Přejít na obsah

kaja25

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kaja25

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Třeba ty lopatky nebudou potřeba měnit, mě to stačilo tehdy vyčistit a už 30 tis km bez problému - musím zaklepat... Ale bylo to asi přirezlé protože to auto před prodejem rok stálo, nevěřil jsem tomu ale asi to tak fakt bylo. Známej pak říkal že jak turbodiesel takovou dobu stojí, je to v řiti. S těmito auty se musí jezdit no...
  2. Jo ale vag nám tehdy hlásil překročenou mez otáček... Každopádně bych to zkusil, do toho nouzáku by to mělo padnout kolem 3000 otáček a výš že...?
  3. Nestálo to auto dlouho...? Vyčistit lopatky u turba - u jedničky Pdčka to dělalo to samé a bylo to tím, ventilem taky ne... Jestli jsi z Prahy taj je dobrá řeč s Garnym, já to nechal u známého, ale nabízel se mi za docela dobré peníze.
  4. Na načtení na Wagu či jak se to jmenuje. A pak na prodej.
  5. Jestli to má v záruce, ve značkovce ho pošlou do řiti jako mě... Na rádiu je jakási plomba a jak ho rozdělají, padne záruka... Spíš mu ho vyndají, bude měsíc čekat a pak mu z Bolky asi písnou něco o tom že na blbost se záruka nevztahuje a rádio dorazí zpět... Osobně bych ho vymontoval a rozdělal, ale jak jsem napsal níž, nesmí si zničit olištování.
  6. To nevyndá¨ani náhodou, vstup je strašně úzký a když už CD najdeš, nemáš šanci ho vytáhnout, akorát něco poškodí... To bylo první co jsem zkoušel a nedoporučuji
  7. Jaké máš auto a rádio? Mě se to stalo před měsícem se Streamem, ve značkovce se jim do toho nechtělo, ale stačí jen vyndat rádio, rozdělat a obě CD vyndat. Mě to to druhé vzalo úplně bez problému a pak nešlo načíst, pro jistotu jsem ho pak vyhodil, od té doby OK... Ale jestli máš taky Stream je potřeba aby Ti někdo pomohl, když nevíš jak je zalištované a kde jsou pacičky co ho drží, určo je olámeš a bude na liště vidět žes to kuchal, takže se s někým domluv... Je to záležitost tak 10 minut, ale padne Ti záruka.
  8. Tak jsem teď dorazil z toho servisu, seděl jsem tam dvě hodinky a asi jsem nebyl jednoduchý případ, auto pořád dávali na zvedák, ze zvedáku, na zvedák... asi 6x jsem to v dílně viděl, prý to asi bylo nějakou vzduchovou bublinou když předtím měnili olej v haldexu, prý nakonec vypustil a napustil olej a funguje to... Akorát je mi divné že by tam nebyl nějaký odvzdušňovák nebo něco... Každopádně to zatím funguje, podepsal jsem mu 2 hodiny práce za cca 1200, tak jsem zvědav jak jim to leaseplan zaplatí, já bych jim nedal nic, byla to jejich chyba a něco s tím vyvedli na servisce Doufám že se to za týden zase nerozhasí, na zimu je to opruz
  9. Tak jsem teď dorazil z toho servisu, seděl jsem tam dvě hodinky a asi jsem nebyl jednoduchý případ, auto pořád dávali na zvedák, ze zvedáku, na zvedák... asi 6x jsem to v dílně viděl, prý to asi bylo nějakou vzduchovou bublinou když předtím měnili olej v haldexu, prý nakonec vypustil a napustil olej a funguje to... Akorát je mi divné že by tam nebyl nějaký odvzdušňovák nebo něco... Každopádně to zatím funguje, podepsal jsem mu 2 hodiny práce za cca 1200, tak jsem zvědav jak jim to leaseplan zaplatí, já bych jim nedal nic, byla to jejich chyba a něco s tím vyvedli na servisce Doufám že se to za týden zase nerozhasí, na zimu je to opruz
  10. Vždyť říkám že ve značkovkách jsou odborníci, doživotní náplň ve spojce a tak... Prý by jim to načtení akorát vyhodilo chybu, tak to nemá cenu dělat Tak mám přijet v sobotu ráno, zkusí to rozvrtat ale nemám počítat že to spraví, prý pak objednají díly... No a taky tam prý byl přede mnou borec se Scoutem, měl najeto cca 30 000 a haldex prý spálil na prach, tak že se možná moc prudce rozjíždím a hodně mu dávám pokouřit, no tak nějak jsem si to představoval proto píšu sem...
  11. Tak jsem byl v servise, prý to načítat nemá cenu, neví čím to je a jsem objednaný na sobotu, tak jsem zvědavý... Akorát se mnou jel na louku aby se přesvědčil...
  12. No, ale ta doživotní náplň je asi nějaký mítus, protože s tou jedničkovou jsem tam po koupi přijel a vedoucí servisu mi řekl taky o doživotní náplni, tak jsem koukl do německé servisky co k tomu byla a každých 60 000... No a za rozvody a brzdy - spíš možná bez kotoučů chtěl 25 000, takže jsem jel na doporučení k soukromníkovi a měl to za 13... Tohle je leasingovky takže bohužel jinam než do značkovky nemůžu... A značkovka už pro mě bohužel neznamená kvalitu, ale spíš vždycky problémy a neznalosti
  13. Otci jsem kupoval jedničkovou a tam se mění každých 60000, tady nevím... Tak je to v záruce a lease plánu, v tomhle servise nevěřím že by riskovali, jezdím tam už let, to je na to přijít o licenci Škoda... Třeba to s tou serviskou nemá spojitost, ale nenapa¨dá mě co by to mohlo být nebo čím a chtěl bych aby ze mě zítra nedělali blbce, což je vždycky zvykem... - To jste zničil Vy...
  14. To půjdu, ale rád bych věděl čím to tak může být, aby ze mě nedělali blbce jak je ve značkovce zvykem... Před rokem se mi ve Fabii rozvalila v záruce převodovka a házeli to na mě, že jsem pod kryt nacpal led a ten to roztrhl... Tak jsem se snažil marně vysvětlit že tam možná mohla zmrznout voda a nakonec mi kluk z dílny řekl že tio nebyla má chyba a rozvalené je to zevnitř... Takže až jsem se dostal k majiteli servisu, teprve mi to uznali a celý den v řiti... Teď taky čekám že to je "moje chyba, já to zkurvil..."
  15. Normální servisní prohlídka v 60000, nic zvláštního... Ale možná mohli do něčeho hrabat, nemění se olej v haldexu v 60000???
×
×
  • Vytvořit nový...