-
Počet příspěvků
1612 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
94
VeteranChild naposledy zvítězil 7. Únor
VeteranChild nejvíce like obsah!
Popularita
3134 VýbornáNávštěvy profilu
8914 zobrazení profilu
-
Klepání/vibrace motoru 2.0tdi PD 103kw BMM
VeteranChild odpověděl na Roman Slavík téma v Motor 2.0 TDI PD
Nejsem sice odborník na tyto motory, ale zkusím teda tipnout. Mohly by to být podfukující vstřiky. -
Klepání/vibrace motoru 2.0tdi PD 103kw BMM
VeteranChild odpověděl na Roman Slavík téma v Motor 2.0 TDI PD
@Standa 11 Příspěvek jsem přesunul do existujícího tématu. Zkusil bych to napíchnout na diagnostiku, takhle těžko hádat. -
@Slapanak Z pravidel fóra: Uživatel smí mít na fóru pouze jeden účet. Při zjištění, že zde má vícero účtů, budou tyto nadbytečné odstraněny bez náhrady. Na žádost uživatele mohou být sloučeny.
-
@Tomas883 Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu. Bude nutné dodělat chybějící kabeláž, tlačítko v interiéru a senzory aktivovat diagnostikou.
-
Trochu jsem to tady uklidil a příspěvky, co sem nepatří, smazal nebo přesunul. Držte se prosím zadaného tématu. Řešit se tady bude jen bouchání podvozku.
-
Jelikož se tady řeší i rámeček masky a celkový dechrom, bude lepší to nechat jako samostatné téma. Jak píše @wirer, zadní část chromové lišty je součástí toho malého panelu skla i u LB. Možná to by se dalo řešit koupí neorigo sady: Nerez chrom lišty spodní hrany oken Škoda Octavia III (spoilercentrum.cz). Tohle pak přelakovat do černé a přelepit komplet původní lišty. Pokud by se ti to přestalo líbit, lehce se můžeš vrátit k origo vzhledu. Rámeček masky bych osobně vyměnil za existující origo řešení: Rámeček přední masky chladiče 5E0853761AF9R (skoda-dily.cz). Při sundávání původního chrom rámečku je vždycky velké riziko, že to plastové zobáčky nedají a prasknou. Na několika autech už jsem tento rámeček měnil a vždycky se to zatím povedlo bez demontáže nárazníku. V dílenské příručce na to postup určitě nebude a je na to potřeba jít opatrně a s citem. O3 má masku pěvně spájenou s nárazníkem.
-
Jako velkou výhodu přímého měření bych viděl to, že se člověk o nízkém tlaku (případně defektu) dozví dřív, než se vůbec rozjede a je menší šance na nenávratné poškození pneu.
-
Kabely určitě táhni středovým tunelem. Pokud ho auto má, dávej si pozor na kolenní airbag u řidiče, aby kabely nešly přes něj. Boční filcované kryty středového tunelu jdou celkem jednoduše sundat a pak už by mělo být dotáhnutí dozadu v pohodě. Pokud by ti nestačila tato varianta a chceš se chytit origo svazku, bude potřeba celý tunel demontovat, aby ses k tomu dostal. Přes práh bych určitě nešel, už jen demontáž těch plastů je za trest. A dostat se s kabely pod kobercem bude taky "zábava".
-
Kudy tahnout kabel od pojistek k hodinam v operce
VeteranChild odpověděl na koudy_123 téma v Elektrika
V další diskuzi prosím pokračovat v původním tématu. Tady to zamykám. -
-
Ahoj, téma jsem ti přesunul do obecné motorové sekce a trochu upravil název. LuK je, myslím, montovaný z výroby. Každopádně Sachs ani Valeo nebudou špatná volba. Pokud má někdo víc informací nebo zkušenosti z výměny, může mě opravit. 🙂
-
@Jpq1 Ahoj, vytvořil jsem ti nové téma ve správné sekci. Teoreticky by to mělo jít, ale zkontroloval bych rozteče šroubů. A taky bude nutné projít schémata zapojení a případně upravit kabeláž / přepinovat konektory.
-
@Tomáš Mamba Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do správné sekce. Odvezl bych to do servisu, takhle těžko něco vymýšlet.
-
Asi to teda bude opravdu tak, že u posledních modelů už to prostě zobrazit nejde. 🙁
-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
VeteranChild odpověděl na cz pida téma v Motor 1.6 TDI CR
@taboo81 Ahoj, identický příspěvek v druhém tématu jsem smazal (stejný motor to není). Duplicitních příspěvků ve více tématech se příště prosím vyvaruj.