TWiDY
Uživatel-
Počet příspěvků
44 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení TWiDY
Nováček (1/14)
13
Popularita
-
Měj jsem teď půjčeného Tiguana a je fakt, že kamera je o třídu lepší, nicméně jako tragédii tu v Karoqu tedy nevnímám. Taky couvám v noci po zahradě a doporučil bych výměnu couvacích žárovek za LED. Mě to dost pomohlo...
-
Pěkné shrnutí, Mám 4x4 Varioflex a navíc Canton, takže tam uprostřed mám subwoofer, a tak tam je jen ta čínská dojezdová rezerva (šetřit se musí - u O3 (2015) mám ještě Michelin :-)) Okolo je ten plastikový "pořadač" kam jsem nacpal takový ty věci co furt vozím v autě - gumicuky, litr oleje, hadr, smetáček, trubku na doplnění z kanystru, WD40 a nějaké to nářadí navíc.... - stejně bych to měl v kufru v nečem.... Já bych se bez rezervy docela bál jezdit jezdit s rodinkou po Evropě a pak nemoci dojet ani k servisu a shánět odtah.....
-
Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic
-
Mám 2.0 TDi 4x4 man 110 kW již skoro 2 roky, najeto 36 kkm. Průměrná spotřeba 6,8 l při nájezdu cca 1/3 Praha, 1/3 mimo město a 1/3 dálnice (to většinou 160 na ACC). Okresky se dají jezdit i za 5l, dálnice při 160 je již tak za 7,5-8 l (hodně to ovlivňuje vítr, to auto je trochu krabice). Srovnání s benzínem nemám, 1,5 TSI jsem neřídil. Pokud to porovnám s mojí OIII se stejným motorem, tam OIII má průměr 5,8 l (OIII nemá 4x4 takže vcelku v normě bych řekl). Karoq je trochu línější, což je ostatně vzhledem k váze očekávané. Občas mám půjčenou model s DSG a vadí mě tam trochu prodleva při rozjíždění, kdy to občas neví co zařadit při rychlostech 20-40 km/h. Jinak se na to zvyknout dá, nicméně pro mě je to řízení pak trochu nuda. Jen nevím jestli se vůbec ještě dá 4x4 v kombinaci s 2.0 TDi a manuálem pořídit. Myslím, že to už pro rok 2019 vyřadili z nabídky (můj Karoq byl dodán 10/2018, ale objednán už 2/2018 - čekal jsem na něj 3/4 roku....)
-
Páčka není špatný systém, dá se na to zvyknout. Já měl před tím právě RAV4 a ta měla taky páčku, akorát na pravou ruku. Teď jsem měl půjčený Tiguan a ten to má na volantu. Kromě toho, že to byl ten lepší do 210, mě zaujala i možnost přepnutí do normálního tempomatu bez ACC. U karoqa to jde přepnout jen na jakýsi limiter jak při PIT STOPU u F1 což je podle mě k ničemu.
-
JJ to je stejné jako u mě, taky jen levé světlo a začalo to taky stejně dole v rohu. Moje teorie je spíše špatná montáž nebo vůbec řešení uchycení světla, kdy světlo při jízdě vlivem deformací naráží do kastle....
-
JJ taky mám z Karoqa nově Fabii
-
Naprostý souhlas. Na Octavii MY2015 jsem vydržel se stěrači 3 roky. Na Karoqu jsem byl nucen je vyměnit ani ne po roce a to jsem už 6 měsíců trpěl....Je skoro neuvěřitelné co si dovolí dát na auto za 950k Kč za nefunkční šmejd. To šetření na autě je za ty 4 roky mezi zakoupením obou vozů neuvěřitelné, a to už O3 je pěkně "oj***ná" oproti O2
-
Po pravdě, já mám sice Varioflex i s vakem (objednaný byl rovnou k autu), ale používám ten starý co jsem měl k Octavii a ten je asi fakt větší. Přidělávám ho jak je na tom obrázku z eshopu pod hlavovou opěrky vedlejšího sedadla: + ho navíc ještě chytnu pásem pro prostřední sedačku, který tam provléknu přes oka co tam jsou.
-
-
Používám tento originál vak jak pro Octavii tak i pro Karoq a je to OK. Vzadu se to rozepne a lyže se vyndají/vloží. Je to z nepropustného tlustého materiálu, takže voda se drží unvitř, pak to vždy jen vytřu hadrem. Na popojíždění k vleku zpět ideální a je to pevně ukotvené. Vzhledem k tomu, že se to v AT oficiálně prodává a je to v konfigurátoru, tak předpokládám, že to homologované je.
-
Původně tam podle mě ten "pátý" budík nebyl. Dodali ho až když začali dělat verze RS s těmito budíky. Pak se to objevilo i v ostatních, asi to jen prostě nedoprogramovali správně....
-
Myslím, že mě to dělá u toho "pátého" budíku taky. Nějak jsem to neřešil, ono těch zvláštností je u Škodawerku více....
-
Ofifiálně jdou na karoq jen na kola R16 Nicméně já je na R17 používám a s opatrností to jde. Mám dokonce o chlup větší tyto: https://www.stresninosice.cz/xmb76-12138-snehove-retezy-pewag-brenta-9-xmb-76 Na dovádění to asi není, ale na to projet v Rakousku cestu mi to stačilo a do podběhů to nemlátilo.
- 22 odpovědí
-
- karoq
- škoda karoq
-
(a 1 více)
Označen s:
-
Mám je na 17-ky. Je potřeba koupit řetězy s malými články. Použil jsem je zatím jen jednou a krátce, ale šlo to bez bouchání.... prostě do Rakouska je to nutnost a 16-ky kola kvůli tomu se mi shánět nechtělo.
- 22 odpovědí
-
- karoq
- škoda karoq
-
(a 1 více)
Označen s: