Přejít na obsah

Sup92

Uživatel
  • Počet příspěvků

    135
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sup92

  1. Jenže to jsou bremba s jiným složením, úplně jiná destička a kotouč. Moc tomu nerozumím, proč si tak kazí jméno. Snad 95% lidí kteří dali na obyčejné auto normální Bremba, tak na ně nadává. Jistota je ATE, TRW které používá VW v originálu. Já dal zadek Textar a nemám problém ani s hlukem ani s reznutím brzd.
  2. Aktualizace ode mě, 17.1. bylo autzo na zvedáku, mechanik kontroloval ložiska a výsledek jsou OK, já stál u něj a taky jsem nic podezřelého neslyšel. Po přezutí na letní hluk ještě ustoupil, ale furt tam byl. Před delší cestou mi to nedalo a vyměnil jsme obě přední ložiska, viz moje galerie. Vše ok, auto je teď tiché. Ložika SKF.
  3. Oživím hodně staré téma, ale myslím, že to může někomu pomoci, motorů 1.6 BSE jezdí stále hodně. Měli jsme problémy se starty u teplého motoru, když bylo auto třeba dvě hodiny odstavené. Propouštěl vstřik na prvním válci, při delším odstavení to nevadilo, benzín je těkavý a odpařil se, taky pro studený motor je potřebná vyšší startovací dávka benzínu. Ale při startu zahřátého motoru to bylo uchlastané a muselo se mu pomoc sešlápnutím plynového pedálu, tím se do motoru dostalu víc vzdchu a vylepšil se poměr benzín/vzduch. Kontrola je jednoduchá, sudnat sání a kouknout který vstřik ukapává. U nsá to bylo ještě jednodušší, Sání i kanál v hlavě byl vyčištěný od benzínu. Proběhla výměna vstřikovače a už není nejmenší problém se startem při studem, teplém nebo poloteplém motoru. Plsu proběhla výměna, možná původního, palivového filtru se zpětným ventilem.
  4. Na naši 1.6 BSE (zde Golf V plus) proběhla výměna pístních koužků, šál na ojnicích, těsnění pod hlavou, gufer ventilů a celkové vyčištění. Dávám fotky před a po. Nyní není žádná spotřeba oleje a že žena tomu docela nakládá. 140 stabilně po dálnici X stovek km není pro ni problém. Má nižší otáčky díky automatu s 6q. Důležitá je pravidelná výměna oleje, nezáleží na tom ani jaké značky, ale nutně do jednoho roku a 10 000km
  5. Přesně to samé jsem měl taky. Měnil jsem zámek, který přitahuje dveře. Umístěný na spodní straně kufru. Cena cca 1500Kč náhrada, origo 6300Kč. Zvuky zmizely
  6. U nás je orzdíl 5Kč u normálního benzínu a nafty, u lepšího nevím, ale Verva 100 za 41,5Kč bez slevy. No co se dá dělat...
  7. Karoq má dveře až přes práh, tak bych zkusil otevřít dveře, zda se mršky neschovávají pod ;-) (šipky) Jinak bys tam měl mít stejný "nálitek" za které se dá auto zvednout.
  8. @Misano1všude v nabídce jsem viděl jen čiré nebo zelené a kombinace vyhřívané/kamera. IR sklo jsem na O3 ještě nepotkal, na S3 je docela časté (když zůstanu u značky)
  9. Chtělo by to projet s diag, pak udělat základní nastavení 5. dveří zda se to bude opakovat.
  10. Takovéhle ložisko používá Audi u vahadel, je to na benzínových motorech. Možná i na dieslu? Ten jsem ještě neviděl rozebraný
  11. Asi se do toho taky pustím, každé omezení hluku v Oktě je žádoucí :-) Tohle jsou rychlé fotky z bývalé práce, jak to vypadá pod obložením kufru ve Volvu V90 @lesnik nemáš fotky toho silikonu u B a C sloupku? Edit: nějak mi vypadlo pár písmenek :-)
  12. Zdravím, jdu pro rady a porady. Mám dokódovaný corner na své předFL RS, takže v mlhovce jsou dvě žárovky. Při zatáčení se rozsvicí jen jedna žárovka. Lze to dokódovat tak, aby se rozsvítily obě?
  13. Chápu jak to myslí informator, ale prvně by se mělo zaměřit na velké podniky v Asii, Africe, Jižní Americe, které vypouští tolik splodin, že my si tu můžeme rozdat kola a stejně bude vliv zanedbatelný. To samé s válkou na Ukrajině, tam vzniklo už tolik emisí, že příští sto let, na tom našimi eauty nic nezměníme, Nyní máme v rodině dvě auta, byly i tři, pro tři členy. To by bylo, aby se ti nekousla hercna. Bydlím cca 11km od práce v městečku hned vedle okresního města, jezdí tu vlak (mám na něj od zaměstnavatele kartičku, takže je zadarmo, autobus a taxi. Stejně jezdím na kole do garáže a tahám Octavii, protože mám takové ástupy a konce v práci, že se nemůžu na nic spolehnout. Zrovna zítra mám nástup v 2:30, ale v 2:10 se můžu dozvědět, že začínám až v pět ráno.... To prostě MHD nevykryju a je to včetně svátků a víkendů. Druhé auto je ženy (musí mít automat) a já ji tu nechci s roční dcerou nechávat samotnou bez auta. Odjíždím na 1-3dny do zahraničí. Až dostavíme RD, kde budeme mít na střeše soláry a parkovací stání se zásuvkou, začne mi dávat eauto jako druhé auto v rodině větší smysl na tohle dojíždění. Teď v bytě a v garáži bez přivedené elektriky bych ho musel nabíjet jen na veřejných nabiječkách a nebo prodlužkou z posledního patra dolů na parkoviště. Ale s tímhle omezením abych vyměnil svoji oktu za e-Golf (stejná cena a srovnatelná kategorii auta)? Ani náhodou a víc peněz do toho teď taky cpát nechci. (stavba) Jaké bys měl řešení pro moji situaci? :-D
  14. Menší aktualizace. Byl jsem s autem na převážení kol kvůli vibracím. Zřejmě práci (ježdění s vlakem) mi znecitlivěl zadek a vnímal jsem ještě relativně malé vibrace, ale dvě kola mám totálně nakopané a šišaté. Minulou zimu jsem nejezdil, takže jsem to nemohl postřehnout. Došlo k převážení všech kol a šišky šly dozadu. Vysledek je, že hučení se dost zmenšilo a nyní jde převážně zezadu, když pominu zvuky zimních kol na hrubém asfaltu, O3 je fakt slabě odhlučněná. Ale teď slyším i svist větru od zrcátek. Ložiska kontrolovány a vše ok. Na příští zimu musím sehnat 2x disk Dorado. Až prezuju na nové letní bude klid. Ty současné mají vyjetou pilku.
×
×
  • Vytvořit nový...