Zdravim chlapci... Jeste zkusím tady, mozna nekdo resil, co ja vyresit uz rok nedokazu a uz si nevim rady. Jedna se o SII, 125kw,4x4,cbbb...rok zpátky zaclo mit auto pri konstatni jizde vynechani, asi sekundove, takove jako kdyby skubnuti. Na diag se ukázala zavada p1025, nebo tak nejak, byl to regulator paliva, vymenil se a byl chvili klid, nadale se menila vaha vzduchu a skrtici klapka. Po nejakem case zase zaclo v jizde sem tam vynechani, zespod auta jako kdyby skubnuti, na diag zase regulator tlaku paliva co je na čerpadle, tak zase výměna za nové, jenze auto neslo nastartovat... Pri vsech možnostech, jsme auto nakonec museli roztahnout. 3 dny to bylo na volnobeh ze padli otacky vzdycky o trošku dolů, pri jizde to uz tolik ani neskubalo. Asi po ctyrech dnech se to jakoby z adaptovalo ten regulator a tyden bez skubani. Motor jde krasne, jak za studena tak za tepla, otacky drzi a chod ma pravidelny, jenze po tydnu co byl klid, tak zase resim skubnuti, vynechani. Hodnoty vstriku jsou v normě, par mesicu jsem byl na cisteni Decarbo. Cz. Kdyby byl horsi vstrik, myslim ze za studena v tomto pocasi by byly spatme starty. Na diag v hodnotách to docela lita na reil liste, coz se mi moc nelibi. Takze jsem objednal jeste hlavni dnimac tkaku paliva co je na CR liste a tem druhy regulator. Kdyz auto napichnem na vcds, auto je bez zavady. Takze si uz lamu hlavu. Dnad nekdo toto uz resil. Diky borci za jakekoliv info.