Přejít na obsah

johnns

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení johnns

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Takže pro informaci, došlo mi pouzdro na kessy z Číny a funguje bezvadně. Přesně jak mě ujišťoval brrrrm. I když dám pouzdro s klíčem ke klice, neodemkne se. Takže teď už nemusím při každém zamykání vyřazovat Kessy z provozu dvojitým zamykáním. Takže momentálně se mi zdá nejbezpečnější zamykat přes Kessy (ne dálkou) a dát klíč do pouzdra. Nezavírám dálkou, takže není jak odchytit kód a v pouzdře je klíč stíněný. Zamknutí vozidla mi potvrdí sklopení zrcátek, takže přerušení zavření auta nepřipadá také v úvahu. Domnívám se to správně?
  2. brrrrm: díky za info. To je dobrá zpráva:)
  3. Mám O3 MR 2019 a pokaždé když zamykám, deaktivuji kessy. Je to ale trochu otrava, tak zkoumám, jak docílit nechytnutelného signálu z klíče. Doma dávám do plechové skříňky. Ze zvědavosti jsem ale zkusil dojít k autu i s klíčem v této skříňce a auto normálně odemyká. I zabalený v alobalu, několik vrstev, funguje také. Takže z mého hlediska se signál pravděpodobně pouze zeslabí. Je tedy diskutabilní, jestli by ho anténa nočního zloděje (například) zachytila. Očekával jsem,že to prostě nebude fungovat, a ověřím si tak,že je to ok. Takhle prostě nevím, protože intenzitu signálu nezměřím. Pouze jestli signal projde či nikoli. Čekám ještě, až mi dojde to speciální pouzdro a znova vyzkouším. Jakým jiným způsobem si můžu ověřit, že ten signál není dostatečně silný na anténu...? Máte někdo pouzdro a zkoušel jste to výše zmíněným způsobem otestovat?
  4. johnns

    MR 2019

    Už si nepamatuji kontext diskuze, ale tato cena je s DSG.
  5. johnns

    MR 2019

    O3 MR2019 1,5 TSI style je o 25000 dražší (670.900). Změny oproti předchozí verzi s 1.4 TSI: motor 1.5 TSI, barevný maxidot, asistent světel, asistent rozjezdu do kopce... Více si nepamatuji. Lhůta 7-9 týdnů prtž celozávodní dovolená - u motoru 1.5TSI + 20týdnů. Zřejmě kvůli těm emisím viz reakce kousek výše.
  6. Arab30, jak dopadl tvůj problém? Vyřešil jsi to?
  7. Měl jsem to samé. Stačilo prostriknout silikonové kolečko po kterém se naviji ocelové lanko. Najdi si na netu rozebrane dveře abys věděl v kterých místech to kolečko je. Stáhni okno úplně dolu a WDckem s hadickou strikni na kolečko. Při stahnutym okně je i vidět. S baterkou si prisvit. Jediná pracna záležitost byla na několikrát umyvat okno od WDcka.
  8. A.T. Autoservis Hostivice u Prahy - velmi špatná zkušenost! V tomto servisu jsem přistavil vozidlo Passat 1.8T 2004 s Tiptronikem 5HP-19. Závadu, kterou měl servis opravit bylo lehké škubnutí převodovky z prvého na druhý stupeň. Závada se projevovala vždy po studeném startu. Po ujetí pár km řadilo hladce. Technik pan Roman Kostomarov byl vstřícný a po telefonu mi sdělil, že závadu na hydraulickém rozvaděči v pohodě zjistí diagnostikou. Vzhledem k tomu, že se na svých stránkách pyšní testovací stolicí na rozvaděče, byl jsem přesvědčen, že jsem na správném místě. Diagnostika na místě probíhala pouze pomocí VAGu a nic se nezjistilo. Na dotaz, že tohle musí zjistit po demontáži rozvaděče z převodovky na té testovací stolici mi toto bylo potvrzeno. Domluvili jsme se, že auto projedou i druhý den ráno a pak provedou KOMPLETNÍ REPAS hydraulického rozvaděče, dají originální ZF olej, který opět pyšně prezentují na svých stránkách. Auto jsem tedy v klidu nechal v servisu. Po 4 dnech jsem jel auto vyzvednout. Projel jsem se a jelikož bylo 8°C nad nulou, neprojevila se závada, se kterou jsem do servisu přijel. Trochu jsem znejistěl, když zařazení z N na D či R trvalo nějak dlouho. Napadlo mě, že možná tím novým olejem.... Řazení se zdálo nějaké jiné - asi to tak má být. Nechtěl jsem si somatizovat nějaké závady. Při placení a zpětných dotazech mi bylo řečeno, že auto TEĎ řadí jak má. Rozvaděč nebyl na stolici, nemají prý adaptér na 5HP-19, mašinu jsem ale také nikde neviděl. Nemohli jej tudíž ani zkontrolovat po "jejich repasi". Vyměnili prý 7 solenoidů a fólii separační desky. Olej nemám originál světle hnědý ZF, ale Ravenoil - červený převodový olej. Nevyměnili olejový filtr ani těsnění pod vanou, prý to bylo dobré. Komplet práce 4 hodiny. Cena: 15tis "repase" rozvaděče, 6tis olej a práce. Celkem tedy 21.000Kč Výsledek: Problém, se kterým jsem auto do servisu dával zůstal nezměněn. Přibyly tyto závady: trvalo cca 2 sekundy než převodovka zařadila z N na D či R za tepla výrazné kopnutí převodovky z N na D či R hrubé podřazování při dobržďování např. u semaforů hrubé řazení celkově Při telefonnické reklamaci mi bylo řečeno, ať tedy auto znova přivezu, že se nato nějak podívají. Nepřivezl jsem. Po uvážení, co by ještě mohlo nastat jsem se rozhodl oslovit jiný servis. Ačkoli mnohem dále, problém jsem vyřešil u ZP Automatic u Brna, kde OPRAVDU mají stolici na testování rozvaděčů (prý jako jediní v ČR). Viděl jsem ji na vlastní oči, pan Prokop mi ji osobně ukázal. Rozvaděč mi otestovali, byl špatný (rozhodně né repasovaný). Provedli repas kompletním rozebráním + náležitosti, které k tomu patří, znovu otestovali s pozitivním výsledkem, namontovali zpět a auto řadí zase jak má. Samozřejmostí bylo propláchnutí převodovky od Ravenol oleje, nový originální olej, filtr, těsnění. Na dotaz, co zjistili po rozebrání mi bylo řečeno, že poznali pouze že byl měněn 1 solenoid. Rozebíraný nebyl 100%. Ačkoli mám starší model auta, jsem s ním velmi spokojen a servis jsem se snažil hledal pečlivě. U A.T. Autoservis mě OKLAMALO: vstřícné vystupování pana Kostomarova, prezentace testovací stolice na rozvaděče na jejich stránkách, řeči o profesionalitě, originálním oleji apod., které mají na svých stránkách. Také později jsem si dával vše dohromady, nic moc čistá dílna, dva mladí kluci pod nějakým autem skoro potmě. Diagnostika ala VAG se starým notebookem. A až zpětně si uvědomuji, jak neurčitě mi pan Kostomarov na moje dotazy odpovídal. Je opravdu smutné, že žijeme stále v době, kdy i přes vysoké částky za takovéto opravy, musí zákazník být sakramentsky ve střehu, vše několikrát prověřovat. Ve finále se stejně nedá zjistit vše, nějakou důvěru je potřeba do toho vložit. V tomto případě jsem zvolil špatně, naletěl jsem. V tomto servisu nemůže být o profesionalitě v žádném případě řeč. Proto se chci o tuto zkušenost podělit se všemi ostatními. Snad to zase malým krůčkem přispěje k tomu, že takovéto servisy budou čím dál hůře přežívat a my budeme naše auta kvalitněji opravovat. Vždyť si je vlastně mezi sebou přeprodáváme a zbavujeme se tak často NEOPRAVITELNÝCH závad. To je další nešvar, kterému právě nahrává již řečené. Buďte zdrávy a vaši plechoví miláčkové také
×
×
  • Vytvořit nový...