-
Scala kódování
Ano - je to už součástí datové sady/parametrizace = aktivovat můžeš, ale bez efektu.
-
Dodělání lane assist
Není problém dodělání čelní kamery, žádné "čtení značek" se u kamer MFK2/ 3xx "nekupuje". To platí až u MFK3. Výměna skla na pojistku, samotná montáž + kamera kolem 10-11tis (tedy aspoň u mě). Auto pak má: Light Assist, Lane Assist, Sign Assist (v kombinaci s DSG pak i Traffic +Emergency Assist). Dělal jsem mnohokrát.
-
Mrtvy uhol & asistent pri cuvani
Muze byt vice veci-je nutne vycist chyby diagnostikou- zejmena adresu 3C/pripadne CF.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
No pokud máš verzi 17xx tak ta rozhodne no go na MQB... Alespoň 20x a výše, originál. Jinak napáchá více škody, než užitku.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
- Prediktivní tempomat pACC
Pro vozy, které mají z výroby pouze Front Assist + Limiter, lze dodatečně dodělat ACC, resp. přímo pACC - tady celkem známá věc. Nicméně přesnější poznatky jsou následující: pACC funguje nejspolehlivěji pouze s MIB2.5 (resp. Columbus, kde lze rovněž zobrazit toleranci) a aktuálním SW asistenční kamery (resp. HW s indexem A). Dále výměna soupáčí a sensoru. Přidanou hodnotou je i schopnost detekce chodců, coby součást aktivní bezpečnosti. Více rád sdělím v SZ.- Adaptivní tempomat
Je to tak. pACC je optimální (ekonomická) cesta i pro někoho, kdo má z výroby pouze GRA/FA a chtěl by ACC- zde se aktivace SwaP logicky nabízí. Celý úkon mi u posledního Kodiaqu trval cca 2 hodiny. Nicméně, k možnosti "tolerance" je třeba uvést, že se zobrazí pouze na MIB2.5... .- Front Assist, Lane Assit
u Superb facelift je MFK3, která má již širší rozpoznávací schopnosti ( +object recognition) a dokáže rozpoznat i krajnici (štěrk apod.).- Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
to je právě to, že jakýkoli zásah do adaptací bez předchozí zálohy (nebo hodně dobré znalosti souvislostí s dalšími parametry) způsobí tohle. Kdykoli to řeším, tak se v 99% procentech ukáže, že dotyčný změnil víc, něž si byl schopen zapamatovat a vrátil do původního stavu jen část. Dobu stmívání navíc prodloužíš opačným postupem - tzn. zvýšíš %... Nehrál sis náhodou taky s kanály horní a dolní meze rychlosti? Pokud máš zájem, pošli mi ADP- výpis jednotky BCM do SZ.- Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
to není dobré řešení - konfigurace adaptací BCM je přece závislá na výbavě a každá BCM ma "kodování" odlišné. (cca 2700 kanálů).- Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
ano - a stokrát jsem tady na té točně říkal: "dělej zálohy, dělej zálohy, dělej zálohy". Ale je to marný, je to marný:-D Pokud je ještě aktuální napiš SZ, mohu vyřešit. Návod jako takový zaslat nelze, BCM jednotka má konfigurace dle výbavy daného vozu. Pokud zálohu ale máš, pak v CVS jednoduše přes Restore aplikace ve VCDS...- Adaptivní tempomat
U 2Q kamer je čtení značek SwaP - je tedy nutno aktivovat online. Jinak funkce čtení značek je pro pACC naprosto klíčová, tak jako pro Travel Assist - to je i důvod, proč u FL nelze čtení značek jednoduše "dokodovat v A5".Lukkii změnil svou profilovou fotografii- Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)
ano. plus parametrizaci.- Jízdní asistenční systémy
Škoda Scala - lze bez problému de-aktivovat defaultně nastavený Lane Assist tak, aby se neaktivoval po každém nastartování, ale pamatoval si poslední "stav". Dále rozšířit o "sílu zásahu" do MENU.- dorobenie ohrevu celneho skla.je to mozne?
řeší se výměnou čelního skla, zapojení do BCM jednotky. Pokud je asistenční kamera, tak nakodováním správného typu skla., nakodovani climatronicu. - Prediktivní tempomat pACC