Přejít na obsah

Vyry

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Vyry

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, chtěl bych nakódovat vypnutí infotainmentu a předních světel, když vypnu motor. Ted mi infotainment běží, dokud neotevřu dveře. Denní svícení svítí (pokud bylo za jízdy použito plné svícení) do otevření dveří nebo se vypne (za jízdy jen denní svícení) s vypnutím motoru. Lze to udělat? Mám O III FL 2017, KESSY systém. Mám koupený Car Scanner Pro, ale tam jsem tuto možnost nikde nenašel. Na fórem jsem taky nic nenašel.
  2. Dneska me klicek taky napalil. Po ceste se ozvala falesna hlaska ztratu tlaku ve 4 pneu, jinak nic. V garazi rano normalne nastartovano. Odpoledne na parkovisti jsem normalne zamkl dotykem na klice. Po 3h v lese v +5st. klicek mrtev. 80km od domu v lese za tmy. Baterii jsem doma promeril a ma 3.0V Dal jsem tam novou 1625 s 3,2V na zkousku a porad nic.
  3. Přidávám info k mé anabázi. Najeto 2815km od začátku sledování. Vyjety 4 nádrže vždy do rozsvícení žebravého oka. Nafta: .1x Koloc oil diesel+, 1x Benzina Verva, 2x Globul Premium. Poslední 2 nádrže s letním VIF. Verva bez VIFu pro porovnání. Stále stejné 2 typy trasy. Závěr: Dlouhodobá spotřeba osciluje 5,7-5,8. Bude postupně klesat někam k 5,5, jak se učím s motorem bez prodlužování doby jízdy. Zajímavosti: Na posledních 2 nádržích mi palubní počítač ukazuje vyšší (!) spotřebu než vůči dolití. O 1-2 desetiny. Kilometry měří správně.
  4. @J_V - diskuse proč a jak nechme na jiné vlákno. Pawouk už mi to tu jednou promazal. Můj aktuální stav: motor má nový olej; stále stejná trasa, popsaná výše; tlaky pneu dle předpisu, klima jede vždy na 21st. 1. nádrž: "lepší nafta" v Brdech - 6,2 l dle auta, 6,2 dle dolití 2. nádrž: Benzina Verva - 5,8 l dle auta, 5,7 dle dolití Obrázek je vyjetá nádrž s Vervou. Při dojezdu 100km se rozsvítila ikona rezervy a doplnil jsem novou nádrž (40l)
  5. @LukášCBR - jezdím normálně, jak jste uznali podle popisu, než to pawouk smazal. Moje pozorování po první nádrži, kdy mám auto celé pod kontrolou - lepší nafta, nový olej. Trasa dálnice + jižní spojka v Praze + cca 6km město, Celkem 30+30km trasa denně. Výsledek: - podle podmínek jsem jel i za 4,5l (rekord), jinak 5-5,7l. Nepodtáčím pod 1500ot. - motor mi přijde extrémně citlivý na jakýkoliv dotek plynu - spotřeba leze extra fofrem nahoru - pořád není problém jet za 7l, když se jede dálnice 140km po D5 před Prahou - tedy kopcovité
  6. Ahoj, Nedaří se mi dohledat informaci nebo aspoň obrázek. Zjistil jsem, že olejová měrka, která je plastová, nemá rovné vedení, ale nějak zahnuté. Když měrku tlačím do motoru, tak nejde volně. Někde ji evidentně tlačím do zatáčky a drhne o stěnu. Dost mě to překvapilo, je to v pořádku? Dneska jsme vkládal novou, takže měrkou to není. Nikdy dřív jsem se s tím nesetkal.
  7. Prošel jsem celý Exteriér, ale nenašel jsem toto téma. V Globus myčce u nás před rokem vyměnili kartáče a od té doby se mi na OII před FL stávalo pravidelně, že mi mycí kartáče vyhnuly zrcátka směrem dopředu. Jak z polohy normální, tak i přilehnuté. Stalo se mi to samé na O III před FL. Teď se bojím, že se to bude stávat i na O III FL, kde mám ale elektricky přiklápěná zrcátka. Kartáče se točí protisměrně, tedy nemají snahu přiklopit, ale vyhnout dopředu. Dotazy: 1. má někdo podobné zkušenosti? Rady typu nejezdi do myčky znám 2. hrozí požkození zrcátek resp. toho mechanismu, když mi to myčka násilně vyhne dopředu? V manuálu je napsáno, že se to nesmí vracet ručně, ale jen eletricky, přičemž se má čekat na hlasité cvaknutí. To ve mě budí obavy, že to nelze dělat moc často.
  8. Přidám svoje pozorování, protože LukášCBR mě doslova ničí :) Auto: OIII FL combi, 1.6 TDI 85kW, koupeno v cca 82tis.km. Ted najeto dalších cca 1000km. Letní pneu 225/45/R17 Hankook Ventus S1 evo2, tlak dle předpisu. Tankuju standard naftu Globus/MOL dle situace. Spotřeba při snaze o lehkou nohu a využití setrvačnosti: 1. Pravidelná trasa do práce v Praze: okruh 35% (120kmh tacho), Jižní spojka 55% (80-90kmh tacho), zbytek město. PP ukazuje průměr tam a zpět 5,9-6l. 2. Známá trasa 60km - dalnice 90% přes kopce, zbytek meziměsto. 2 dospělí, 2 děti, 3 kola na střeše, tempomat na 120kmh. Snaha o úspornou jízdu s využitím setrvačnosti a max. plynulosti. Bezvětří. Spotřeba 7,8l. To je zcela strašnýýýýý ... 3. Na dálnici bez výrazných výškových výkyvů při 130kmh dle tempomatu ukazuje běžně 6,5-7l aktuální spotřebu. Auto prázdné jen s řidičem. Přešel jsem z O II combi před FL 1.9 TDI 77kw PD, 195/65/R15 pneu Conti TS850, která ukazovala dle PP spotřebu skoro o 2l menší na stejných trasách se stejnou zátěží a tankování na stejných místech. Začnu sledovat spotřebu dle tankování, ale k LukášoviCBR se zdaleka nepřiblížím. P.S. ten zelenej list mi k těchto stavech ukazuje číslo kolem 70, takže dle Škody nejezdím úplně hovadsky.
×
×
  • Vytvořit nový...