-
(O1) Pískající TURBO
mě houká jen když padají otáčky. Stačí lehce a rychle přidat plyn,aby otáčky vylezli jen na nějaých 1300-1400 a když klesají tak jen lehce houkne jako meluzína. Nic co by otravovalo a se zapnutým rádiem to není ani slyšet, ale hlavou mi to vrtá furt. A to už tak rok a půl Pokud by to bylo nevyvážeností, tak by za těch 40 tis km už bylo po turbu,ale auto jede furt stejně a ani olej nežere, tak spíš nějaká netěsnost..
-
Výměna setrvačníku 1.9 TDI PD 96 kW
spojka z ATD tam nepůjde a dvouhmotě vadí podtáčení, ne jízda jako prase. Viděl jsem Scouta TDI a po 18000 kaput. Paní dala šestku v obci a pak už si řazení nevšímala....
-
Jakou autobaterii? Výměna akumulátoru
tak sem našel jednu kamennou prodejnu se super cenama, prodávají teda hlavně Banner,ale ta pani majitelka mi doporučila udržbovou. Že i přes to, že z tý dražší udržbový mají větší rabat, všem lidem kterří nejsou jedniou do roka líný kouknout na hladinu elektrolytu, pokaždý doporučuje tuhle variantu. Levnější,spolehlivější,s větší životností. Za 2100 s daní do ní asi půjdu (do baterky). Myslím že to byla 74ah,680 A proud.. Bez daně krásná cena...
-
Octávia exclusive chrom
uvnitř možná ale vzhledově spíš nic než moc...
-
Jakou autobaterii? Výměna akumulátoru
jakou chceš,když se ti tam vejde Jestli máš starch ,že ti to bude třeba přebíjet, tak buď v klidu. Dej nějakou 72 nebo 74 ah a proudem třeba 640,680 a vůbec nic se nestane.. Citroen dřív dával do hdi picassa a xsary myslím 44 ah a baterka mi tam vydržela sedm let bez problemu a možná na ní majitel ještě jezdí.. Obyč dolívací.. Alternátor 90A
-
Jakou autobaterii? Výměna akumulátoru
taky chci před zimou dát novou. Tak jak sem byl s Vartou spokojen doteď, tak najednou měním názor. Bezůdržbová blue dynamic a po necelých ctyřech letech neutáhne ani po dobu jedný hodiny parkovačky při zapnutém blinkru a vypnutém zapalování. A to zrovna levná nebyla. Musel jsem startovat přes kabely.. Když sem se tam nějak zapřemýšlel,rozhodl jsem se že se vrátím zpět v ke klasice. A proto nevíte o nějaké obyčejné dolívací baterii pro tdi? já našel jen tohle: http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Akuma-Ex...V-74Ah-Prava-30 http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Autobate...-12V-72Ah-Prava http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...h-650a-12v.html ale pak zase nejde odolat za tu cenu tý samý co jsem měl http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...varta-74ah.html takže nevim
-
1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz
klasický problem mnoha starších naftových bmw ,chrysler měl u pár typů motorů,tuším že naftových taky problémy....
-
Řízení - servo - tuhost
taky otočím v pohodě dlaní a libí se mi že to není ve vyšších rychlostech přeposilovaný.. Pro mě naprosto vyhovující..
-
SPojka
ted mi nějak nefunguje etka,ale podle DP tam jsou tři typy převodovek,takže jedině že se ti někdo podívá do etky a hlavně je potřeba vědět jestli tam máš jednohmotu nebo dvouhmotu. Rozměry jsou 228,219,225 a liší právě jestli je to jedno nebo dvouhmota. Pokud bys dával čtyřdílnou sadu tak je jedno co tam dáš,bude to pasovat a to bych tam dal tohle : http://www.hamar.cz/uvod/spojky/skoda/octa...8-mm-valeo.html
- SPojka
-
Pri kolika najetych km umiraji veci?
mám asi 260 tis,koupil jsem to ve 200tis. A snad poctivých: -205tis komplet tlumiče+uložení+dorazy -220 přední náprava,lůžka stabiku-krom řízení -225 zadní destičky-koutouče doteď originál-si teda myslim -225 napínák řemenu-spíš preventivně-šustil-vůli neměl -230 žhavičky -pak dlouho nic-poměrně dlouho -247 spojka-mírné vibrace v zatížení-lamela dobrá,ještě by jednou tolik najela,ale mírná vůle v setrváku,výměna za jednohmotu Valeo -247 hydroštely-i za tepla jeden někdy mírně cvakal-za studena cvaká furt-ale míň-původní vypadali jako nové-nikde nevydřené,tak nevim-možná cvaká vstřik -247 přední ložiska-po 10 tis km konečně klid -255 svazek immobilizeru-občas nenačetlo klíč ve sklříňce- oprava za 157 kč -257 elmag spojka kompresoru,šustila snad od koupě,ale teď už nějak víc. Vyměněn celý kompresor -257 vodící kladka drážkového řemenu,mírná vůle v ložisku+ taky šustila -257 pravá poloosa-mírná vůle vnitřního kloubu-lehké vibrace za jízdy a na vnějším prodřená,spíš propíchnutá manžeta-výměna celé poloosy -rozvody po koupi nepočítám,pravidelně oleje+filtry taky ne -teď mě čekají ještě tyčky řízení,nechám u známého přejít vstřiky a čerpadlo,opět silentbloky přední nápravy(ty zadní),už jsou opět utrhané a dám z TT a možná někdy i zadní náprava -váha vzduchu stále originál,všechny vyměněné díly měly na sobě rok výroby odpovídající roku auta,takže byly původní,výfuk je jakoby to nikdy nejelo v soli -olej nežere ani kapku,chytá,chladí,topí,takže doufám že ještě tak 3-4 možná 5 let vydrží
-
Nosič kol na tažné, nebo zadní dveře?
mám sklopné thule na tažné pro dvě kola a nemůžu si vynachválit. Projelo se mnou půl evropy a naprosto bez problému. Akorát sem si měl připlatit a vzít to na tři kola + někdy možná adapter na čtvrtý. S kolama na střeše se to vůbec nedá srovnavat. Akorát když prší, jsou zahnojený podstatně víc... je to tuším 908
-
totální zavzdušnění palivového systému
známej kvůli tomu měnil i dvakrát čerpadlo a nakonec zjistili, že byla ucpaná hadička. Dvakrát ho přitáhli z rakouska až nakonec takováhle kravina
-
Náhradní díly pro velké cestování
na dovču jezdíme vždy tři octávky. Tak aspoň já ho pro sichr vozím. Je to relé řidící jednotky a prostě večer to zhasneš a ráno točíš a nenatočíš. Kdo to zná ví včem je problém a výměna tak na 5minut i s cigárkem...
-
totální zavzdušnění palivového systému
nebo ucpaná hadička od nádrže k filtru
dadaoct
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva