Přejít na obsah

dave.k96

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli dave.k96

  • Narozeniny 29.4.1996

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dave.k96

Bažant

Bažant (2/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, mě nakonec pomohla výměna výměníku tepla do interiéru, ale bylo to u TDi u TSi to může být úplně něco jiného
  2. Ahoj všem, už z toho začínám být vážně zoufalý řeším to tři dny a navštívil jsem čtyři servisy včetně jednoho autorizovaného, a ve všech jsme se nakonec vlastně dopracoval ke stejné odpovědi: "těsnění pod hlavou to nejspíše nebude ale kde je chyba to nevíme, proto by jsme začali postupnou výměnou dílů" -_-. A teď k závadě, stalo se mi to že jsem přijel domů a z pod palubky slyším divné zvuky, jako kdyby někde tekla voda, otevřel jsem kapotu a hladina v nádobce byla až u víčka, podotýkám že motor se nevařil. Zkontroloval jsem víčko oleje a to je bez šlemu, a voda je také čistá, po otevření víčka když je nastartovaný motor nejdou z kapaliny žádné bublinky a na plyny je taky čistá. Ovšem z výměníku na topení jdou opravdu zajímavé zvuky, jako kdybych tam měl akvárko ? viz. video. Tyto zvuky jdou slyšet jak při nastartované motoru tak i chvilky po zhasnutí motoru. V podstatě je to jako kdyby v průtoku chladičem bránil vzduch, který se ovšem neodvzdusni a zůstává někde. Auto jede normálně, startuje normálně a z výfuku kouř nejde. Na diagnostice žádné chyby nejsou. Jedná se o motor 1.6TDI, CLHA, s najezdem 165tis.km. Rozvody a vodní pumpa měněna před 15tis.km. Prosím tedy všechny koho by něco napadlo ať to napíšu do komentářů, děkuji všem VID_20200318_145359.mp4
  3. Pokuď to má najeto opravdu jen 110tis. a nedávala se do toho nějaká nekvalitní nafta tak by to vstřiky být nemělo. Stav vstřiku jde zjistit přes diagnostiku, ale není to tak přesné. Stav vstřiku jde nejlépe zjistit tak že se demontují a nechají otestovat. Ale myslím si že vstřiky to nebudu.
  4. No jelikož je motor ve dvojkové oktávce úplně jiný než ve trojkové, může to být i úplně jiný problém.
  5. Po výměně spojky ti to dělá stále? U většiny případů je to způsobené výrobní vadou spojkové lamely (Škodovka to měnila v rámci záruky). U nových spojek by tento problém měl být ale vyřešen.
  6. Nedávno jsem při startu koukal na diagnostiku, protože jsem se chtel podivat jak je na tom DPF, ale jen tak nahodou jsem narazil na hodnotu tlaku paliva a přesně tak ja motor vibruje, tak přesně tak skákal i tlak paliva, takže bych to možná viděl i na nějaký problém s tím. Ale přesněji nevím.
  7. Kdyby to bylo jen toto tak by to bylo super. Určitě děj vědět :)
  8. Dělá mi to to samé, auto jsem kupoval na jaře a to jsem si toho nevšiml, až teď když přišla zima ? Rozvody jsem dělal hned po koupi tak si myslím že těmi to nebude.
  9. Zdravím, vyřešil již někdo tento problém? Zatím čtu jen samé domněnky ale žádné řešení? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...