Swordfish76
Uživatel-
Počet příspěvků
67 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Swordfish76
Nováček (1/14)
18
Popularita
-
S Dunlopem souhlasím. Mám je na autě taky, odjeté dvě sezony, včetně cest do Alp na lyže a naprosto bez problému. Ani jsem nikdy nemusel vyndavat řetězy. Ve srovnání třeba s Barum Polaris, které jsem měl od leasingovky na předchozím autě, to je nebe a dudy. Ty Barumky byly hlučné a hrozně klouzaly na mokru. U pneumatik se rozhodně nevyplatí šetřit.
-
Pánové, za měsíc vracím leasingovce Karoqa a zbydou mi po něm kompletní 17" letní kola. Budu auto vracet na továrních 16" Castorech se zimními pneu. Jsou to disky HRS, černo-leštěné, 7Jx17 5x114.3 ET40 a na nich pneu Dunlop SP SportMaxx RT 215/55 R17 94V s ochranou ráfku. Za 500 Kč lze doplnit typový list. Obojí koupeno nové v březnu 2019, takže jsou stále v záruce. Jsou jeté dvě sezony a je na nich najeto cca. 15.000km, Původní cena disků a pneu byla 24 tisíc, teď bych to nechal za půlku. Kola budou k dispozici zhruba v polovině října kdy je sundám z auta. V případě zájmu mi napište SZ.
-
Já mám Karoqa 1.5 TSi manuál, vyrobeno v červnu 2019, teď najeto 17.000km a se škubáním problém nemám. A ni jsem ho neměl v minulosti. Mě spíš občas pozlobí převodovka - i při plně vyšlápnuté spojce jde přes zuby, např při řazení zpátečky, nebo někdy u jedničky. Jinak spotřeba není špatná. sobotu jsem třeba jel trasu Kladno-Drážďany, na dálnici 140 na tempomat u nás a 160 v Německu a spotřeba byla 6.9l.
-
To bych si dovolil nesouhlasit. Designeři ve škodovce sice něco zamýšleli, ale těžko dvěma/třemi designy kol uspokojí statisíce zákazníků se zcela individuálními požadavky a vkusem. Jinak opravdu nevidím důvod dávat cca. 10 tisíc navíc za něco, co se mi ani nelíbí. Jinak ta moje kola mají 8SD atest, takže jsou legální a splňují minimálně základní požadavky. Jestli jsou opravdu kvalitní se pozná v blízké budoucnosti. Alespoň udělám zkušenost - pokud bude špatná, tak přístě půjdu raději najistotu do značkových kol od výrobce.
-
Tak dnes článek na iDěsu o kvalitě neoriginálních kol, viz. Test litých kol na Octavii Sice je to zejména PR od ŠA, aby lidi kupovaji jejich předražený originály, ale nějaký základ pravdy tam určitě taky je. Bohužel nejmenovali jednotlivé výrobce, ale jedny z těch testovaných kol se až moc podobají těm, které mám na Karoqu já. A mám je od HRS, což je taiwanský výrobce. Zatím problém nebyl, ale budu obezřetný a ještě si od prodejce vyžádám doklad o homologaci a typový list, byť mám za to, že jsem to před koupí kontroloval.
-
Nechtěl jsem je prásknout, ale byl to Nevecom Kladno ??
-
Mně přišel dopis, že svolávačka 72I3 (zadní opěrka hlavy) se týká mého auta. Psali tam, že kontrola je na cca. 30 minut. Stavil jsem se v servisu a tam mi řekli, že mám přistavit auto jeden den ráno a vyzvednout si ho druhý den odpoledne, tedy 2 dny bez auta. ? Zeptal jsem se, zdali mi dají náhradní auto, jelikož to není moje chyba a nemůžu být dva dny bez auta. To zamítli, že to Škoda nepodporuje. Tak jsem jim slušně, ale velmi důrazně řekl, co si o tom myslím - tedy že jako zákazníka mě to nezajímá, problém je na straně škodovky a nevidím důvod proč bych měl platit za cizí chyby. Dost jsem zkritizoval tento "vyčůraný" přístup a prohodil něco o tom, že takhle by se lídr trhu chovat neměl, pokud chce lídrem i nadále zůstat, že lidi si nechají líbit dost, ale zase ne úplně všechno. Mluvil jsem přímo s vedoucím servisu. Ten nakonec sice ne úplně nadšeně, ale přesto ve vší slušnosti navrhnul, že se na to podívá osobně ihned. Za 10 minut bylo zkontrolováno, vše je v pořádku, dostal jsem papír a mohl frčet domů. Takže stačí se nebát a slušně, ale asertivně si vyjednat co je třeba a nenechat si sr.t na hlavu.
-
Myslím, že to bude opravdu EuroEcoFriendly fičura. Auto pochopí, že chceš zrychlit na 140km/h, ale neví, že to chceš co nejdřív. A převodovka je nastavená kvůli spotřebě/emisím tak, že se to snaží vyhrábnout na tu 7ku bez podřazení. Ještě skoukni návod jestli tam něco o tom není.
-
Já jsem koupil Dunlopy Winter Sport 5 v 16" rozměru a s indexem 95H (v zimě 240 km/h fakt jezdit nebudu) a maximální spokojenost. Na předchozím autě jsem měl Polaris 3 a ty hrozně klouzaly, hlavně na mokru. Le je pravda, že jsem na nich všude vyjel i v Alpách. Jak jsou na tom Polaris 5 nevím, ale zázračné zlepšení bych nečekal. Takže jsem radši trochu připlatil. Jestli chceš levnější, ale dobré pneu, tak celkem dobře v testech vychází Hankook Winter i*cept rs2 w452. Koupil jsem je letos manželce na její auto (Mazda 2) a říkala, že citelný rozdíl proti původním starým Sava Eskimo. Ty Savy hodně klouzaly na mokru, i v mírné zatáčce. Vzorek měly dobrý, ale už byly staré, takže možná ztvrdly.
-
V TP je rozměr 7,0Jx17 ET45, pneu budou podle předpisu, tedy 215/55 R17 94V. Auto je leasingovky, TP je uložený u nich. Leasing mám na tři roky, takže na STK s tím nepojedu. A otravovat se se zápisem do TP kvůli 5mm rozdílu v ET nehodlám. Policie mě kvůli tomu stavět nebude, a nikdo jiný důvod nemá. A to, že auto bude mít o 5mm širší rozchod je jen ku prospěchu jízdním vlastnostem. Ty kola nebudou koukat ven z podběhů, ani jinak vadit. A nemám potřebu platit 6 tisíc navíc za originál 17" Ratikony nebo Tritony, které se mi ani nelíbí. A co se týká pojišťovny, ta by rychle utřela, pokud by neprokázala zcela jasnou příčinnou souvislost mezi zvětšeným rozchodem kol (tedy větší stabilitou) a proběhnuvší nehodou.
-
Já jsem si objednal na léto tyhle kola v 17" rozměru. HRS SK516 . Měl bych je správně mít s ET45, ale k dispozici jsou jen s ET40. Na STK s tím nepojedu a jinak to nikdo stejně kontrolovat nebude, takže v tom nevidím problém. Holt budou kola na každé straně 0,5cm blíže okraji podběhu. Vzhledem k tomu kolik místa Karoq v podběhu má to ničemu nevadí. Vypadají podobně jako ty origo Cratery, ale jsou za půlku. A 17" rozměr mi přijde optimální z hlediska komfortu a ceny. Ještě na ně objednám letní Contíky a bude vystaráno.
-
Někde jsem četl neofiko vyjádření kluka ze servisu a ten se o Karoqu moc dobře nevyjadřoval co se kvality týká. Nejvíce prý se opravje problém s otvíráním kapoty (vypadává lanko), vrzající plasty, dále problémy s DSG a turby a pak různě elektronika. Dokonce jako kvalitnější auto doporučoval Seat Ateca/Arona. Já naštěstí zatím žádné problémy neregistruju a doufám, že to tak i zůstane.
-
Jak píše BirK, u standardních sedadel je plato, u Varioflexu roletka. A vyměnit to nejspíš nepůjde, protože každá ta sedadla jsou jinak vysoká a proto zakrytí kufru je uchyceno jinak a jinde. To je taky důvod, proč má verze se standardními sedadly kufr 528l v základu, kdežto s Varioflexem jen 479l (se sedadly úplně vzadu). A vyměnit to nepůjde, muse l by se měnit i vnitřní panel zadních dveří, aby bylo roletku kam zafixovat. Koukni tady na to video od času 0:45, kde to je krásně vidět. A později v tom videu je u vysvětlení rozdílu velikosti kufru + plato vs. roletka. Jinak to plato je naprosto v pohodě. Naopak, v předchozím autě jsem měl roletku a ta mě nestále sr.la, vypadávala, nechtěla se zatahovat atd, takže plato mi naprosto vyhovuje.
-
Já jsem dal zimní Dunlopy (2500Kč/ks) na originál 16" Castor alu disky a na léto si pořídím 17" HRS grafitové disky asi s Continentálkama. Plecháče jsem nechtěl, reznou od soli a vypadají hnusně
-
@Cvak - Minulý týden jsem si ty Menaba koupil, to jsi to sem nemohl hodit o pár dní dřív? Ale on po tom někdo hned skočí