-
Ostrek INTERCOOLERU
když na to jsou prostředky, tak to zkusit může:)
-
1.8 TURBO
u 110kw verze se dá jezdit dálka pod 7 v pohodě, na ORS Cimbu mi po čipu spotřeba zůstala stejná, sice jsem na to více šlapal kvůli příjemnému pocitu akcelerace, ale vždy jsem ji dokázal stáhnout zpět dolů, dlouhodobou kombinovanou jsem měl cca 9.5, na dálku jsem se dostal i na 7l, ale to jsem jel 90-100kmh ale šlo to, zkus nejezdit brzda plyn, prudce akcelerovat na semaforech, brzdit motorem, předvídat a zbytečně na to nešlapat, i tak se dá jet svižně, ale chce to cit
-
Ostrek INTERCOOLERU
když už, tak pořádně, dal bych toto: http://shop.lexani.cz/p94-nitro-sada-direct-port-4-valec/ je to dobrá zábava
-
Ostrek INTERCOOLERU
tak v létě to asi smysl mít bude, koukni sem: http://shop.lexani.cz/p57-nitro-sada-n-tercooler/
- 205/50/17 alebo 225/45/17 ?
- OI RS zapalovací modul
-
Výdrž motoru 1,8T
pokud se o ní dobře starali, tak kromě žraní oleje atp. by mohla sloužit, záleží na stavu
-
OI RS zapalovací modul
souhlasím s kolegou výše, zajel bych na diagnózu
-
Jaké palivo dáváte do své benzinové OCTAVIE?
papoil, lukoil a další pochybný pumpy ignorovat:)
-
kovovy prach na aute
vosk od 3M si s tím určitě poradí
-
kovovy prach na aute
tempo možná pomůže, ale zůstane ti tam hologram, pro jehož odstranění musíš použít spec.vosk... dal bych něco kvalitnějšího
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
- ASR
-
Ťukanec na pravym zadnim blatníku
jak se mění zadní blatník, když je spojen se zbytkem kastle? to se jentak uřízne?
-
podhnilý práh
i u sebekvalitnější opravy (tzn.tmel+nový lak) ti to za čas pokvete, jen to nebude tolik vidět... dal bych nový origo díl pokud to jde