Odpoledne se mi do ničeho nechtělo, tak jsem dělal vědu. Tu baterku, co měla 12,26 V jsem připojil na nabiječku. Nabijím zdrojem 14,3 V s proudovým omezením na 8A. Při připojení na baterce bylo 14,22 V a 1,65 A, po hodině 14,25 V a 1,13 A, pak jsem to vypnul. Po hodině klidu bylo na baterce 12,34 V, otázka, co na ní bude ráno, jestli se mi bude chtět, tak ji změřim. Je to ve starym autě, kde je toho na elektriku minimum a nemá žádný strat/stop, ale zase se s nim jezděj couračky tak do 10 km, v tomhle režimu se pravděpodobně nemá šanci při palubním napětí 14,4 V nikdy dostat na 100 %, škoda, že nemám hustoměr. Koukl jsem špuntem do baterky, ale nevim, viz foto. Malinko šli bublinky , ale fakt jen málo.