Zdravím Vás, jsem novým majitelem SUP II 12/2013 125kw DSG 4*4 , naj 126.000 km a mám na zkušenější pár otázek ohledně chování DSG. Předem moc děkuji za příp. odpovědi !!! A omlouvám se, pokud jsou to pro vás blbosti ...:). Je to pro mě nový druh pohonu, řazení, auta ...
DSG řadí jak má, plynule, rozumě, bez nějakého čekání a prodlev. Jen pár věcí mi přijde trošku divných, proto se ptám, zda je to normální :
- při nastartován, kdy je páka v poloze P a noha na brzdě, je slyšet jen motor, po zařazení jakéhokoli stupně / R,D,S / se ke zvuku motoru přidá ještě ševelení od převodovky, prostě se zvuk celkově malinko změní - noha stále na brzdě
- při zařazení z P na rychlost vpřed popř R je odspodu slyšet tupé ťuknutí, což je nejspíš sepnutí spojky či čeho
- při jízdě např. po dálnici plynulou rychl. , pokud uberu plyn - sundám z něj nohu a hned nato přidám, také v převodovce ťukne / lupne. Je to tím, že již mají různé části převodovky a ozub. kol atd vůle? Při naprosto plynulém, opatrném znovupřidání plynu to neudělá
- při rozjezdu občas také - hlavně při staženém okýnku - slyším odspodu při přeřazování mezi jednotlivými stupni mírný "zvuk" .... ne ale vždy.
Jsem na tyhle zvuky / tedy daleko horší / zvyklý z mého starého Jeepa, kde je automat od Aisinu, ovšem tomu už bude 30 let .... a vůle jsou v ozubení v diferácích, na kardanu, hrušce, všude...
Olej měněn / v DSG i motoru /
Moc díky! Karel