-
Počet příspěvků
120 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Miro F.
- Narozeniny 09/16/1987
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Miro F.
-
Ještě po čase doplním informaci k tomuto tématu. V současné době máme doma hned dvě dvojkové Fabie (nejsme troškaři) a obě jsou přestavěné z bubnů na kotouče. A obě už s touto přestavbou prošly bez problémů přes STK, jedna dokonce dvakrát... Jen tak ze zajímavosti jsem se ještě před přestavbou ptal technika na STK a ten mi potvrdil, že toto se neřeší. Pokud brzdy jsou z daného modelu, nikdo neřeší resp. není povinnen řešit, jestli podle VINka auto má mít bubny nebo kotouče...
-
Tak asi by to nějak jít sundat mělo, ale nikdy jsem to nezkoušel... Takže těžko říci, jestli je to jen nacvaknutý nebo jestli to třeba nemají zalepené nebo jestli tam není potřeba někde zmáčknout nějaký zobáček... Ale z těch knoflíků, co jste koupil, by to asi mohlo jít vykoukat, jak to tam asi drží, ne?
-
Nn, stačí vyndat rádio a ten velký plast, co je kolem rádia (zakroužkováno na obrázku), pak tam jsou dva šroubky zespodu, které panel drží v palubce. Pak už jen sundat krytky vedle panelu, odpojit z panelu 3 svorkovnice a bowden od nastavování směru vzduchu a panel opatrně vyndat... Po stranách má ještě takové bílé packy, tak na ty pozor, ale dají se zespodu od rádia přihnout, aby to šlo ven... Pokud tam budete dávat jiný, dát pozor, aby měl nastavení směru vzduchu stejně, jako na tom, co vyndaváte, aby Vám to nefoukalo opačně... Jinak na internetu určitě někde bude nějaké video, jak to vyndat. Není to nic složitého...
-
Miro F. začal sledovat Přehrání sw řídící jednotky Rapid 1.2 63kW na 77kW , Ovladač topení/klimatizace , celoplošné kryty kol Škoda a 6 ostatní
-
Upřímně, ten panel stojí na bazaru asi tak 300kč, nebude jednodušší ho vyměnit celý?
-
Zdravím, v příloze přikládám obrázek poklic z katalogu příslušenství F2/R po FL vč. čísel - třeba pomůže. Jen moje zkušenost - měl jsem jedničkovou Fabii, která měla přesně tenhle typ ráfků, na léto jsem měl širší kola (185/60 R14 a ráfky 6J), na zimu jsem měl uzší (165/70 R14 a ráfky 5J). Ráfky vypadaly v podstatě identicky, jen byly širší/uzší. A na obojí jsem dával ty samé poklice, které jsem měl z výroby (auto přijelo na 185/60R14) a pasovaly i na ty uzší... Poklice to byly typu Tucanus - též přidávám obrázek...
-
Opotřebení řetězu u 1.2 TSI netřeba věštit z křišťálové koule - servisy Škodovky na to mají předepsaný postup měření, kterým určí, jak moc je řetěz vytahaný a to je ta zásadní informace, jestli je na výměnu, nebo ne... Já ho např. měnil už ve 120tkm, protože jsem si ho nechal změřit a vytahaný byl, což se projevovalo mj. i chrastěním při startu, ale 7s to rozhodně netrvalo... Takže za mě - pokud má někdo pochybnosti, jestli už nemá rozvody na výměnu, nechte si to prostě změřit a uvidíte. Nic exaktnějšího se asi doporučit nedá...
-
Zdravím, tak jsem následoval příklad kolegy FrantiskaM a dodělal do naší dvojkové Fabie (2012) 1.2 TSI ESP. Bohužel - asi úplně poslední ročník, než bylo ESP povinné... V jeho příspěvku je vesměs vše podstatné popsáno, tak jen doplním, že já dával jednotku 6R0 614 517 AG (prostřední verze dle stáří pro facelift, ale ještě stále s ESP 8.2) a podvolantový kroužek 6R0959654 (už ten novější, kde je v okénku vidět kabelový svazek, když je v nulové pozici) - obojí dle ETKA odpovídá datu výroby našeho vozu. Dále bych doplnil, že podle mne je nejen vhodné, ale skoro bych řekl, že nutné vyměnit ty dvě trubky mezi ABS a hlavním brzdovým válcem. Asi to má svůj důvod, že mají větší průměr, ale také jednotka ABS+ESP má oproti jednotce ABS trochu posunuté otvory pro vstup těchto trubek a původní trubky by se museli přiohnout, aby tam šly správně. Krom samotného ohýbání za mě zbytečný risk, že pak začnete šroubovat trubku pod úhlem a vezmete matici přes závit... Co v jeho příspěvku popsáno není, je kódování: V 19 Gateway/Installation List jsem přidal položku: Steering Angle. Dále pak v 44 Steering Assist nakódovat senzor natočení volantu - v mém případě přepsat původní kód X01XX na X12XX (VCDSka tam má nápovědu). Nakódovat jednotku 03 ABS - na konci příspěvku přikládám tabulky, které jsem vygooglil a podle kterých jsem to nastavil a funguje mi to (neručím za správnost, ale fungují mi obě - na ESP 8.2 a i odpovídá ta pro ESP 9.0, které mám v druhém autě s ESP už z výroby). Btw. existuje na to i generátor kódu jakožto EXE soubor, který vám to po zadání VINka, typu vozidla a toho, co chcete nastavit (XDS, TPMS, HHC) vygeneruje. No a pak provést kalibrace: G85 (senzor natočení volantu) a G491 (senzor v ESPčku) - prováděl jsem v jednotce 03 ABS zadáním kódu do security access a následně v basic settings. VCDSka to tam má popsané, co je co. Následně smazat chybové hlášky. Ještě zůstává otázka adaptací - moje VCDS 23.3 nemá pro jednotku 6R0 614 517 AG doplněné popisky adaptací. Bez znalosti čísla kanálu, na kterém si upravit např. HHC nebo XDS a znalosti konkrétních hodnot se mi nechce jít metodou pokus omyl... Nicméně mě standartní nastavení vyhovuje... Jinak ASR je pro 1.2 TSI 77kW docela užitečná věc, zejména na zimních gumách. S XDSkem tom pak o poznání lépe a zábavněji projíždí zatáčky, zejména na výjezdu pod plynem... HHC pak asi ocení každý, kdo občas jezdí s přívěsem, nebo jako já občas i s karavanem...
-
To je asi schválně - jak jsem psal, tuto funkci je možno aktivovat pomocí adaptací na kanálu 1, ale je jen dočasná (asi na testování), po vypnutí zapalování se to vrací do původního nastavení...
-
Nebude, musel byste ještě upravit kabeláž. Mám zkušenost - dával jsem natačecí H7 místo pevných H7...
-
Krytky na hagusy stojí originál na F2 combi v matné černé barvě cca 200kč/ks. Starší komplet originál hagusy se aktuálně prodávají po bazarech okolo 1000kč... Nová sada pro dodělání z katalogu příslušenství má kód LAS720001, ještě se pořád dá koupit. Pak jsou ještě ty stříbrné, které se často objevují na Scoutech a mohlo se za ně připlatit i na normální auta, nebo se daly koupit jako originál příslušenství pod kódem LAS720002. Ty moc ani po bazarech nejsou a stojí podstatně více (krytky i komplet). Po faceliftu se pak objevovala hybridní varianta stříbrných hagusů (té kovové části) s matnými černými krytkami ze základní verze (asi v rámci úspory, které se elegantně říká modelová péče). Největší raritou podle mě ale je černá lesklá varianta hagusů - dávaly se jen na Monte Carlo (těch v kombíku moc vyrobeno nebylo) a RSka (těch se sice pár vyrobilo, ale hagusy v základu neměly a málokdo si je v ceníku přihodil nebo si jimi prostě jen nechtěl "hyzdit" rádoby sportovní auto)... Jako příslušenství se koupit nedaly... Mě se je však podařilo ulovit z jednoho Monte Carla na vrakovišti a nahradil jsem jimi své původní matné, které klasicky zešedly... Ty lesklé vypadají i po letech dobře...
-
Mě také štvalo, že ty klasické hagusy po čase zešednou, vyřešil jsem to tak, že jsem si sehnal poměrně raritní lesklou verzi, co se dávala na Monte Carlo a na RSka...
-
Miro F. si změnil profilovou fotografii
-
Zdravím, po létech trochu oživím diskusi. Jelikož jsem měl na mé Fabii 2 Ambition Tour (2014) matné polepy B-sloupků, které už nezapřely svoje stáří (trochu prostřílené od kamínku, místy se krabatící a všechny už hodně vyšisované), rozhodl jsem se je vyměnit za nové a dát tam rovnou ty "lepší", lesklé. Vše tady bylo popsáno do detailu, tak jen pro shrnutí doplním čísla dílů a jejich pozice: Lesklé fólie: Levá přední: 5J6 853 439 M W46 Pravá přední: 5J6 853 440 M W46 Levá zadní: 5J6 853 439 N W46 Pravá zadní: 5J6 853 440 N W46 Matné fólie: Levá přední: 5J6 853 439 K 9B9 Pravá přední: 5J6 853 440 K 9B9 Levá zadní: 5J6 853 439 L 9B9 Pravá zadní: 5J6 853 440 L 9B9 Jinak pro zajímavost, ty lesklé polepy byly brány jako ty "lepší", jako samostatný díl jsou dražší než matné a dávaly se na dražší verze. Vypozoroval jsem, že před faceliftem se dávaly jen na ty nejnižší výbavy Classic, Ambiente už měly lesklé. Takto to je bylo ještě i chvíli po faceliftu, nicméně nejpozději v roce 2012 (máme doma na naší krátké Ambition vyrobené v září 2012) začala Škodovka i na Ambition (a od ní odvozené všechny možné akční verze) dávat polepy matné, lesklé pak zůstaly do konce výroby jen na vyšších specifikacích - Elegance, Scout, Monte Carlo a RS...
-
Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...
-
Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...
-
No, moje zkušenost (a i to zmiňovali u Rapidu) je, že bez odpojení páčky to sem tam nejde, aniž by se člověk páčky dotkl... A nevypozoroval jsem, jestli to na něčem závisí, nebo ne. Prostě jsem nastartoval auto a pravý roller najednou nepřepínal MaxiDot, aniž bych krom otočení klíčku cokoliv udělal... Pak jsem vytáhl klíček a pak to zase několikrát chodilo bez problémů... A pak zase jednou ne... No uvidíte...