-
Kouřivost z výfuku
No pokud se ti to pri jizde hralo jen na 70 stupnu tak se divim ze si ten termostat nevymel kdyz si toto vedel a jezdil s nim :-D
-
Varování - motor KO
divny ze pri 80tkm pretrzenej remen ... vetsinou vzdy zacne tect pumpa vodni ... rozvody je lepsi udelat vzdy kolem 150tkm kvuli pumpe a necekat do 210tkm :)
-
SU2020 začal sledovat SW verzie a aktualizácie infotainmentu , Závada AdBlue P20EE , “Hučení” v interiéru a 1 další
-
DFHA 140kW - problémy
Co? pri regeneraci zhavicky pomahaji pri spalovani a u modernich motoru to neni jak driv ze zhavici svicky sou funkcni jen pri startu ... zhavi i behem jizdy a pri normalnim chodu motoru obcas podle potreby a i pri regeneraci .. takhle mi to bylo vysvetleno proc neni dobre jezdit s novejsim motorem a spatnejma zhavicima svickama
-
DFHA 140kW - problémy
Vyresil si to? ja to mel taky ale u 110kw a mel sem spatne dve zhavicky po jejich vymene klid .. ted uz mam 140kW
-
Kouřivost z výfuku
Ahoj .. prosimnte jaky termostat? chladici kapaliny motoru si menil ?
- “Hučení” v interiéru
- “Hučení” v interiéru
-
Náhrada elektrických vzpěr u pátých dveří
davi a pokud se ukroutily tak proc by se neukroutily znova u nove? neni jedno jestli nova nebo spojit dratky? kdyz se teda prislo na to cim to je ...
- “Hučení” v interiéru
-
“Hučení” v interiéru
Cauky .. tak mam neco podobneho mozna i stejneho jen ne tak basoveho .. mozna je to tim nahranim .. koupil sem S3 L/K 2020 a slysim to ..kamos mi rek kdybych mu to nerek ze by si toho nevsim ... dela to na volnobeh i pri jizde ale nekdy na chvili to prestane .. pokud na volnobeh zapnu ohrev predniho okna nebo vyhrivani sedacek tak to okamzite prestane .. jak je vypnu tak hned zacne ... tromblion se ptal jestli jak zapnu vyhrev jestli to prestane .. ano prestane ... z venku to slyyet neni jen v kabine ale jde to za palubni deskou ...
-
Motor 2.0 TDI 147 kW
to neni ani deci na 1000km to jde ne?
-
Výmena oleja v DSG
JSvoboda ... nemuze srovnavat filtr vytazeny z krabicky a filtr namoceny v oleji .. tak sem to urcite nemyslel ze ho vytahnes bily a suchy :-D .. spis sem myslel ze nebyl nijak naboptnany nebo vyditelne poniceny a taky zalezi jak s autem jezdis a kolik opotrebavavas jizdou lamely . jestli tahas vouik atd ...pokud budes zavodit tak to je na vymenu nejen filtru ale i lamel a mozna i cele prevodovky :)
-
Výmena oleja v DSG
Tak Sixta pokud vim prevodovkam rozumi velmi dobre a s tim filtrem ma i pravdu ... neni to olej v motoru ktery se prepaluje .. ale taky nekde psal ze vymenit se muze ten venkovni .. zalezi na zakaznikovi .. ja menil olej v 80tisicich a filtr byl jak novy ale menil sem ho taky a kamos co mi to delal mi rikal ze kazdou druhou vymenu by ho menil a na olej necekat na 120tisic km ale cca v 80-90 tisicich vymenit :)
-
Superb III 2.0 TDI 110 kW bez AdBlue
Cosby ... sury psal bez vymeny filtru ... a pravdu nema .. jde lehce vymenit pri vymene oleje pokud majitel auta chce ... on to dava za zapor k te DSG ... jak to muze byt zapor kdyz jde vymenit :)
-
Superb III 2.0 TDI 110 kW bez AdBlue
Suri .......... s 7DSG auto ze sedmicky normalne zaradi na trojku kdyz chces predjizdet a pri vymene oleje v DSG se filtr meni .. nevim kde beres ten nesmysl ze nemeni ... a zavad s add a 7DSG moc neni co pozoruji ..... kde to beres?? mam 7dsg a zadny problem zatim 5 let stare auto 110kw 7 DSG a kamos ma podobny rok a taky v pohode :) ..
SU2020
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva