Přejít na obsah

peterge

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1081 zobrazení profilu

Oznámení peterge

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojte, bol som dnes v servise a po plánovanej rutinnej oprave som sa pýtal technika či je ešte niečo čo by som mal riešiť. Povedal mi, že to síce nie je urgentne, ale že mi odporúča pri najbližšom plánovanom servise vymeniť ľavý (vodičov) vrchný silentblok prevodovky motora. Môžete mi prosím dať link prípadne obrázok čo podľa Vás myslel? Hľadám ako hľadám a netuším... Ďakujem. Superb II Combi po FL r.v. 2014 3,6 4x4
  2. Mne sa to stalo na Octavii a bolo zle čerpadlo. V autorizaku mi povedali, že hlava na výbrus. Keďže cena bola abnormálna tak som išiel k známemu. Ten auto napojil na diagnostiku, potom sa previezol a tak povedal, že výmena čerpadla. Mal som samozrejme obavu či si je istý a tak povedal, že ak sa pomýlil tak ho zaplatí on a nezoberie za opravu nič. Prejavovalo sa to tak ako píšeš. Po výmene všetko OK.
  3. Priznám sa nikdy som si to nevšimol. Vyskúšam a napíšem
  4. Ahoj kolega, mám rovnaký motor 3,6 FSI r. v. 2014 168000km a ja mám iný problém... Najprv... olej v DSG + v motore + sviečky sa chystám meniť na jar. V DSG má za sebou 48t km, ale jazdím prevažne mesto tak ho vymením + olej a sviečky. Olej v Haldexe a v rozvodovkach som sa nechystal ale dám si poradiť... Kedy je vhodné ich meniť. Je to o počte km alebo? No a moje skúsenosti... Pri pohynani mi auto pekne bez cuknutia zaberie, ale po cca sekunde resp. prejdení možno 1-3m akoby znova v desatine sekundy urobí akoby som sa znova pohynal. To znamená akoby som sa zastavil a znova pohynal. Neviem či to píšem zrozumiteľne. Proste ja sa plynulo a pomaly pohynam a adekvátne tlačím na plyn a auto urobi to čo som opísal. Inak by som to opísal ako napr.... Pri manuálnej prevodovke má akoby plyn vôľu. Keď ho zatlačite a pustite je tam možno pol centimetra dole t. j. uvoľnenie nohy a pol centimetra hore t.j. zatlačenie vôla teda nič sa nedeje. Keď tých pol centimetra hore či dole pretlačite cítite, že motor akoby z voľnobehu zaberie alebo pribrzdi. Proste zareaguje na pohyb nohy - plynu. No a to je presne ten istý pocit ibaže vo veľmi krátkom intervale ale hlavne bez pohybu nohy na plyne. Nechápem čo je to. V lete som to vôbec nepozoroval. Keď dám tehlu autom necukne a vystrelí ako by ste od 3,6 čakali. No a ešte jeden postreh. Pri D a pri jazde necuká, ale keď dám sekvenčné radenie cítim jemne prechod z každého stupňa hore či dole. Máš to aj ty? Najlepšie by bolo nájsť niekoho čo má rovnaký motor 3,6 a vyskúšať si vymeniť na jednu jazdu autá. No a keby si bol na Slovensku a konkrétne v Prešove tak máš možnosť to vyskúšať (ak by mal niekto záujem napíšte SS a dohodneme kde a kedy). Ty na mojom a ja na tvojom. Možno zistíme, že to čo sa nám nezdá je vlastne normálne....
  5. Ahoj Riso, uz to zasa nie je funkčné ani u mňa. Bol som za veľmi dobrým kamošom z VW fóra, ktorý mi už veľa krát pomohol, a ktorému dôverujem - pozeral na to. Urobil komplet diagnostiku. Podľa nej sú vadné motory. Popozeral káble, ale prístup je značne obmedzený. Dá sa dať dole harmonika - guma a pozrieť či nie sú prelomené. Nie sú. Vylúčil chybu konektora v zámku. Motory treba demontovať. Vada údajne môže byť v konektore ktorý je na konci motora. To je miesto, kde môže byť vlhkosť, ktorá spôsobuje nefunkčnosť. Problém je, že aj keby to bola ona nezistíme to voľným okom. No a potom samotný motor sa dá rozobrať, pozrieť a pre jeho rozchodenie následne prepólovať, aby sa prišlo na to či je skutočne vadný. Je tu ale jeden pre mňa veľký problém. Motory treba demontovať a na ich demontáž odstrojiť takmer celé zadné vnútorné obloženie kufra. Okrem času (ja to sám nedokážem), ktorý tomu treba venovať treba potom diagnostikovať či je vadný motor. Ak áno ideálne by bolo mať pripravené nové resp. použité na výmenu. Ale na čo kupovať motory, keď nevieme či sú zlé.... Neviem čo robiť... Počkám asi do teplého počasia... alebo kúpim plynové vzpery a ak budú motory zlé dám na ten čas obyčajné tlmiče. Hlavne by som sa chcel vyhnúť zbytočnej kúpe motora resp. motorov. Neviem...
  6. Ahojte, dnes mi prestalo fungovať zatvorenie kufra. Otvoriť ide bez problémov, ale keď dám zatvoriť tak 3xpipne pohne sa dole o cca centimeter možno viac... a koniec. Skúšal som vymazať hornú polohu ale bez úspechu. Baterku som neodpajal. Vada ktorú mi aj po opakovanom vymazani napíše je táto : Trunk Part #: 7N0959107E Coding: 083301C002 (hex) Component: HDSG-Modul Fault codes: 00031 Tracers Defrost at the rear left (E299) Napadá niekoho čo by to mohlo byť? Iba nahlas zauvažujem - ak by bola chybná vzpery nepôjde ani otvoriť... Mam pravdu? EDIT: 28.12. je opäť všetko funkčné. Viete napísal som sem lebo som potreboval poradiť. Nenašiel sa nikto. Nevadí... Snáď nabudúce... Pred týmto autom som mal VW. Chvalabohu som s ním nemal takmer žiadne problémy, ale... keď som potreboval poradiť a vytvoril tému, kolegovia z fóra mi mnohokrát odpovedali takmer obratom. Raz sa mi stalo, že sa mi nikto neozval cca 24 hodin a... ...napísal mi moderátor, aby som skúsil osloviť konkrétneho klubaka, že on mi pomôže. A pomohol. Tu ani na tretí deň nič. Minule tu nový člen vytvoril tému, že hľadá servis, kde by mu vedeli kvalitne pozrieť jeho 3.6 tku Moderátor mu tému zamkol, že má hľadať lebo tém so servisom tu určite je zopár. Človek by čakal, že mu presunie tému do správneho príspevku alebo ho navedie.... Nie! Iba Lock. A už len jedna vec trocha od témy auto... Mimo iného robím SW úpravy mobilných telefónov s Androidom. A viete ktoré sa robia najťažšie? Tie ktoré nemajú žiadnu užívateľskú podporu. Asi je čas zamyslieť sa - mám zlú značku auta alebo som v nesprávnom fóre...
  7. Ďakujem za odpoveď. A ako sa dá detailnejšie zistiť, ktorá z možných príčin, ktoré tu uvádzaš je tá správna?
  8. P0305 - Cylinder 5 Misfire DetectedEngine:102031059510205 Takže výmena sviečky? Alebo pre istotu všetkých? Sú nejaké preferované značky alebo vzhľadom na motor je iba Bosch? P.S.: vada vymazaná a auto ide OK
  9. Ahojte, dnes sa mi na križovatke z ničoho nič začalo auto správať nekľudne. Rozsvietila sa kontrolka EPC. Zabocil som na parkovisko a skúsil auto vypnúť a po chvíli zapnúť, ale opäť bolo nekľudné a pri pohynani auto akoby cukne (kopanec). Urobí to stále pri rozjazde...
  10. Už chápem. Ďakujem. No ak by sa poriadne upevnili hadičky tam v tom mieste myslíš, že prestane to klepanie pod spolujazdcom. Nie je tam to miesto, kde sú uvoľnené? Mimochodom odkiaľ si suri. ?
  11. Čítam a pozerám, ale som mimo. Vôbec neviem kde je ten plast na fotke. Prosím odfot ak môžeš to miesto kam mám pchať tú penu (molitan). Hore pod kapotou už pásku mám (za nádržkou chl.kvapaliny). Tam to neklepe. Klepe to pod spolujazdcom.
  12. Ďakujem, Podľa r.v.2014 môjho auta už by tam mala byť nová hadica. Hm takže si nepomôžem. To nie je dobrá správa. Asi nemáš nejaké riešenie...
  13. Ahojte kolegovia, mám Combi po FL r. v. 2014 160000km a problém so zvukom, ktorý občas počuť, ale iba z interiéru a vychádza spod podlahy v mieste, kde má nohy spolujazdec. Už je tu o tom téma ibaže v inej sekcii a tak ma napadlo, že napíšem sem lebo mám motor 3.6, ktorý máte aj vy. Na koniec príspevku dám odkaz na pôvodnú tému, kde v prvom príspevku je video so spomínaným zvukom. Je to presne ono. Fakty: - nerobí to vždy iba občas, neviem čo na to má vplyv. Skúsim vystriehnuť či to nebude množstvo paliva v nádrži. (Mimochodom tankujem iba Slovnaft 100okt. Čo tankoval pôvodný majiteľ netuším a auto mám cca 1500km.) - počuť to iba zvnútra a lokalizoval by som to na mieste kde si dáva nohy spolujazdec bližšie k sedadlu cca v strede (samozrejme spod auta), vonku nič. V príspevkoch v spomínanej pôvodnej téme sa píše okrem hadičky(iek? ) v tuneli pod spolujazdcom aj o utesneni palivovej hadičky ktorá vibruje a klepe o káblový zväzok. Áno je to presne ten zvuk (úplne dole vložené video od kolegu "SlibTo") , ale toto miesto utesnene mám a naviac, ako píšem počuť to iba zvnútra. Po otvorení kapoty nič. Sadnem do auta zatvorím dvere a je to tam. Ten zvuk ma deprimuje. Mal som dole kryt - nie celý lebo sa nechcela odskrutkovať skrutka pri zadnom pravom kolese. Je ústie toho tunela prístupné aj vpredu aj vzadu? Alebo sa k nemu dá dostať len zo zadu? Čo všetko treba dať preč aby som sa dostal k tej diere kde mám napchať molitan? Tie dierky čo sú v tuneli sú fakt veľmi malé - ako tam mám niečo dostať. Veď tam ledva vojde malíček.... Napadlo ma nastriekať do tých dier čo sú po dĺžke tunela PurPenu len neviem či to je dobré riešenie... Je to vôbec tento problém? Stretol sa s tým niekto z 3.6tkarov? Teda okrem tých z príspevku nižšie.
  14. Budem Vám veľmi vďačný (a vidím že nie som sám) ak mi napíšete postup, ako to utesnit. Úplne po lopate. Nemám problém dať auto na zdvihák, ale odkiaľ mám utesňovať, kde je miesto kam pchať ten molitan? Ten zvuk ma privádza k šialenstvu.
×
×
  • Vytvořit nový...