Přejít na obsah

Tony1990

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tony1990

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zkusim jeste mrknout na to, zda tam nebude zelenina. Ty jednotky se nachází nekde za svetlem? Kdyz tam nebude zelenina, tak co dal? ??Jinak diky za info.
  2. Cauko, SII.. Nataceci xenony, pred 2 dny, kdyz jsem rano nastartoval mi zustali svetla svitit do zeme, asi 5 metrů pred auto. Zadne natoceni ani dolů ani nahoru ani do boku . Auto jsem dal na zvedák, snimace na naprave vypadaji ok, nedavno jsem mazal ty kloubky vcem chodi ta spojovaci tycinka. Jak na zadni naprave tak přední. Zkusil jsem odpojit nachvilku baterku, po zapojeni svetla zacli se stelovat, 2 dny vse v poradku. Dneska rano ta stejna pohadka, svetla sviti jen dolu. Po odpojeni a zapojeni baterky bohuzel to stejne. Nejde ani jedno svetlo, obe sviti pred auto. Kde dal hledat zavadu? Diky
  3. Tak ja jsem mel zeleninu v konektoru u ridice, ale vse vycisteno, tak by melo byt ok. Kablik zadny jiny nevypada zlomený, všechny husi krky překontrolovaný. Tak uz nevim.
  4. Cauko, kde to bylo, v husim krku u ridice mezi dverma a kastli? Ja resim stejny případ, ale za spolujezdcem vzadu na pravych dverich. Nejde okno, nejde zamknout a nejde osvětlení. Kable v husim krku ok, koupil jsem novou jednotku do dveri a nepomohlo. Uz nevim.
  5. Cauko, na SII jsem dneska zjistil, kdyz zamknu centralem, tak dvere za spolujezdcem se nezamknout. Jinak vse je ok.Safe kontrolka u ridice po zamknuti chvilku sviti červene a po chvíli zacne uz blikat, ale dvere nejsou stejne zamkle. Kde hledat problem, ve dverich v pruchodce mezi dverma a kastli? Diky
  6. Chlapci, pokud by byl egr off, tak by to diag vypsala, i kdyby to byla sporadicka zavada a ne trvala. Ja resim neco podobneho. Ted jsem tady daval příspěvek. Superb, ten me teda skoli, to vam povim???
  7. Hodnota vstriku, skritici klapka, egr ventil, dpf filtr, vaha vzduchu. Na to bych se zameril. A na regulátory na CR liste a cerpadle.
  8. Určitě ne... Ja daval taky nový, a regenerace mi probíhá cca 350-400km,jezdim teda pravazne dalnice, coz je v poradku. Vic jak po pul roce ma plnění nekde na 8ml,mění se okolo 170ml.
  9. Zdravim chlapci... Jeste zkusím tady, mozna nekdo resil, co ja vyresit uz rok nedokazu a uz si nevim rady. Jedna se o SII, 125kw,4x4,cbbb...rok zpátky zaclo mit auto pri konstatni jizde vynechani, asi sekundove, takove jako kdyby skubnuti. Na diag se ukázala zavada p1025, nebo tak nejak, byl to regulator paliva, vymenil se a byl chvili klid, nadale se menila vaha vzduchu a skrtici klapka. Po nejakem case zase zaclo v jizde sem tam vynechani, zespod auta jako kdyby skubnuti, na diag zase regulator tlaku paliva co je na čerpadle, tak zase výměna za nové, jenze auto neslo nastartovat... Pri vsech možnostech, jsme auto nakonec museli roztahnout. 3 dny to bylo na volnobeh ze padli otacky vzdycky o trošku dolů, pri jizde to uz tolik ani neskubalo. Asi po ctyrech dnech se to jakoby z adaptovalo ten regulator a tyden bez skubani. Motor jde krasne, jak za studena tak za tepla, otacky drzi a chod ma pravidelny, jenze po tydnu co byl klid, tak zase resim skubnuti, vynechani. Hodnoty vstriku jsou v normě, par mesicu jsem byl na cisteni Decarbo. Cz. Kdyby byl horsi vstrik, myslim ze za studena v tomto pocasi by byly spatme starty. Na diag v hodnotách to docela lita na reil liste, coz se mi moc nelibi. Takze jsem objednal jeste hlavni dnimac tkaku paliva co je na CR liste a tem druhy regulator. Kdyz auto napichnem na vcds, auto je bez zavady. Takze si uz lamu hlavu. Dnad nekdo toto uz resil. Diky borci za jakekoliv info.
×
×
  • Vytvořit nový...