-
-
1,6 75kw - chyby 17950,17579 snímač úhlu pro pohon škrtící klapky vadný signál
Buď klapka nebo problém v kabeláži...
-
Octavia 1 TOUR, problém so spojkou
Zrejme ve spojke...
-
Spojka 1.9 TDI PD 96 kW
To je ta chyba,ve skříni...
-
Chyby po výměně motoru 1,9TDI
Saze to je ten produkt co hází diesel za sebe a dpf chytá a je to jedna z mnoha s kterou si lidský organismus opravdu neporadí,tak kuchejte místo hledání závady!!!!
-
Podivny klepotavy zvuk OII TDI
Ze zadu by to šlo ale na to máte starou,tohle je klimatronik,ty klapky si hledají polohu a pokud je ko některý z motorků tak tu polohu hledá pořád a to je ten zvuk,takže wojnarova metoda je nejlacinější a nejúčinější,nicméně ten problém se dá řešit...
-
Problem s Volnoběhem
Klapka,vyčistit nastavit a v nejhorším případě vyměnit,běžný jev...
- Dotaz ohledně řízení na Oct 1
-
Octavia I 1,9TDI převodovka
Seřídit táhla řazení...
-
Sportovní filtr pro 1,8 TSI
Je pravdou že KN vychází kvalitově nejlíp ze všech těch tzv "přímích" filtrů nejlíp,ono dalším problémem je ten,že lidi si ho kupujou aby pomyslně ušetřili za věčné výměny papíráků a pak docela serou na jeho údržbu a tím tyto problémy vznikají,je potřeba ho čistit nebo kontrolovat dost často,podle toho jak a kde se jezdí,ale dělal jsem několik aut kde byl po 15tis zalepenej jako celistvá deska a už se ve filtrboxu propadal a samosebou to podsávalo vedle,další prblém je ten že ty mikročástečky který proletí tak si je turbo sbaští a chová se to jako jemná brusná pasta a těm lopatkám to nedělá moc dobře,zakulacují se hrany a ztrácí to na plnícím tlaku,je to po delším používání dost citelný. Nechci nikoho zrazovat od koupě klidně ho i rád prodám,jen k tomu mám své výhrady ale je to můj názor a nikomu ho nechci vnucovat,každý ať si udělá sám co uzná za vhodné...
-
Sportovní filtr pro 1,8 TSI
třeba tento: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0129620d-vzduchovy-filtr-tdi-octavia-2-superb-2-yeti.html
-
Sportovní filtr pro 1,8 TSI
No když vezmu v potaz cenu nového "běžného" filtru tak je to vcelku jedno,MANN Knecht Bosch,je to myslím jedno jakou značku,jde o to na co se cítíš finančně a co chceš mazlíkovi dát ochutnat,jen to KN bych osobně nedával,máš za 300 novej papírovej a než se vyšplháš na cenu cca 2tis za KN a to nepočítám ty čistítka a jiné ingredience tak seš na svejch a v bezpečí... Ano malinko si budu rozporovat sám jezdím s atmosférou s KN ale nehobluju lopatky turba brajglem z cesty a čistím ho každou chvilku a další negativa jsou že první v cestě stojí váha vzduchu a na ní lítá ten olej na ošetření KN a samosebou i víc bordelu takže to sebou nese seqenci závad které si ušetříš... Možná semnou bude někdo rozporovat ale mám pádné argumenty a nebjím se je použít Navíc jsme distributorem KN tudíš jsem sám proti sobě "ale nejsem debil"
-
Sportovní filtr pro 1,8 TSI
Pokud chceš pohřbít turbo tak ho tam dej,žere to daleko víc bordelu než papírovej,možná "víc vzduchu" No při ceně nového papírového klidně s každým olejem a máš jistotu a klid...
-
Zvuky po startu, klepání motoru
A co setrváček tam bych já hledal chybu...
-
TDi zhaslo a už nenastartovalo
Relé 109,chybí napájení řj,proto se nerozsvěcí žhavení a nejde natočit a případně i zdechne za jízdy...
-
Padá elektrika O1-nelze nastartovat
Relé 109 si měl měnit nebo kontrolovat a tu již zmíněnou spínačku a kokni po kostřících bodech...