-
Špatné zapalovací kabely u 1.8 20V?
když kabel vytahneš,tak si jiskra najde cestu nejmenšího odporu,tak že proč by neskočila treba na hlavu!
-
Problém pokračuje
zajed si do servisu ty chytráku,vždit za ty baterky utratíš vím než jim tam nechás za opravu.Sertříš na nesprávném místě
- EGR ventil
- EGR ventil
-
Klapka - vyčištení a otáčky
Ale i přesto všechno by to chtělo vymazat adaptace a udělat zákl. nastavení.Na tom neušetříš skrblíku.....
-
Snímač polohy vačkového hřídele
o jaký se jedná motor?u 1,4mpi,jsem snímač polohy vač. hřídele nikdy neviděl!!!!
-
1,8 20V - ztráta výkonu
Ta cena je uplně normální.Musí neustále kupovat nové a nové programy.A někde to zaplatit musí.Ty děláš v práci zadarmo že takto mluvíš?Musí se rozlišovat diagnostika a diagnostika.........Napíchnutí a vyčtení paměti závad za diagnostiku nepovažuji.Ale když k tomu něco měří at už jen v bloku naměřených hodnot nebo multimetrem atd. aby se ujistil v chybovém hlášení,tak ta cena je ještě pěkná....Co by jste chtěly,do opravy auta nedat ani korunu a pak nemužete o víkendu utlačit nákupní vozík v supermarketu!!!!Aspon nebudete tlustý No, kdyby mi tam něco nastavoval,tak neřeknu ani půl slova,ale jen za vyčtení závad 400sta?A ještě že to nejde vytisknout-taky zkušenost.To bych mohl na tom založit novou živnost taky. No to je docela smutný....
-
Adaptační hodnoty
cosby má pravdu,jen bych doplnil že nové adaptační hodnoty se přizpusobí až po 30km jízdě.Motor se musí vystřídat ve všech režimech tzn.akcelerace,decelerace,plná zátež,částečná zátěž atd....
-
1,8 20V - ztráta výkonu
Ta cena je uplně normální.Musí neustále kupovat nové a nové programy.A někde to zaplatit musí.Ty děláš v práci zadarmo že takto mluvíš?Musí se rozlišovat diagnostika a diagnostika.........Napíchnutí a vyčtení paměti závad za diagnostiku nepovažuji.Ale když k tomu něco měří at už jen v bloku naměřených hodnot nebo multimetrem atd. aby se ujistil v chybovém hlášení,tak ta cena je ještě pěkná....Co by jste chtěly,do opravy auta nedat ani korunu a pak nemužete o víkendu utlačit nákupní vozík v supermarketu!!!!Aspon nebudete tlustý
-
1,8 20V - ztráta výkonu
Jak jsem psal,za vyčtení paměti závad je 500 dost a jsou to vyhozený peníze.Ale když se na to podívá člověk který tomu rozumí a má naměřené hodnoty na autech které byli ok (tlak v sání,váha,adaptace atd...),tak mu dám klidně víc......Když to udělá někdo zadarmo tak už je to známka toho že umí hovno.....
-
1,8 20V - ztráta výkonu
muze to byt ve skrtici klapce, v palivovem filtru atd.. vem to na diagnostiku.. v kazdem slusnem servisu ti na to kouknou zadarmo re Guest:Co to meleš za bláboly?Neplet zde potenciální zákazníky servisu.Nikdo ti zadarmo nic neudělá,už není komunismus!!!!!!!!!!Slušný servis ti udělá kvalitní diagnostiku za slušné peníze........
-
1,2 brzdi misto akcelerace,znate to?
Co vám všem na té diagnostice dělaly?Díval se někdo např. v bloku naměřených hodnot v kanále 15 na počet výpadku zapalování?udělal někdo zkusební jízdu i s vagem?300kč je dobrá cena ale za smazání paměti závad jsou to vyhozený peníze.U té 1,2 bych jako první vyčistil agr (těsní,vazne).
-
kolik se vejde do nadrze fabie
nádoba s aktivním uhlím zachycuje palivové párx,které se odparujou z nádrže.Poté jsou dodatečně spalovány....Benzín rozpustí palivové uhlí,regenerační ventil se přidře,nebo rozleptá gumovou memgránu a problém je na světě
-
kolik se vejde do nadrze fabie
Tak jsem se při čtení docela zasmál....Nádrž nemá žádnou expazní nádobu,ale nádobu s aktivním uhlím a do té jak se dostane palivo,tak je to docela pruser!Aktivní uhlí se rozpustí a je vyděláno,jen tak dál,ale stejně už je asi pozdě...
-
Ventily 1.4 16V 74kw
pochybuji že ti klepou ventily,spíse je to detonační spalování.mámo oktanu v benzínu.Z jaké je tam pumpy???
michal
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva