Přejít na obsah

petrsmr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení petrsmr

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Mam to stejně. Po přezutí z R14 na R16 je spotřeba o 0.5-0.8 vyšší. A je to pocitově dost znát i na akceleraci - na 14 jede celkem obstojně a po přezutí na 16 jak kdyby bylo v kufru půl tunový závaží :D
  2. Vodní test jsem dělal při otevřeném okně, jelikož při zavřeném tam teklo velmi pomalu. Zároveň jsem test nechtěl zkreslit tím, že by voda ze střechy ztekla po čelním skle. Přemýšlel jsem i o výměně těsnění střešního okna, ptal jsem se na to ve ŠA a prý je normální, že kolem těsnění střešního okna zatéká i u nového auta - proto tam jsou ty odvodové kanálky. Takže jsem nové těsnění za necelé 2 tisíce nekupoval...
  3. Tak nakonec jsem rozebral levý roh střešního tapce a u levého odtoku byla vypadlá hadička. Vítězoslavně jsem jí nacvaknul zpět, zopakoval vodní test a voda neodtékala (ale ani nevytékala do interiéru). Takže šel dolů i zbytek tapce. Levá odtoková hadice jde kolem horní hrany čelního skla a téčkem je napojená na hadici pravou, která ústí ven. Zjistil jsem, že hadice je z jakési pryže a (předpokládám) vlivem velkých teplot pod střechou došlo na úseku mezi levým odtokem a téčkem k jejímu vytahání. Tím, že byla v oblasti zpětného zrcátka přichycená, tak byla prověšená. Takže jsem hadici trochu povytáhl směrem k téčku a zdá se, že jsem vodu nakonec zkrotil :-D tipnul bych si, že do té levé hadice někdy v zimě natekla voda a zůstala v ní kvůli prověšení, přes noc to zmrzlo a hadice vypadla.
  4. Ahoj, mám ještě jeden problém. Zatéká mi do auta, když venku prší, tak je u řidiče mokrý koberec. Střešnímu oknu jsem to nepřisuzoval, na stropě žádné "mapy" nebyly. Odkládal jsem řešení na léto, ale dnes jsem přecejen zkusil nalít vodu střešním oknem a do auta zatéká přes něj... Střešní okno má mít dle mého názoru 4 odvodňovací hadice. Přední jsem na obrázku níže označil L a P. Když naleju do střešního okna vodu tak, aby vytekla jen odvodem označeným jako P, tak vyteče u dveří spolujezdce (to je OK). Když však naleju vodu do L otvoru, tak nevyteče nic a voda steče po sloupku do interiéru k řidiči resp. troška vykape u prahu pod řidičem. Sundal jsem tedy A sloupek u řidiče a spolujezdce. U řidiče byl mokrý, u spolujezdce ne a u řidiče jsem neviděl odvodňovací hadici. Pak jsem koukal do dílenské příručky: Dle příručky jsou zadní odvodňovací hadice 2 (pravá a levá), ale přední je jenom 1 a vede jen u spolujezdce. To je přeci blbost, když i vepředu je dle prvního schématu potřeba napojit hadici na dvou místech. Jak to, prosím, je? Kudy má vést levá přední hadice a kde má být vyvedená? A co s tím dál? Když demontuji přední část střešního obložení (tj. A sloupek, madla, sluneční clony, schránku na brýle, osvětlení a ovládání střešního okna) tak se dostanu k tomu napojení ovodňovacích hadic (označené šipkami na horním obrázku) nebo je nějaká jednodušší cesta?
  5. Mám 1.6 16V, objel jsem několik servisů a neodkázali poradit. Zkouším ještě zde. Pokud je motor vytočen v rozmezí ca 3500-4000 otáček, zejména na 2-3 převodový stupeň, ozývá se z motorového prostoru divný zvuk. Pod i nad těmito otáčkami zvuk ustane, na neutrál se zvuk neprojeví, na dálnici na 5. stupeň při 130km/h když točím ca 3700 otáček tak také ne. Zvuk těžko popsat, je přerušovaný (ca 1/2 sekundy je slyšet, pak zase 1/2 sekundy ne atd.) a zní trochu podobné tomu co se ozývá z převodovky, když auto couvá na zpátečku. Zvuk se objeví až po třeba 5. vytočení motoru ke 4000 otáček a pak je už slyšet celou cestu. Mám v autě kameru, ale ta zvuk bohužel nenahraje. Nenapadá vás prosím někoho co by to mohlo být? Prošel jsem tu všechna motorová témata pro 1.4/1.6 a nic podobného nenašel.
  6. Dobrý den. Po nastartování studeného motoru je slyšet hučení, které ustane po sešlápnutí spojky. Po puštění spojky zase začne hučet. Jakmile se motor zahřeje, hučení není slyšet.
  7. Doraz je ok a opravdu to vypadá na odtok z nádrže. Děkuju za tip
  8. Ahoj. Prosím o radu - v pravém zadním podběhu je jakási hadička (viz foto). Tipuji, že slouží na odtok vody odněkud, jelikož brzdy brzdí a ostřikovače stírají :D Problém je, že při jízdě se z pravého zadního podběhu ozývá klepání a nic jiného než právě tahle hadička to být nemůže. Vlivem vzduchu co jde pod kola se rozkmita konec ktery je protazeny tim okem a klepe to.. Mohl by mi prosím někdo říct, k čemu slouží a jestli ji mohu trochu zastřihnout příp. co s ní? A ještě druhý drobnější dotaz - všiml jsem si, že u posledního dílu výfuku chybí u (asi hliníkového) těsnění, co je mezi výfukem a kufrem auta, 2 matky. Mohl byste mi prosím někdo poslat číslo dílu? Není to klasická šestihranná matka, ale taková kulatá co se upevňuje do toho těsnění.
  9. Opravdu to může být jen zavzdušněním? Před předáním bylo auto v servisu, kde menili destičky a potom celý systém odvzdušňovali. Dokážu to odvzdušnit sám podle nějakého návodu nebo to musím někam dát? Na kolik to tak vyjde nechat odvzdušnit?
  10. Ahoj. Mám doma Fabii II combi, vyrobena 2009. Když šlápnu na brzdu, tak v podstatě hned začne brzdit. Teď jsem dostal služební Fabii II combi, vyrobena unor 2008 a aby začala víc brzdit, tak musím nejdřív docela dost prošlápnout brzdu (tak do půlky). Když se sešlápne trochu, tak asi brzdí, ale opravdu minimálně. Od půlky sešlápnutí brzdy už mi přijde "odezva" pedálu stejná jako u mojí. Dřív jsem jezdil s Fabii I a tam se taky musel pedal vic proslapnout, nez to zacalo brzdit, ale ta mela vzadu bubny. Tady obě auta mají 1.4 16V a kotouče i vzadu. Když na to ve 40km/h dupnu, tak obě auta brzdí stejně razantně, u obou zabere ABS. Brzdy jsou podle mě ok, jen ten pedál je jiný. Diagnostika nic nehlásí. Někdo říkal, že by prý mohl být problém v posilovači, někdo říkal že by mohl jít seřídit pedál, někdo že každý auto může mít jinak obehany valce. Podle servisaka v praci je vše ok. Nenapadá vás, zda by to nešlo nějak seřídit příp. jak se chová vaše auto?
×
×
  • Vytvořit nový...