Přejít na obsah

Honza_D

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Honza_D

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak uvidíme, co případně udělají nová světla. Ono kryt je dost zašlej, parabola těžko odhadnout, jak bude zašlá, nebo vypálená a navíc mi začíná jeden motůrek naklápění dost bzučet hned po zapnutí světel a nenaklápí a druhej už se nejspíš taky odporoučel, protože světlo se taky ani nehne. Takže asi půjdu sice dražší, ale asi spolehlivější cestou a vyřešim minimálně dva, možná tři problémy najednou :-)
  2. Takže xenony teda nemůžou bejt ani homologovaný, pokud na to neni světlo připravený z výroby. Chápu dobře? Ten princip přepínání světel je mi jasnej. Jenom mě zajímalo, jak je to řešený, když si teda někdo dá přestavbovou sadu na xenony a má reflektor jenom s jednou žárovkou. Jak se pak zapojí ty dálky? Respektive překlápění tý clony.
  3. Zdravim. Mám dotaz ohledně projektorových světel na Roomsterovi. Mám rok výroby 2006, 1.4 16V. Světla mám pouze na jednu H7. Už jednou mi známý rozlešťoval kryty světel, ale opět zažloutly. Mám teď dány nějaké lepší žárovky, ale typ z hlavy momentálně nevim. Každopádně se mi zdá, že svítí celkově na ......Druhý auto mám Feldu rok výroby 1999 a ta svítí daleko líp. A před tim Favorit jakbysmet. Přemejšlim, jestli má cenu kryty opět čistit, nebo vyměnit komplet světla, protože mi začal zlobit i jeden motůrek naklápění světel. Letos musim na technickou. Případně, jak by bylo složitý vyměnit klasický H7 za HID? Už jsem to tady čet, ale nikde jsem se nedočet, jak je tam pak napojeno přepínání dálkovek. Budu rád za každou radu. Jenda
  4. Mám kolo Tripol z roku 1936. Jako oproti současnýmu horskýmu kolu,který mam já a oproti crosovýmu, který má manželka, je těžký. Je to holt poctivý železo:-) To prodloužení na pásy existuje. Na to jsem už taky koukal. Tak asi to bude nejjednodušší řešení a nebo, až bude moct mrňous sedět po směru jízdy, tak koupit ještě jednu sedačku čistě do Feldy a kola vozit i s vozíkem na káře a pak časem na střeše i třetí kolo, nebo opravdu ten nosič na kouli. Jinak ten nosič je https://m.heureka.cz/nosice-kol/menabo-main/ Podle prodejců a i podle listu s typama aut, na který nosič jde, tak rampa potřeba neni. Ale logicky potřeba bude, protože na Roomsteru světla kolo zakreje stoprocentně. Zajímalo by mě, jak to někdo schvaluje:-)
  5. Právě že jsem se už na nosiče kol na dveře díval. Mám v merku jeden, kterej by šel i na Felicii.Akorát u Roomstera je problém, že by kola zakrejvala světla a musel bych řešit světelnou rampu a její napojení. Tomu bych právě předešel tim, že bych na nosič zavěsil vozík a SPZ připevnil do rámečku na nosič. Světla bych tim nezakryl. A navíc bych moh pak i líp někdy převážet veterána a nemusel bych ho cpát na střechu. Ono i u Feldy je to docela blbý. To kolo je docela těžký a v zatáčkách a při bočnim větru je to znát. Tažný mám na Felicii, ale do ní zase nedám sedačku v protisměru, kvůli krátkym pásům. Takže hledám optimální řešení.
  6. Zdravim všechny Roomstraře? Chtěl jsem se zeptat, jak by se dala vyřešit přeprava dvou kol a vozíku za kolo,když nemám ani tažák a ani hagusy. Dát kola dovnitř a vozík případně dát na páté dveře a na něj SPZ, nebo jinak?Vozík sám o sobě zabere pomalu celej kufr.
  7. Tak závada nejspíš vyřešená. Měl jsem Feldu u známého servisáka před technickou. Kouknul znova na diagnostiku a opět vadné čidlo teploty. Dal tam jiný typ a od té doby žádný problém s rozjezdem a i teploměr ukazuje, jak má. A Felda prošla technickou bez ztráty kytičky včetně emisí. Ty byly ještě lepší, než je stanovený rozsah
  8. Špatně jsem to napsal. Já jsem nepoužil přímo vnitřek toho spínače, ale dovnitř jsem dal ten kolíbkovej a ty původní ovladače jsem použil na spínání jednotlivých poloh.Takže to vypadá, že mám původní spínač, ale ve skutečnosti je vnitřek jinej. Jak jsem psal, tak ještě přepojim spínač i u spolujezdce. Ale tam asi přiznám novej spínač a použiju páčkovej do panelu. Tam je míň místa a ta kolíbka by tam šla blbě. Takže ten zůstane, ale před nim ještě přibude páčka. Leda bych udělal nějakej držák na spínač a dal ho místo stávajícího. Ale to se ještě rozhodnu. Hlavní je, že funguje ten u řidiče :-)
  9. Takže řidičovo jednotka vyřazená a motor jede natvrdo přes přepínač. Napájení do jednotky šlo dobře a v jednotce nespínala výkonová část. Ještě mě to čeká i u spolujezdce. Tam to chvíli šlo a pak zase chvíli ne, pak zas jo. Takže to udělám stejně a bude klid. Každopádně všechny konektory jsem nechal bez úprav. Takže pokud by se někdy naskytla levnější řídící jednotka, tak se akorát přehodí a propojí. No a jinej spínač. Ten stávající jsem musel upravit.
  10. Zkusim se ještě na to snad o víkendu kouknout. Ale jestli to nepomůže, tak holt asi opravdu seženu tu jednotku, a nebo to upravim na to trvalý napájení. I když to nebude s komfortem, tak je mi to jedno. Ale zase by byl bonus, že nemusim zapínat klíček, když chci okno stáhnout :-) Takže trochu jinej komfort. Každopádně se zase ozvu, až se v tom pohrabu.
  11. Asi jsem dneska našel nejpravděpodobnějšího viníka problému. Bohužel řídící jednotka oken u řidiče:-( Vypojil jsem komunikační kabel mezi jednotkama a po připojení pojistek jde okno spolujezdce i bez zapnutého klíčku a chvíli šlo i okno řidiče. Když jsem dal už zpátky tapec, tak spolujezdcovo okno stále funkční a řidičovo ne. Jinak teda spolujezdcovo okno se ovládá jenom spolujezdcovo spínačem a řidičovo na to nemá vliv. Což mi nevadí. Teď mě spíš zajímá, jestli by nějak nešla řídící jednotka u řidiče obejít, aby okno šlo ovládat i bez vlivu jednotky. Nebo-li napojit motor přes spínač rovnou na napájení.
  12. Takže poslední pokus ze včerejšího večera se zdá alespoň pro dnešek zabral. Včera okna zase fungovaly a na hnědym vodiči jsem naměřil oproti šroubu v madle, kterej drží tapec, cca 25 ohmů. Takže jsem zkusil do konektoru k tomu hnědýmu připojit ještě jeden kablík a ten dát pod ten šroub. Hned je tam hodnota cca 1 ohm. A dneska jsem s autem měl nějaké pojížďky takže jsem pořád zastavoval a znova startoval a dveře pořád zavíral a otvíral a závada se neprojevila ani jednou. Takže se uvidí dál, jak to bude fungovat. Pokud to bude jenom tim, že byl velkej odpor, tak paráda.
  13. Ten odpor jsem měřil, když bylo všechno vypnuto. Jedině svítil maxidot. Jinak nic. Klíček jsem nezapínal. Měřil jsem to při pripojenym spínači a postupně jsem projel všechny jeho polohy jak pro okno řidiče, tak spolujezdce. Jinak když začne zlobit stahování, tak u obou oken najednou. Akorát jednou se mi stalo, že okno spolujezdce šlo a u řidiče ne. Dokonce neni ani žádná reakce na spínač u spolujezdce a ani když podržim klíček v zámku, tak okna nereagujou. Jednou mi pomohlo vyndat a zandat pojistky, ale pak už zase ne. Jak řikám. Chvíli jdou a chvíli ne. Takže to typuju buď na tu řídící jednotku, spínač, nebo ještě teda kabeláž. Jinak ještě jsem to dneska zkušebně proměřil znova a použil jsem jako kostru šroub přímo na dveřích auta a výsledek byl +- stejnej. Rozdíl akorát pár ohmů. Jinak se to chová stejně. Jak jsem psal už dřív. Jestli se mi to nezadaří dát dohromady, tak to asi nějak předělám na manuál a bude klid Do servisu se mi zatim moc nechce. Když jsem popsal závadu, tak se s tim prý ještě nesetkali. Takže by taky dělali pokusy a já bych platil jak mourovatej.
  14. Tak jsem dneska proměřil hodnoty na vypínači. Na hnědym vodiči nulu nemam, ale mam tam cca 47ohm. Což neni asi teda dobře. Na ostatních mi to kolísá od cca 140 do 1900ohm. Ale nikde to nedrží pevně. Furt se hodnoty mění. A to jsem to měřil proti baterce. Takže bude asi teda v háji ten spínač a je divnej i ten hnědej vodič. Ale zajímavý je, že teď mi to zase šlape a cca hodinu zpátky nic.
  15. Asi ho koupim. Byl tady kamarád a ten má taky FI a podobnej problém. Koupil spínač a vše ok. Dík za rady
×
×
  • Vytvořit nový...