Přejít na obsah

VeteranChild

Moderátor
  • Počet příspěvků

    1612
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    94

VeteranChild naposledy zvítězil 7. Únor

VeteranChild nejvíce like obsah!

Popularita

3134 Výborná

3 Sledující

Návštěvy profilu

8914 zobrazení profilu
  1. Nejsem sice odborník na tyto motory, ale zkusím teda tipnout. Mohly by to být podfukující vstřiky.
  2. @Standa 11 Příspěvek jsem přesunul do existujícího tématu. Zkusil bych to napíchnout na diagnostiku, takhle těžko hádat.
  3. @Slapanak Z pravidel fóra: Uživatel smí mít na fóru pouze jeden účet. Při zjištění, že zde má vícero účtů, budou tyto nadbytečné odstraněny bez náhrady. Na žádost uživatele mohou být sloučeny.
  4. @Tomas883 Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu. Bude nutné dodělat chybějící kabeláž, tlačítko v interiéru a senzory aktivovat diagnostikou.
  5. Trochu jsem to tady uklidil a příspěvky, co sem nepatří, smazal nebo přesunul. Držte se prosím zadaného tématu. Řešit se tady bude jen bouchání podvozku.
  6. Jelikož se tady řeší i rámeček masky a celkový dechrom, bude lepší to nechat jako samostatné téma. Jak píše @wirer, zadní část chromové lišty je součástí toho malého panelu skla i u LB. Možná to by se dalo řešit koupí neorigo sady: Nerez chrom lišty spodní hrany oken Škoda Octavia III (spoilercentrum.cz). Tohle pak přelakovat do černé a přelepit komplet původní lišty. Pokud by se ti to přestalo líbit, lehce se můžeš vrátit k origo vzhledu. Rámeček masky bych osobně vyměnil za existující origo řešení: Rámeček přední masky chladiče 5E0853761AF9R (skoda-dily.cz). Při sundávání původního chrom rámečku je vždycky velké riziko, že to plastové zobáčky nedají a prasknou. Na několika autech už jsem tento rámeček měnil a vždycky se to zatím povedlo bez demontáže nárazníku. V dílenské příručce na to postup určitě nebude a je na to potřeba jít opatrně a s citem. O3 má masku pěvně spájenou s nárazníkem.
  7. Jako velkou výhodu přímého měření bych viděl to, že se člověk o nízkém tlaku (případně defektu) dozví dřív, než se vůbec rozjede a je menší šance na nenávratné poškození pneu.
  8. Kabely určitě táhni středovým tunelem. Pokud ho auto má, dávej si pozor na kolenní airbag u řidiče, aby kabely nešly přes něj. Boční filcované kryty středového tunelu jdou celkem jednoduše sundat a pak už by mělo být dotáhnutí dozadu v pohodě. Pokud by ti nestačila tato varianta a chceš se chytit origo svazku, bude potřeba celý tunel demontovat, aby ses k tomu dostal. Přes práh bych určitě nešel, už jen demontáž těch plastů je za trest. A dostat se s kabely pod kobercem bude taky "zábava".
  9. V další diskuzi prosím pokračovat v původním tématu. Tady to zamykám.
  10. Ahoj, téma jsem ti přesunul do obecné motorové sekce a trochu upravil název. LuK je, myslím, montovaný z výroby. Každopádně Sachs ani Valeo nebudou špatná volba. Pokud má někdo víc informací nebo zkušenosti z výměny, může mě opravit. 🙂
  11. @Jpq1 Ahoj, vytvořil jsem ti nové téma ve správné sekci. Teoreticky by to mělo jít, ale zkontroloval bych rozteče šroubů. A taky bude nutné projít schémata zapojení a případně upravit kabeláž / přepinovat konektory.
  12. @Tomáš Mamba Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do správné sekce. Odvezl bych to do servisu, takhle těžko něco vymýšlet.
  13. Asi to teda bude opravdu tak, že u posledních modelů už to prostě zobrazit nejde. 🙁
  14. @taboo81 Ahoj, identický příspěvek v druhém tématu jsem smazal (stejný motor to není). Duplicitních příspěvků ve více tématech se příště prosím vyvaruj.
×
×
  • Vytvořit nový...