Přejít na obsah

cooper11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cooper11

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravim vas. Dnes jsem po nemoci, po cca 14 dnech nasedl a chtel odjet. Motor chytl, ale po zarazeni na D auto metr popjelo chciplo. Pak uz jen starter tocil, nez se vybila baterie. Dobil jsem, ale stale jen toci a nechytne - jako by tam nesla nafta ... ale je tam tretina nadrze. Nevite proisim nekdo, na co se zamerit? Auto nutne potrebuji zprovoznit, nejlepe doma. Jedna se o Sup II 2013 125 KW 4*4 DSG Moc dekuju za pomoc ci radu.
  2. ...Tak jsem idiot a všiml jsem si toho až potom, co mi to včera pani rozeštelovala při půjčení auta...:)
  3. Zdravím ! Dnes jsem přišel na podivnou věc - při seřizování zpětných zrcátek na madle dveří. Pokud dám otočný čudlík / joistik - na R, seřídím v pohodě pravé zrcátko, pokud jej ale dám na L, hýbou se, seřizujou obě naráz. Mělo by se přeci seřizovat jen levé na L a pravé na R, nepletu se? Kde by mohla být chyba? Díky za příp. odpověď!
  4. Děkuji za odpověď! Stále tedy nevím, na jak dlouho zůstane zadek připojen při prokluzu předních kol .... na sněhu, blátě, na suchu... Jinak předpokládám, že v mm autě je Haldex IV.
  5. Ahoj - díky za odpověď ! U té první otázky - odpovědi - ta změna zvuku motoru při zařazení rychl., souhlasím, asi jen začne "víc dunět " ... u ostatního nevím, asi by to chtělo, aby si do toho sedl a posoudil to někdo, kdo má to samé auto a zvuky taky trochu řeší ....
  6. K předchozí otázce k DSG mám ještě jednu, ohledně Haldexu. Bylo toho popsáno mnoho, ale nikde jsem se nedočetl pár zásadních věcí, proto prosím zkušenější o radu, odpověď . Předem díky ! SUP II 125kw 4*4 DSG - pokud přední kola proklouznou, připojí se zadek, ale nevím, na jak dlouho zůstane připojen? Je to časově omezené, nebo dle ujeté vzdálenosti ...? - při sjezdu kopce, např. na sněhu, jak Haldex funguje? Připojí se? Na jakou dobu? Lze to nějak ovlivnit ?
  7. Zdravím Vás, jsem novým majitelem SUP II 12/2013 125kw DSG 4*4 , naj 126.000 km a mám na zkušenější pár otázek ohledně chování DSG. Předem moc děkuji za příp. odpovědi !!! A omlouvám se, pokud jsou to pro vás blbosti ...:). Je to pro mě nový druh pohonu, řazení, auta ... DSG řadí jak má, plynule, rozumě, bez nějakého čekání a prodlev. Jen pár věcí mi přijde trošku divných, proto se ptám, zda je to normální : - při nastartován, kdy je páka v poloze P a noha na brzdě, je slyšet jen motor, po zařazení jakéhokoli stupně / R,D,S / se ke zvuku motoru přidá ještě ševelení od převodovky, prostě se zvuk celkově malinko změní - noha stále na brzdě - při zařazení z P na rychlost vpřed popř R je odspodu slyšet tupé ťuknutí, což je nejspíš sepnutí spojky či čeho - při jízdě např. po dálnici plynulou rychl. , pokud uberu plyn - sundám z něj nohu a hned nato přidám, také v převodovce ťukne / lupne. Je to tím, že již mají různé části převodovky a ozub. kol atd vůle? Při naprosto plynulém, opatrném znovupřidání plynu to neudělá - při rozjezdu občas také - hlavně při staženém okýnku - slyším odspodu při přeřazování mezi jednotlivými stupni mírný "zvuk" .... ne ale vždy. Jsem na tyhle zvuky / tedy daleko horší / zvyklý z mého starého Jeepa, kde je automat od Aisinu, ovšem tomu už bude 30 let .... a vůle jsou v ozubení v diferácích, na kardanu, hrušce, všude... Olej měněn / v DSG i motoru / Moc díky! Karel
×
×
  • Vytvořit nový...