Je pravdou že KN vychází kvalitově nejlíp ze všech těch tzv "přímích" filtrů nejlíp,ono dalším problémem je ten,že lidi si ho kupujou aby pomyslně ušetřili za věčné výměny papíráků a pak docela serou na jeho údržbu a tím tyto problémy vznikají,je potřeba ho čistit nebo kontrolovat dost často,podle toho jak a kde se jezdí,ale dělal jsem několik aut kde byl po 15tis zalepenej jako celistvá deska a už se ve filtrboxu propadal a samosebou to podsávalo vedle,další prblém je ten že ty mikročástečky který proletí tak si je turbo sbaští a chová se to jako jemná brusná pasta a těm lopatkám to nedělá moc dobře,zakulacují se hrany a ztrácí to na plnícím tlaku,je to po delším používání dost citelný. Nechci nikoho zrazovat od koupě klidně ho i rád prodám,jen k tomu mám své výhrady ale je to můj názor a nikomu ho nechci vnucovat,každý ať si udělá sám co uzná za vhodné...