Přejít na obsah

Andy_77

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

430 zobrazení profilu

Oznámení Andy_77

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

14

Popularita

  1. Tak mám za sebou první nádrž. Ujel jsem na ní 770km, spotřeba se nakonec ustálila na 6,2 / 100 km dlouhodobě. Prvních 330 km bylo město, zbytek dálnice a okresky na Moravě. Dneska jsem natankoval znova plnou u Shellky, nějaký ten jejich V Power dražší tak jsem zvědavej co to udělá se spotřebou.
  2. Rádce řazení mě baví už od začátku :) ten snad po mě chce abych ten motor poslal do kytek už na startu :D Jinak já mám zatím najeto 330km 1.0TSI 81kW. Hodně se s motorem seznamuji. Držím 2000 - 3000 otáček. Jen když musím zpomalit a řadim za dva mám pod 2000 ale musím trochu déle držet spojku a zároveň přidávat plyn, no už jsem si trochu ten rytmus vychytal, takže mi auto neposkakuje. Jinak na retardérech řadím spíše za 1, záleží v jaké rychlosti jej projedu. Obecně jakmile mám na tachometru pod 14km/h ( to už bych se u dvojky dostal pod 1500 ) dávám za jedna. To je pro mě největší nezvyk, zde je poznat, že ten objem chybí. Ale jinak si nestěžuji v ostatních případech auto tahá jak blázen :)
  3. Ahoj komunito, tak jsem si včera přivezl domů nového Rapida 1.0TSI 81KW. A rovnou mám jednu otázku. Po jízdě a vypnutí motoru je v prostoru motoru slyšet běh čerpadla a po přiložená ruky na vyrovnávací nádržku chladící kapaliny je cítit jak voda stále obíhá. Chci se zeptat je možné že tento okruh ochlazuje i turbo? Nebo to je čistě chlazení samotného motoru? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...