
-
Výměna silentbloků nebo celá ramena?
jo, už chápu, omlouvám se, já myslel přední náprava, zadní náprava. Moje chyba. Zkušenosti nemám. Já dával plné rovnou. Řízení se zpřesnilo. Nepocítil jsem žádný nekomfort. Na druhou stranu, já jsem vůči nekomfortu dost imunní, pokud dostanu jízdní vlastnosti :)
-
Výměna silentbloků nebo celá ramena?
Nepomůže. Na předek potřebuješ tužší. Pod zátěží, pokud jedeš agresivně, se ta geometrie mění a ničí to ty vnitřky předků. Po výměně za tužší silentbloky to úplně zmizelo. Je tu o tom někde celé téma (sjíždění vnitřku předních pneu)
-
Zimní pneu
ano, jezdím celoroční 19 na zimu (jen na zimu). bez problémů. Pirelli. předtím zimní 19 (Michelin, Continental) mám jedny disky. letní pneu za sezónu většinou sjedu. obecně 19 v pohodě. je potřeba dávat pozor na obrubníky, když je moc sněhu a nejsou vidět.
-
Spuštěná hudba při zapnutém zapalování
Ano, pokud jde o AA, je to v nastaveních. není potřeba ani developer mode. Jak to nastavit v autě při přehrávání z USB, bohužel, nevím.
-
Černý znak Škoda
... stojí to za to, je to pěkné :) ale dobrovolně jsem se vzdal nápisu 4x4 :-D to nutně nepotřebuji .. za ty prachy :-D
-
Černý znak Škoda
přední originál není. je stříbrný. zadní všechno ve škodovce, kdekoliv. všude v prodejnách a servisech bude originál.
-
Dynamic Chassis Control (DCC)
díky za info. já to mám s poměrem cest "jak kdy". ve výsledku na km asi půl na půl :) díry občas trefím. častěji, než bych chtěl. mám přitvrzeno. těžko říct, proč a jak ... každopádně jsem rád, že mi to funguje. ať ti to jezdí :)
-
My skoda
taky mi to už jede. Ale že bych nechal odemčené auto? Tvářil se, že zamyká a zamkl :) k autu se mi nechtělo :) ale každopádně aktivace proběhne, auto je online.
-
Dynamic Chassis Control (DCC)
ona tam je nějaká velikost "skvrny", která nevadí. někde se to tu řešilo. myslím, že pokud je jen "vlhký" a neteče až dolů, že se to neřeší. koukám, že mám se suchými funkčními tlumiči s přes 200 tkm docela štěstí :)
-
Superb drive mode a dcc
zvedej si jak chceš :)
-
Problémy s forem
chybí mi odkaz "označit vše jako přečtené" ... v nepřečteném obsahu. nebo koukám špatně? :) dík za tip. edit: našel jsem pod profilem. ale pořád vidím stejný nepřečtený obsah jako před použitím ... edit2: ok, jsou vidět všechny příspěvky podle času, ale nejsou u nich ty barevné tečky. s tím se asi dá nějak žít :)
-
My skoda
to stejné. jak jsem chtěl na slunku vyvětrat auto, ani jednou za poslední dobu se aktivace neprovedla ...
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
já se na zadní silentbloky díval, ale nic tvrdšího tam dát nešlo. jen do předFL (do 2019?) zadek mi nepřijde, že by plaval. jak se utlumí houpání, chová se to v pohodě.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
tak teď už klidně přispěju mám DCC. úpravy na podvozku - kratší tužší pružiny - silnější stabilizátory - silnější tyčky stabilizátorů - nějaká výztuha dole uprostřed (prý lehčí a tužší než originál) - jiné zadní silentbloky spodních předních ramen (puky - plné) - podložky vepředu i vzadu (primárně kvůli předním brzdám) - jiný SW - Arteon autem se dá jezdit. zcela změnilo charakteristiku Superba směrem odpovídajícím využití potenciálu motoru. díky silentblokům se nesjíždí přední pneu zevnitř. na brzdách to drží geometrii tak, jak má. vydrží asi 100tkm. pak jsou ko díky stabilizátorům a pružinám jsem byl schopen jezdit i na "normal" podvozek, aniž by mě to moc štvalo (předtím jen S). zlepšily se náklony. kosti vydrží tak 30 tkm. jakékoliv. pak to začíná být slyšet. díky SW se auto změnilo k nepoznání. Je to žehlička bez náklonů a houpání. Řiditelná i během plného brzdění. Rozdíl mezi komfortem a sportem je v tom, jak moc vnímám nerovnosti na cestě. ne v tom, jak moc se to houpe. tolik zkušenosti k úpravám podvozku Ve výsledku. Vše se to hodí spíš ku sportovnějšímu stylu jízdy. Kdo má rád komfort a pohodlí a to houpání, nic z toho nedělejte
-
Navigace Columbus, Bolero - recenze, podrobnější popis vs Waze, atd.
jak už se psalo dříve, nechat tam a jezdit .. ono se to časem aktualizuje.