-
Prasklá pružina na přední kole..
Taky mi loni rupla. Dal jsem 1520,- za dvě pružiny. Vyměněny v páru spolu s horním uložením. Nic víc.
-
vymena oleja
Hliníkovou podložku a nic nežíhat...
-
olej vs realny stav km, 1.9tdi pd
Přesně tak, záleží, kdo to kdy nuloval. Nestresuj, vynuluj si to a vyměň olej při 150kkm.
-
Seřízení ventilů Fabia 1,4 MPI
Přesně tak, není to Fáčko, 2 otáčky se dávají proto, že se zruší vůle a zatlačí na hydrošel, který pak vymezuje sám.
-
motor se dusí
Já děkuji. Máme s kamarádem (oba stejné motory) podobný problém. Teplý motor odstavený se po 20 minutách nastartuje a nechce se napoprvé během rozjetí vytočit. Vyřadím, vytočím zakucká a už jede celou cestu, jak má. Mrknu na to.
-
pri brzdeni nieco cvaka s podvozku
Destička nebo čepy v brzdiči. Mě to dělá už od 135tisíc km po výměně destiček. Asi jsou menší nebo co. Dopředu-brzda cvak, couvačka-brzda cvak.
-
Fabia 1.4 MPI ručička paliva a kontrolka chlazení
Nemohlo by to být neodmotaným svazkem za baterou? Dělá to po dešti nebo vždy? Prohledej si tu něco o tom svazku. Ale třeba je to jen zblázněný plovák.
-
Ozívaj se mi zdvihatka ...
Olej používám 10W-40 nějaký obyč (Trysk, Mogul, BP) Kolega s drahou poruchou měl asi vačku v hlavě a né naše 1.4 OHV. Nebo mu v servise pověděli pohádku, aby solil. Zdvihátko, později hydroštel u tohoto motoru nikdy nic nenapáchaly.
-
Fabia 1.4 mpi
Vyzkoušíš, co se dá a na volnoběh to bude pořád sebou trhat.
-
Ozívaj se mi zdvihatka ...
Ohraničuje nějak ten problém výměna oleje? Jestli bys ho nezkusil vyměnit. Taky používám pořád stejný olej a jak jsem psal, pár intervalů výměn problémy mělo. Jinak si je asi fakt vyměň. Nevím teď přesně, jak to tam je, ale vylovit asi půjdou, až se sundanou hlavou. Fakt teď nevím...
-
Výměna rozvodů 1.4 MPI
Dělal jsem je u 120tis.km, ale kolikrát to blbě chrastí už po 70tis.km, jako mě teď Jinak to ničemu nevadí, mechanik musí něco chytrého z úst vypustit, ale výměna nutná není.
-
Ozívaj se mi zdvihatka ...
"Ozívaj" To je dost široký pojem, jestli jen při nastartování nebo během jízdy. Mě to dělalo při startu v zimě s dvěma náplněma oleje 135-150tis. km a 150-165tis. km. Nic jsem s tím nedělal a od té doby po výměně oleje klid.
-
Výměna chladicí kapaliny
Já myslím, že se vymění (doplní novou) sama. Rupne termostat, chladič, čidlo větráku....
-
Škoda Fabia 1.4 - výdrž motoru
Taxík felda LPG šla do háje při 650kkm.
-
ubytok chladiacej zmesy
Pokud jde voda do oleje i po výměně, tak to může téct pod vložkou. Shodit hlavu, vanu a vyházet vložky. Znovu usadit na trošičku tmelu nebo na barvu. Je to jebačka, ale pak to už nezazlobí. Ale nemusí to být tím. Jak moc se ztrácí? Třeba jen zmizela bublina a hladina Ti klesla a zůstane tak a Tebe to jen vystrašilo.