Přejít na obsah

hamoun

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    598
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

5316 zobrazení profilu

Oznámení hamoun

  1. jestli máš columbus, tak jo. jsou to 390 pro mib2.5 ..
  2. problém bude někde u nich .. dělá mi to to stejné. zkus najít tady na fóru téma se stejným názvem (asi v Superb 3) a tam je někde odkaz na alternativní stránky, kde to stáhnout ... edit:
  3. jakmile jdou nahmatat a netlačí se to tam "přes látku", je to jen o nasměrování. a je to fakt jen cvaknutí. mám zkušenost s tímto způsobem ze starého swifta, kde mi tvrdili, že ISOFIX asi ani není. prstem najít a cvaknout na správné místo. možná to chce trochu zatlačit autosedačku dolů do sedadla, ať se trefí správná poloha (výška). poprvé to jde blbě a jak člověk zjistí, jak na to, jde to bez problémů.
  4. budeš mít asi problém v té autosedačce. ty držáky na sedačce musí jít zaaretovat tak, aby se nezasouvaly. pak se to zacvakne a pak se dořeší vzdálenost od sedadla. ve výsledku je to prostě "cvak cvak" a je to.
  5. všechno ANO ... nezávislé topení i vyhřívané čelní sklo jsou parádní vychytávky. hlídání mrtvého úhlu je taky fajn. jednou výrazně pomohlo (zachránílo) head up ano, .. nemám, chtěl bych co sleduju diskuze, směr z CarPlay ukázat umí. všechno z toho na dalším autě chci
  6. @Ondra16V já bych se s dovolením, pokud to lze, taky ještě nahlásil ... mám to tak na 80% .. snad to vyjde!
  7. mě zajímaly rozdíly mezi vnitřnostmi motoru v původním dotazu. ale stejně díky
  8. šlem se dělá v zimě při krátkých trasách. netřeba stresovat. po dlouhé trase by to mělo být pryč. pokud to tam je i pak, začal bych se zajímat, co s tím. Jak píše @Mokrouš (u sebe teď nevím, ještě nikdy jsem to víčko osobně neodšrouboval )
  9. @denial máš nějaké info, zda se liší "vnitřnosti" ? ne turbo, chladiče, naladění .. ale vnitřní funkční části ... mám na DNUA asi 188 tkm. od 96 tkm jsem ho postupně upravil. funkčně prozatím bez jakéhokoliv problému. soused má CJXA. poladěno, ale méně. taky jezdí bez problémů. šestikvalt je minus, pokud se jezdí více (spotřeba). kolega má DNFE (auto s DNUA rozbil) bez úprav a jede to moc pěkně. taky bez problémů. přijde mi, že je úspornější. to je vidět i u @stanmar na delších cestách. obecně všechno tohle s odpovídající péčí funguje. měnit olej a čekat s využitím dynamiky na olej na alespoň 80stC ...
  10. rozmysli se, co do budoucna ... chces jít s výkonem nahoru, nebo ne? - obecně nejvíc možností máš s CJXA, ale ta převodovka je prostě minus. ale můžeš s tím dělat nesmysly ... - mám DNUA. nemá klapky, ale to mi vyhovuje. tiché, nenápadné. finančně je tuning náročnější (pokud zachováš GPF a s tím spojené emise) - verze s Conti turbem stačí čipnout a můžeš jít relativně pěkně nahoru. tyhle generace jsou na tohle jednodušší. tohle turbo to dává. taky ty odezvy jsou v základu nejlepší.
  11. přiznám se, že Cyril mě po Anežce neoslovil ... kdežto to o dva příspěvky rozhodně ano :-D
×
×
  • Vytvořit nový...