-
Šíber O1
já bych řekl, že je kolo motorku nebo tahel posunutý o zub a tím pádem se to posune zpět, když to zavíráš tak to dosedá jak má? stejný problém jsem řešil na passatu 92 a nakonec se zlomily packy a šibr se oblepil páskou, oprava byla docela drahá komplet za 6000
-
CB - obcanske radiostanice
Každá anténa se musí přizpůsobit CB stanici, pokud si u toho nebyl když ti seřízovali CB s anténou, tak si zajeď tam kde to dělají ať ti to seřídí a budeš mít jistotu
-
CB - obcanske radiostanice
pokud ji máš dobře seřízenou, selektivitu antény a umístění uprostřed střechy tak ML-145 má dosah 15-20km, delší trasy už jen s rušením nebo slabé
-
Mlžení oken
může to také dělat, poznáš to většinou při typickem sladkém až pálivém zápachu z topení nebo auto klimy, když ohříváš vzduch. Je to pak krásná práce na rozdělání přístrojové desky, palubovky a kompletního topení a pokud je prasklý, doporučuji pouze originál, sice stojí více, ale opravdu se vyplatí. při neoriginálu zjištíž, že ti nesedí průměry bajonetů nebo velikost výparníku a budeš pak lítat ho znovu měnit.
-
-
Nastavení Symphony
Mi to také nejde nijak jinak uložit, zůstane to pouze po dobu změny nastavení a po vypnutí je stejně pořád číslo 5, podle mne je problém v software rádia, pokud to má někdo jinak budu rád, když se tady o tom zmíní
-
Prevodovka 1.9 TDi 81Kw
a co takhle aretace neutrálu na převodovce kvůli seřízení tahel na řazení?
-
Jak vám brzdí ručka s kotoučovými brzdami?
pokud je lanovod přidřený musíš povolit ručku na matce na doraz ať máš uvolněné lanka, pak sundáš ze spoda objímku na bowden u brdiče, vysuneš lanko z mechanismu a u náprav je chytnutý bowden na držákách. Vysuneš, dáš nové lanko, protáhneš ho přes podlahu na duhou stranu do interíeru, musíš dávat ale pozor ať ti bowden projde až za tu trubičku v interiéru, zahákneš konec lanka za brzdič, nasuneš jistící kroužek a seřídíš ručku. Myslím, že to je tak asi celé doufám, že jsem na nic nezapomněl
-
Repase zadnich brzdičů
sám jsem se na to také ptal v servisu, jelikož jsem si také repasoval brzdy a sami mi říkali, že vnitřek rozdělat nejde, pokud je to pokažené mění se rovnou celý brzdič. Pochybuji že budeš vytahovat segerovku něčím dlouhým a extremně pevným na tolik, aby jsi ji roztáhnul a dávat ji zpátky určitě také nebude sranda, když je tam zpětná pružina a podle mne i dost tlačí to by jsi musel mít na to extra speciální nářádí, aby jsi to dal pak zpěk dokupy. U nás v Petřvaldě je firma na brzdy, která ti je zrepasuje, ale vyjde to jen o něco málo méně než nový neoriginální. A ty sady co se prodávájí tak jsou na více typu aut, tudíž je tam více těsnění než co potřebuješ ty na octavii
-
Dojezd okna - okno se vrací
také mám takový názor, ale i přesto časem po opravě ovládání se mi okno při zatahování zastavilo, asi nějaký silnější odpor motorku no a dneska mi ruplo lanko ve stahovačce, tak jen takový menší detail na kontrolu i stahovačky, pokud by se někomu nezdála oprava
-
Jak vám brzdí ručka s kotoučovými brzdami?
řekl bych že tvůj problém bude ve vracejícím se pístku, který se nechce sám vrátit, já jsem si ty brzdy také opravoval s tímto problémem, že mi to zůstavalo viset a ejhle, na vnitřním válečku obou stran byl nějaký nános něčeho tvrdého, připadalo mi to jako vodní kámen, tak jsem to zbrousil ( vyčistil ) nožíkem do hladka, bohužel třmeny mají stopy po tom bordelu, ale to na těsnění nemá vliv. Dal jsem nové těsnění a zatlačil pístek odvzdušnil brzdy a hotovka. Pokud to nepomůže, stává se také, že mechanismus zathune přímo v osce, které jde do vnitřních prostor třmenu, je tam mosazný váleček, tak nezbývá nic jiného buď to rozhýbat nebo koupit nový třmen
-
kloub u převodovky
výměnu obou kloubů bych stejně měnil na jednou jen mi servis nabídl levnější variantu, mám takové zkušeností, že uděláš jednu věc a ozve se druhá, tak na co práci dělat na dvakrát, teď to vydrží a za rok, dva se to vymění komplet
-
kloub u převodovky
mne měnili v servisu levou stranu za pravou a opačně, snad to nějaký čas vydrží, vibrace přestaly
-
vypíná turbo 81kW TDi - poptávka na čištění
kamaráde tak já ti spíše doporučím, pokud víš jistě že je to turbem, baňkou a lopatkami, navštiv firmu Turboservis Ostrava, je v Petřvaldě a můžu říci, že majitelé ví co dělají a patřičně se tomu věnují i co se týče kompletní repase turba. Ne jen vyčištění tak jak to dělají jiní. Indi je sice znalec, ale bohužel já osobně mám takovou zkušenost, že po třech měsících jsem tam byl znova a závada byla stejná do nouzáku, po dvou rokách jsem našel tento servis a turbo je sice za 8000, ale je kompletně nastavené a zrepasované co se týče ložisek, narovnání lopatek, vyvážení, zkouška prosaku oleje a další věci co k tomu patří. S tímto servisem a přístupem jsem nadmíru spokojen.Toť můj názor
-
Zamčené auto
zkusil bych jen vytáhnout vložku zámku nebo tu záslepku a potáhnou za to lanko a uchytil ho do kliky, myslím si, že to je jen jediná závada, poku to krátké lanko není zlomené u mechanismu
-
Přepínání světel mezi tlumenými a dálkovými
při tomto zapojení jste také mysleli na zátěž kabeláže? jak se bude zahřívat a nehledě na to, že vypínač světel je napojen přímo na světla a tudíž kontakty takový proud nedokážou přenést a začne se přehřívat až se vypálí? a ovládač světel je docela nákladná položka
Zuro
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva