Přejít na obsah

lemra79

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lemra79

  1. Predpokladam, ze jsi mladsi jak tvoje stare auto 😉. Nase 1.0 mpi to ma taky tak.
  2. to to letí, pozejtra jim bude 9 let
  3. 1.0 mpi s automatickou klimatizaci taky nebude moc. Novejsich malo jetych 1.0 mpi moc neni (f3). Nejsem si jist, jestli te v bazaru nechaji merit komprese.
  4. u me je to vic, cca 10 km, mirne z kopce, lehka noha
  5. jj, toho prelevani studenyho vzduchu pri prudkych zmenach a malo intenzivnim foukani jsem si taky vsiml. to nam nase fabie taky dela, ale neni to obtezujici. za tech 8 km, nez dojedu do prace se v aute stejne neohreju.
  6. snaha kazdyho obchodnika, levne koupit, draho prodat a pozde platit faktury. Ja zas to mam trochu jinak, auto musi jezdit a je mi jedno po cem smrdi. Ja bych kolem komina klidne naky elektrovehement poridil, treba uplne maly. Nemam k tumu predsudky, ale musi to financne davat trochu smysl.
  7. koukni na bazos a najdi podobny. Otazka, jestli jsi ochotny prodat prez bazos. Jinak budes muset akceptovat cenu autobazaru. Autobazarnik treba pozna, ze nechces prodat, tak s tebou neztraci cas a popichnul te.
  8. pred garanckou jsem konektor zapojil a nikdo nic nerikal. zapojit/ odpojit casove cca 2 minuty, mozna 30 s.
  9. a co led? jakou tam hraje roli sikra pneu?
  10. koukam do Tp a koukam, ze na auto muzu dat i 165/70 r14. mate to tam nekdo, jak se to chova? Vzhledem k me motorizaci mpi....
  11. jj, to at si kazdy dela jak se mu to hodi. ja zase SS vlastne vubec nepotrebuju a ty info o stavu aku asi taky ne. pokud mam odpojenou rekuperaci, mam jistoku, ze aku je vramci moznosti vzdy na 100 %.
  12. mas to vymakany, ale nevim, proc neodpojis konektor u munusu. prestane fungovat i to rekuperativni nabijeni. uz to tak mam skoro rok a ok. koukal jsem do aku na elektrolit a je ho tam akorat.
  13. honim milivolty, je pro me naprosto nepripustne se pripojovat jinam, nez na baterku. Nabijecka byla na motoru. Rozhodne nikoho nenavadim aby to delal stejne spatne jako ja. Mimochodem jsem dokumentoval spunty.
  14. dnes me prijemne prekvapilo, kdyz jsem zjistil, ze i u me fabie se da zkontrolovat hladila elektrolitu.
×
×
  • Vytvořit nový...