
- Škoda Octavia IV
-
ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV
S mírného kopečka jede i 1.4tsi 250km/h takze to není nic neuvěřitelného ????
-
Škoda Octavia IV
Napsal realitu a ne blábol který jen chválí a občas něco malinko aby se neřeklo pomluví a dostal Mezi prvními zase nové Auto ???. Kdyby to nenapsal vtipně ani by to většina lidí nedocetla. Pro mě je názor někoho kdo to nedělá na plný úvazek víc vypovídají než od někoho koho to živí a musí si dávat bacha co píše ?.
- Škoda Octavia IV
-
Škoda Octavia IV
https://www.autickar.cz/clanek/skoda-octavia-combi-1-5-tsi-mate-kontrolu-kvality-a-mohl-bych-ji-videt/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=368721&dop_req_id=4dP1upxET97-202007271847&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box Souhlas ?
- Škoda Octavia IV
- HODINKY
- HODINKY
- 1,4 TSI 110kW EA211 Cukání motoru, ztráta výkonu
- 1,4 TSI 110kW EA211 Cukání motoru, ztráta výkonu
-
Spotřeba 1.5 TSI
Ona ta průměrná rychlost je dost zavádějící hlavně u dlouhodobé spotřeby.... každý má jiné návyky atd. Já třeba můžu zamknout nastartovaný auto a dost často toho využívám hlavně v zimě a v pařáku když potřebuju něco vyřídit třeba na pět minut i několikrát denně.
-
Ofukovací otvory
Tak vidíš že jsi aspoň schopný si najít obrázek od instalace jaderného pohonu ?? tvl udělal jsi mi krásných pár minut v životě ????? Chlap s kulama by si to udělal bez obrázků za pět minut. ??? To jsi zabil ???
-
Karoq a konkurence
Síla laku z továrny se u většiny aut pohybuje v průměru těsně kolem hranice 100 , 90 - 110 μm. Dle značky, barvy ,modelu, a továrny dle se lakuje.
-
Karoq a konkurence
Jj ale nepoužívá stejnou pro 3 , 6 , cx5 atd jako škodovka. 3 a cx-30 má stejnou a v tom nevidím problém nebo důvod mít odlišnou.
-
Karoq a konkurence
Abych jen Mazdu cx-30 nechvalil tak se mi moc nelíbí třeba způsob uložení zadních pružin na podvozku atd a nějaký další technické řešení jako například přední kotouče, které nejsou zajištěné šroubkem proti uvolnění při sundání kola jako u většiny škodovek atd... Takže za určitých okolností se může mezi kotouč a náboj dostat bordel třeba při přezouvání a pak po prudkým brzdění hrozí zvlnění kotouče. ( U mě vyřešeno za hodinku práce ) Jinak Mazda používá destičky ATE . Za co má Mazda o proti škodě u mě hodně velký plus je pozice pedálu a volantu které jsou vůči sedačce rovně. Karoq volant doleva a pedály do prava ???.Pravděpodobně za to může Modulární platforma. Volant má doleva většina posledních modelů od škody a to buď více nebo méně...(v závislosti na druhu sedačky v daném modelu) Mazda má platformu minimálně pro každou třídu a dokonce si myslím že pro každý model. Už proběhla zkušenost se servisem Mazda. V rámci záruky výměna baterie bez řečí a do druhého dne kvůli nedostatečné kapacitě.