k horšímu od poslední servisní prohlídky po nahrání nového SW ? Anebo u Vás k žádné změně nedošlo ? Je možné nový SW odmítnout ? Děkuji všem za odpověď. Omlouvám se adminovi, že můj dotaz skutečně nepatří do této sekce, ale musím se ptát tam, kde jsem informace objevil. Děkuji za pochopení. Míra.
  3. Čau Mavericku, úplně přesně to nahrál ramrod - Odesláno 19. Května, 2015 Jeho dvě videa jsou zvukově úplně totožná s mojí Fabii vyrobenou koncem dubna 2017. Ta paní odkazuje také na tyto dvě videa. Takže ani nemusím nic dalšího natáčet a vkládat to sem. Když je tichý volnoběh a mám stažené okno, tak je to slyšet velmi dobře všude kolem. Ostatní řidiči a spolujezdci na mýtnici nebo na celnici mají také stažená okénka. Koukají se kolem, odkud ten zvuk vlastně přichází. Pak se jejich pohledy ustálí na mém autě a s úsměvem mi naznačují, co si asi myslí...
  4. Rád bych navázal na lupání a cinkání výfuku za jízdy, na které si zde stěžuji paní ze dne 29.5. Mám novou F3 Combi 1.2 66 kW od začátku května. Po každé jízdě jsem poslouchal intenzivní zvonkohru výfuku, ale uklidnil jsem se po přečtení Vašich příspěvků, že to prý údajně máme téměř všichni. A je to tím pádem vlastně normální. Teda u škodovek F3. Tak jsem ji po měsíci provětral do Bašky Vody. Až na hranicích SLO-HR jsem si všiml ( a také ostatní řidiči se staženými okénky kolem mě), jak stojím na volnoběh, posouvám se a MOJE AUTO PRASKÁ, CINKÁ, LUPE a to hezky nahlas. I celník mi koukal na spodek auta, co mi to tam hraje. A to se pak opakovalo na každé mýtnici, když jsem čekal na kartičku a když jsem ji pak na výjezdu platil. Bylo mi fakt trapně. Žádné jiné výfuky jsem po celou dobu dovolené v Chorvatsku neslyšel. Ano, nebyly tam Fabie 3. Takže paní má pravdu. Výfuk hraje stále, dokud úplně nevychladne. Prostě kvalita za rozumnou cenu.
  5. Děkuji Ti Pawouku za obrázky a info : Pravidelné kovové klepání z motoru 1.2 TSI. Ale mě by zajímalo to nejdůležitější.: Do jakého termínu výroby byla tato závada v motorech 1,2 TSi 66 kW ? Mám totiž úplně novou Fabii combi 1,2 TSi 66 kW , vyrobenou dne 27.4.2017. Bylo to v již v těchto dnech ( duben 2017) v Boleslavi při výrobě opraveno ? Anebo mám i já očekávat zhoršující se zvuk kovového klepání při vyšším počtu km ? Děkuji Ti za odpověď.
  6. Mám pískání vždy a pouze při volnoběhu na 700 ot./min, když je zahřátý motor. Mám novou Fabii combi 1.2 TSI 66 kW - vyrobeno 27.4.2017. Najeto zatím 900 km. Nemám husí krk, ale normální hadičku. Nemám žádné rušivé zvuky od klimatizace, ani nic podobného. Stačí se jemně dotknout plynu a pískání zmizí. Pak se otáčky pomalu vrací dolů na 700 ot/min a znovu to píská. Stačí se zkusit rozjet bez plynu, otáčky se automaticky samy zvednou asi na 1000 a pískání zmizí. Sešlápnu spojku, zastavím tím rozjezd, otáčky se vrátí na 700 a pískání je tam znovu. Během jízdy na volnoběh si to nevšímám, pouze na semaforu, když je ticho. Našel jsem 3 roky staré téma - Fabia II a Roomster. Ano, vím, byl to úplně jiný motor, ale zvuk z vložených záznamů je opravdu podobný tomu mému pískání. http://forum.skodahome.cz/topic/128242-pískání-na-volnoběh-12-tsi/ Napište mi prosím Vaše postřehy a názory. Děkuji.
  7. Nemám pískání při jízdě - - mám pískání při volnoběhu na 700 ot./min. Mám 14 dní Fabii combi 1.2 TSI 66 kW - vyrobeno 27.4.2017. Najeto zatím 900 km. Moje pískání je úplně jiné, než všechna zde popsaná. Nemám husí krk, ale normální hadičku. Nemám žádné rušivé zvuky od klimatizace ani nic podobného. Moje pískání je vždy a pouze na volnoběh, když otáčky klesnou na 700. Motor je před tím samozřejmě zahřátý. Stačí se jemně dotknout plynu a pískání zmizí. Pak se otáčky pomalu vrací dolů a znovu to píská. Stačí se zkusit rozjet bez plynu, otáčky se automaticky samy zvednou asi na 1000 a pískání zmizí. Sešlápnu spojku, zastavím tím rozjezd, otáčky se vrátí na 700 a pískání je tam znovu. Je úplně jedno zda stojím na semaforu, anebo vyhodím kvalt za jízdy. Pískání tam je. Samozřejmě hluk od kol to téměř přehluší, ale slyším to malinko i tak. Není to nějak moc silné, že by to obtěžovalo a během jízdy na volnoběh si to prostě nevšímám. Když zvednu kapotu, tak nedokážu určit, odkud to vychází. No prostě jsem laik a slyším to někde uprostřed v motoru. Má to někdo z Vás také, anebo jsem jediný ? Děkuji za odpověď. ------------------------------ Doplnění 21.5.: našel jsem 3 roky staré téma - Fabia II a Roomster. Mám asi stejné pískání, jako řešili oni s výměnou vodní pumpy. Nedokážu posoudit, zda je to ten samý problém, ale zvuk z vložených záznamů je opravdu podobný tomu mému pískání. http://forum.skodahome.cz/topic/128242-pískání-na-volnoběh-12-tsi/ Nechápu , proč technici tenkrát měnili celou pumpu, když TPI se odvolávalo pouze na těsnící kroužek. Nechápu, jak po 3 letech existuje ještě nějaké nevychytané pískání. Napište mi prosím Vaše postřehy a názory. Děkuji.
  8. Přečetl jsem několik článků, jak se aspoň částečně bránit usazování bakterii v manuální klimatizaci. Zde vybírám ty hlavní pozitivní zásady: 1. Časté zapínaní klima aspoň na chvíli při každé jízdě, 2. Zapínání klima také v zimě , 3. Vypnutí 5-10 minut před ukončením jízdy, aby se klima vysušila. Omlouvám se za svoje neznalosti ( a hloupé otázky). Máte někdo skutečně ověřeno, že tyto zásady opravdu fungují, případně znáte další ? - Kolik minut v zimě mám při jednotlivé jízdě nechat běžet klimatizaci a kolik minut přibližně ji mám dosušovat vypnutou ? - Má být v zimě během zapnutí nastaven chladný vzduch do výdechů, nebo teplý ? - Má se v létě a také v zimě poslední minuty po vypnutí vysušovat teplým vzduchem nebo studeným do výdechů ? A teď mám otázku trochu mimo: - Kdy a jak dlouho je dobré používat současně vnitřní cirkulaci a kdy je dobré ji mít vypnutou ? Manuál k vozu je hezký, ale mě vždy zajímá: Proč se to má udělat Moc děkuji za odpovědi. Snad to pomůže i jiným majitelům. Já jsem 13 let jezdil ve Fabii I a klimu jsem nikdy neměl.
×
×
  • Vytvořit nový...