-
Zvuky od zadní nápravy
Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
-
Pískání/skřípání od zadních brzd při pomalém couvání a popojíždění dopředu
Jenže to jsou bremba s jiným složením, úplně jiná destička a kotouč. Moc tomu nerozumím, proč si tak kazí jméno. Snad 95% lidí kteří dali na obyčejné auto normální Bremba, tak na ně nadává. Jistota je ATE, TRW které používá VW v originálu. Já dal zadek Textar a nemám problém ani s hlukem ani s reznutím brzd.
-
Hledání příčiny hluku
Aktualizace ode mě, 17.1. bylo autzo na zvedáku, mechanik kontroloval ložiska a výsledek jsou OK, já stál u něj a taky jsem nic podezřelého neslyšel. Po přezutí na letní hluk ještě ustoupil, ale furt tam byl. Před delší cestou mi to nedalo a vyměnil jsme obě přední ložiska, viz moje galerie. Vše ok, auto je teď tiché. Ložika SKF.
-
1.6MPI špatné starty (zahřátý, odstátý motor)
Oživím hodně staré téma, ale myslím, že to může někomu pomoci, motorů 1.6 BSE jezdí stále hodně. Měli jsme problémy se starty u teplého motoru, když bylo auto třeba dvě hodiny odstavené. Propouštěl vstřik na prvním válci, při delším odstavení to nevadilo, benzín je těkavý a odpařil se, taky pro studený motor je potřebná vyšší startovací dávka benzínu. Ale při startu zahřátého motoru to bylo uchlastané a muselo se mu pomoc sešlápnutím plynového pedálu, tím se do motoru dostalu víc vzdchu a vylepšil se poměr benzín/vzduch. Kontrola je jednoduchá, sudnat sání a kouknout který vstřik ukapává. U nsá to bylo ještě jednodušší, Sání i kanál v hlavě byl vyčištěný od benzínu. Proběhla výměna vstřikovače a už není nejmenší problém se startem při studem, teplém nebo poloteplém motoru. Plsu proběhla výměna, možná původního, palivového filtru se zpětným ventilem.
-
Vysoká spotřeba oleje OII 1.6 MPI
Na naši 1.6 BSE (zde Golf V plus) proběhla výměna pístních koužků, šál na ojnicích, těsnění pod hlavou, gufer ventilů a celkové vyčištění. Dávám fotky před a po. Nyní není žádná spotřeba oleje a že žena tomu docela nakládá. 140 stabilně po dálnici X stovek km není pro ni problém. Má nižší otáčky díky automatu s 6q. Důležitá je pravidelná výměna oleje, nezáleží na tom ani jaké značky, ale nutně do jednoho roku a 10 000km
-
Elektrické otevírání/zavírání 5. dvěří - problémy
Přesně to samé jsem měl taky. Měnil jsem zámek, který přitahuje dveře. Umístěný na spodní straně kufru. Cena cca 1500Kč náhrada, origo 6300Kč. Zvuky zmizely
-
Co ten benál a nafta?
U nás je orzdíl 5Kč u normálního benzínu a nafty, u lepšího nevím, ale Verva 100 za 41,5Kč bez slevy. No co se dá dělat...
-
Zvedání vozu heverem
Karoq má dveře až přes práh, tak bych zkusil otevřít dveře, zda se mršky neschovávají pod ;-) (šipky) Jinak bys tam měl mít stejný "nálitek" za které se dá auto zvednout.
-
vymena celneho skla
@Misano1všude v nabídce jsem viděl jen čiré nebo zelené a kombinace vyhřívané/kamera. IR sklo jsem na O3 ještě nepotkal, na S3 je docela časté (když zůstanu u značky)
-
Elektrické otevírání/zavírání 5. dvěří - problémy
Chtělo by to projet s diag, pak udělat základní nastavení 5. dveří zda se to bude opakovat.
-
Ihličkové ložisko v motorovom oleji
Takovéhle ložisko používá Audi u vahadel, je to na benzínových motorech. Možná i na dieslu? Ten jsem ještě neviděl rozebraný
-
Vytlumení - montáž, materiály
Asi se do toho taky pustím, každé omezení hluku v Oktě je žádoucí :-) Tohle jsou rychlé fotky z bývalé práce, jak to vypadá pod obložením kufru ve Volvu V90 @lesnik nemáš fotky toho silikonu u B a C sloupku? Edit: nějak mi vypadlo pár písmenek :-)
-
Vytlumení - montáž, materiály
@Adlera je znát nějaký rozdíl?
-
Možnosti kódování u OIII
Zdravím, jdu pro rady a porady. Mám dokódovaný corner na své předFL RS, takže v mlhovce jsou dvě žárovky. Při zatáčení se rozsvicí jen jedna žárovka. Lze to dokódovat tak, aby se rozsvítily obě?
-
Elektromobilita ANO či NE?
Chápu jak to myslí informator, ale prvně by se mělo zaměřit na velké podniky v Asii, Africe, Jižní Americe, které vypouští tolik splodin, že my si tu můžeme rozdat kola a stejně bude vliv zanedbatelný. To samé s válkou na Ukrajině, tam vzniklo už tolik emisí, že příští sto let, na tom našimi eauty nic nezměníme, Nyní máme v rodině dvě auta, byly i tři, pro tři členy. To by bylo, aby se ti nekousla hercna. Bydlím cca 11km od práce v městečku hned vedle okresního města, jezdí tu vlak (mám na něj od zaměstnavatele kartičku, takže je zadarmo, autobus a taxi. Stejně jezdím na kole do garáže a tahám Octavii, protože mám takové ástupy a konce v práci, že se nemůžu na nic spolehnout. Zrovna zítra mám nástup v 2:30, ale v 2:10 se můžu dozvědět, že začínám až v pět ráno.... To prostě MHD nevykryju a je to včetně svátků a víkendů. Druhé auto je ženy (musí mít automat) a já ji tu nechci s roční dcerou nechávat samotnou bez auta. Odjíždím na 1-3dny do zahraničí. Až dostavíme RD, kde budeme mít na střeše soláry a parkovací stání se zásuvkou, začne mi dávat eauto jako druhé auto v rodině větší smysl na tohle dojíždění. Teď v bytě a v garáži bez přivedené elektriky bych ho musel nabíjet jen na veřejných nabiječkách a nebo prodlužkou z posledního patra dolů na parkoviště. Ale s tímhle omezením abych vyměnil svoji oktu za e-Golf (stejná cena a srovnatelná kategorii auta)? Ani náhodou a víc peněz do toho teď taky cpát nechci. (stavba) Jaké bys měl řešení pro moji situaci? :-D
Sup92
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva