Včera jsem měnil rozvody po 105tis od poslední výměny. Vzhledově by řemen vydržel ještě hodně a kladky šly hladce, takže by taky ještě něco vydržely. Udělal jsem po výměne zkušební projížďku a vše ok. Pak jsem udělal, ale blbost za kterou bych se zfackoval. Těsně před odchodem z garáže mě napadlo, že se ještě podívám jestli sedí bílé značky na horních ozubených kolech, co jsem před výměnou udělal. K tomu, ale bylo potřeba zatočit dole šroubem na řemenici. Tak jsem to udělal a značky seděly. Takže dobré. Dnes ráno nastartuji a z motoru jde klepavy zvuk. Zhrozím se a vypínám motor a uvědomuji, že jsem včera točil klikovkou se zařazenou zpátečkou, když bylo na zemi. No zkrat. Tak hned jdu sundat spodní plastový kryt, abych se podíval na značky ozubených kol. Myslel jsem, že to přeskočilo, proto ten klepavý zvuk, ale vše vypadá ok viz fotky.
Teď nevím, co se stalo. Nevíte čím může být způsoben ten klepavý zvuk?