-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Už to tady bylo napsáno kabel HEX-CAN a to buď original, nebo nějaký čínský klon.
-
Climatronik G-191
Tak jsem dnes pokračoval a při studování schémat jsem zjistil že mr99 ještě čidlo G191 neměl. Půjčil jsem si jednotku a po připojení jsem zjisitl že závada už v paměti je a to snímač výparníku G263, ten už v tom autě je. Takže tam někdo hodil jednotku s novější octavy. A mám snad už poslední dotaz dá se na ten snímač dostat nějakým způsobem? Podle DP je nutno demontovat palubku a to se mi moc nechce. Měnil už ho někdo a poradí kudy na něj?
-
Climatronik G-191
Zdravím a prosím o radu, nejde mi klima v paměti žádná závada, ale v měřených hodnotách ukazuje snímač G-191 -53 stupňů. Podle DP by se měl nacházet za kastlíkem spolujezdce vlevo na středovém výduchu, ale tam ho nikde nemůžu najít. Nevíte kde by se mohl nacházet ? Když jsem odpojil snímač na nohy , tak mi ukázal -59 stupňů tak tipuji jestli náhodou není odpojený, nebo vadný, ale nedaří se mi ho najít. Je to MR99.
-
Fel - MPI + LPG se dusí
Vyzkoušej sklepnout elektrody na svíčkách na 0.55. Dej vědět jestli je to lepší.
-
Porucha vstrekovača č 1 ?
Bohužel se pleteš na feldách odpojuje jednotka lpg přes relé napájení vstřikovačů a u MPi je od vstřikovačů napájen i ventilek. Vstřikovače 1 a 2 píšou zkrat nebo přerušené vedení sporadická i ten ventilek protože jim to sebere + a jednotka je blbá a myslí že se jí vstřikovače ztratili. Jinak na HLPropan najdeš zapojení LPG a pak ti bude vše jasné. PS. Jen BMM nepíše ventilek protože je napájen odjinud než vstřikovač ale to už jsem psal. Pokud máš feldu na plyn , tak ti to tam prostě bude skákat, vyřešit jde akorát ten ventilek ale to jsem už taky psal výše. Odkaz na montážní instrukce http://www.hlpropan.cz/montinstruction.htm
-
Porucha vstrekovača č 1 ?
Co se týká vyřazení vstřikovačů při chodu na LPG, to je pravda. Někdo již v předchozích článcích naznačil, že závadu vstřikovačů může způsobovat právě jednotka LPG. To nemůžu vyvrátit, vzhledem k tomu, že jsem diagnostikoval závady až po namontování. Nicméně, kamarád má taky LPG na Felicii 1.3MPI a takové závady mu to neukazuje (to ale není 100 procentní průkaznost toho že to nedělá LPG jednotka, ale nechápu proč by to dělala, myslím že je napojená na řídící jednotku a normálně s ní komunikuje a využívá její měřící veličiny). Chyby na vstřikovačích a ventilku nádobky s aktivním uhlím vám tam skáčou proto že při provozu na lpg se vypíná napájení vstřikovačů a ventilku nádobky a aktivním uhlím. Mě štval akorát ten ventilek, tak jsem mu zapojil napájení na ohřev lambda sondy podle zapojení BMM a s ventilkem mám klid.Prostuduj si schéma MPi a BMM a uvidíš rozdíl v napájení ventilku.
-
poškození jednotky airbagu Vagem
Chtěl jsem se jen zeptat , dělají to všechny vagy myslím i hexcan, nebo jen ty starší ?
-
Octavie II nejde centrál pravé přední dveře
Po výměně ŘJ dveří je vše v pořádku, měl jsem ji i rozebranou jestli náhodou stuďáky nejsou v ní, ale bez úspěchu. Díky zůčastněným.
-
Octavie II nejde centrál pravé přední dveře
Takže jsem se vrhl do důkladného prozkoumání a proměření motorku a podle schémy tam spínač F221 je , ale v samotném centrálu chybí . Chtěl jsem se zeptat nemůže to být třeba špatně nakodované jen ty spolujezdcové dveře ? Protože pak mi nějak uniká proč mi v paměti závad vypsal F221 nevěrohodný signál a motorky oba dva chodí perfektně. Auto je koupené po havárce na zadek, ale v těhle dveřích bylo uvnitř sklo čert ví proč jestli to nebylo už před tím bourané. Jinak je vše v pořádku. Pro jistotu ještě číslo jednotky ve dveřích 1K0 959 792 J Číslo zámku 3D1837016
-
Octavie II nejde centrál pravé přední dveře
Měl jsem ho rozebraný a proměřil jsem mikrospínače i motorky (na zdroji se normálně točily.
-
Octavie II nejde centrál pravé přední dveře
Zdravím a prosím o radu co by to mohlo být , kabeláž skontrolovaná i zámek. Že by jednotka dveří? Objednací číslo řídící jednoky: 1T0 959 702 D HW: 1T0 959 702 D Systém a/nebo verze: Tuer-SG 006 1203 Kódování: 0000116 3 závad nalezeno. 01553 - motor centralniho zamykani: dvere spolujezdce: ZAMK. (V57) 012 - chyba v elektr. obvodu 00097 - motor centralniho zamykani prednich spolujezdcu (V162) 012 - chyba v elektr. obvodu 00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221) 008 - neverohodny signal
-
Kalibrace EGR ventilu
Tak mám znovu s tím ventilkem problém, když jsem jel po dálnici tak mi zničeho nic poklesl výkon a když jsem zastavil tak z ventilku mi fučí výfuk je tam zespoda taková ucpácka a ta mi asi vypadla nebo vystřelila a netuším v čem by mohl být problém. Napadl mě snad jen ucpaný výfuk ,ale auto jezdilo v pořádku tak co by jste mi poradili, nebo nesetkali jste se s tím někdo kontrolka motoru nesvítí a závady nejsou žádné opravdu nevím proč ta zátka vypadla díl to byl ten samý pierburg, nebo jak se to píše. Díky za nápady.
-
vypis z diagnostiky
Ty vstřikovací ventily ti to bude psát stále protože LPG je odpojuje tyto chyby jsou při provozu LPG normální mě to taky píše.
-
Kalibrace EGR ventilu
Děkuji za radu, vyzkouším snad to bude pak v pořádku.
-
Kalibrace EGR ventilu
A má být motor nastartován ?
trpaslik10
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva