-
Demontáž skla vnějšího zpětného zrcátka
Tiež sa mi to stalo,na pravej strane.Zrkadlo som prilepil obojstrannou páskou-drží už druhý rok. Dokonca funguje aj vyhrievanie zrkadla-slabšie,ale funguje.
-
Multifunkční volant
Čaute. Výmenu volantu som absolvoval včera.Vymenená podvolantovka-index CH,Gateway je S-ková,všetko nakodované , ale podarilo sa mi rozchodit len ľavú stranu volantu.Ovládanie hlasitosti Columbusa,funkcia Mute a prepínanie skladieb na CD alebo SDHC, popr.na rádiu staníc.Pravá strana ako prepínanie medzi médiami,alebo ovládanie palubného počítača-to už nejde. Ale volant je super.
-
Fixacni krouzky proti klouzani koberecku
Objednat v Škodovke.Úchyt sa skladá z dvoch častí-3C0864521,3C0864523
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
Ahoj.Mám podobný problém. Nie je to Scout,ale O ll RS pred face.Columbus 2011,3T0035680C, HW-H60, SW-3984. Vie to niekto urobiť v okolí Piešťan?Díki.
-
Problém s hlukem
Mal som taký istý problém a začalo to tým,že som spodkom auta-myslím že zrovna katalyzátorom narazil na hrb na ceste. Pri 2000-2500 ot.zvuk ako vrtulové aero-hodne pokusov-všetko bez výsledku až na ten posledný-výmena katalyzátora a potom božské ticho. Držím Ti palce,aby si nemal to isté-je to dosť drahý špás.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
Na Slovensku Ti to urobia v servise turbo vo Vrbovom pri Piešťanoch.Cena je asi 4500-5000 Sk. www.servisturbo.sk,alebo info na mail servisturbo@nextra.sk
- Oprava turba nebo vaha
-
Oprava turba nebo vaha
S tou chcípacou klapkou mám problémy aj ja.Pri vypnutí motora sa mi len maličko privrie a motorom to pekne zatrasie.Vymenil som všetky podtlakové hadičky,ale nepomohlo to. nakoniec som odpojil hadičku od N75 smerom k turbu a fukol som do nej a na plechovke pri turbe mi to fučalo.Tu sa mi strácal podtlak a preto mi ani nazavrelo chcípaciu klapku.Samozrejme aj auto strácalo výkon,ako sa diera zvačšovala.Regulacia sa da rukou celkom lahko pohnút. Neviete,kde by sa dala podtlaková plechovka zohnat a za kolko?Som z okolia trnavy-Pieštan.Díki.
-
Climatronic - máte někdo tenhle ovládací panel??
Mam taky isty panel v Octe aj ja.Je to dorábaný climatronic od talianskej firmy DIAVIA.Dá sa povedať,že je to renomovaný výrobca klimatizacií,takže je to v poho.To že Ti občas bliká ECON je preto,lebo pri volbe ECON je vypnutý kompresor,a keďže už býva vonku teplejšie,tak kompresor sa pýta aj trocha chladiť.Úplne stopni klímu a potom navoľ automat alebo ručne a malo by to byť OK.Inak ako už bolo spomenuté ovládanie je také isté pri origo.
-
Hydraulicke zdvihatka?
Vstrekovače boli vonku,naftu nečúrali-rozprašovali dobre.Otvarací tlak bol 180-185 kpa.Boli zmerané aj tlaky vo valcoch-31,8-32,6-32,7-33,1.
-
Hydraulicke zdvihatka?
Som tu novacik a novacik som aj na Octe 1.9 TDI.Pri velmi nizkych teplotach sa mi pri starte lezie z motora velmi divny zvuk.Cim su mrazy vacsie,tym je zvuk ostrejsi a dlhsie trva kym to prestane.Bolo mi poradene,ze su to vadne hydraulicke zdvihatka.Ale to vsetko sa opakuje aj po ich vymene.Tlak oleja som nemeral,ale kontrolka sa chova tak ako by sa mala,olej 5-W40.Auto som kupil starsie,bola k nemu servisna kniha a pocet najazdenych kilometrov potvrdeny pri cipovani od Cimbu. Inak 1.9 TDI 81 KW-cip Cimbu 97 kW,r.v.2001.Momentalne stav km 115000.Jemne klopkanie je pocut aj na volnobehu,pravdepodobne od jedneho valca a nie je to zavisle ci po ostrej jazde,alebo po pianko vylete.Poradte.Vdaka.