Přejít na obsah

Martin_TDi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    730
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    4

Martin_TDi naposledy zvítězil 8. Srpen

Martin_TDi nejvíce like obsah!

2 Sledující

O uživateli Martin_TDi

  • Narozeniny 04/11/1976

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    228133678

Návštěvy profilu

3576 zobrazení profilu

Oznámení Martin_TDi

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Very Popular Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Posting Machine Vzácný

Nedávné oznámení

341

Popularita

  1. Tak to jezdíš velmi hezky, to je moc pěkná dlouhodobá spotřeba! Já mám tu samou specifikaci auta+trochu přifouknuto chipem na 160kW, ale občas tahám těžký vlek nebo karavan a dlouhodobě jsem na 6,2-6,3l/100Km. Pokud jedu bez vleku tak se mi daří být na 5,7-6 litrech. Za mě je to moc fajn spotřeba na tuto velikost auta. Když tomu ale začnu fest šlapat po krku, tak není problém jet za 8-9litrů.
  2. Olej+filtr do DSG 7° DQ381 jsem kupoval v autorizáku včetně oleje do diferáků + haldexu. Chtěl jsem mít jistotu. Výměnu jsem dělal doma.
  3. Já jsem s tím hýbal a prostříkal WD a je zase na půl roku klid. Zatuhne to většinou během zimy, pokud se moc nepoužívá.
  4. A poradíš mi v jakém kanále a jak to dokódovat?
  5. Ne, bluetooth modul nemám žádný a počet reproduktorů jsem nekódoval. Kdysi jsem koupil originální sadu zadních reproduktorů včetně kabeláže, vše zapojil a hned to hrálo. Bylo potřeba to kódovat?
  6. Mohl by mi někdo poradit jak správně nakódovat radio Swing v Roomstru m.r.2012 ? Diagnostika mi hlásí tuto chybu viz foto ale rádio normálně hraje. Používám diagnostiku OBD11 Pro. Díky předem.
  7. Rozebrat, vyčistit, zkontrolovat stav. Nic jiného tomu nebude.
  8. Pokud máš tento motor 140kW a 4x4, tak spotřeba okolo 6-7 litrů je naprosto normální. Bez 4x4 se dá jezdit o litr méně, pak už záleží na řidiči a citlivosti pravé noby během jízdy 😀.
  9. Zeptám se zde, připojil jsem k rádiu Dance přes AUX telefon Samsung Galaxy S21, někdy je přehrávání hudby bez problémů a někdy se mi přehrávání samo pauzuje a nelze pokračovat. Zkoušel jsem dotlačit konektory, jestli se třeba vibracemi konektory nevysunuly, ale ne. Dělá mi to jak při pouštění hudby kterou mám přímo v mobilu, nebo i ze Spotify. Tušíte čím by to mohlo být? Je to třeba nekvalitou kabelu?
  10. Tak toto není moc dobrá vizitka tohoto motoru..... Jsem tedy rád, že mám ještě starší 140kW verzi a klepu na dřevo, protože mezi výměnami dolévat olej nemusím. Držím palce !
  11. Jezdil jsem se zapojeným káblíkem na mínus pólu baterie 5 let. Po 4 letech se odporoučela původní baterie, dal jsem novou, nakódovala se a více než rok byl celkem klid. Občas jsem baterku oživil a jezdilo se. Nyní ale po nedávném dobíjení před dovolenou na horách a následném ujetí 2000 Km se mi při startu objevila hláška o nefunkčím parkovacím systému, což znamená, že baterie nemá dostatečnou kapacitu a odpojuje určité okruhy. Po změření napětí jsem naměřil 12,2V. Zkusil jsem odpojit kabel od "inteligentního dobíjení" a světe div se, po dvou normálních 50 Km jízdách má najednou baterie 12,7V . Jedinou vadou na kráse je občasná hláška o chybě start/stop systému, ale to přežiju. Takže za mě je toto super fíčurina na ničení baterie nikoli aby se něco vydrželo delší dobu !
  12. Můj otec má Octu z roku 2003 s nájezdem 330 tisíc. Rezavá není, motor šlape jako hodinky, STK a Emise stále bez ztráty kytičky. Věřím, že s ní bude ještě dlouho jezdit. Já jsem měl O1 taky, ale jak mi začala rezavět (přední blatníky, zadní kufr), tak jsem se jí zbavil. Nový majitel do ní trošku zainvestoval a jezdí dále. Nechtělo se mi už do toho strkat peníze. Vždy je to kompromis. Záleží co chceš. Novější auta jsou fajn, pohodlnější, tišší, lépe vybavené ale se spoustou elektroniky, která se může a bude časem kazit. Je na každém a jeho kapse aby si to své nej vybral. O1 je super auto, jednoduché a levně udržitelné. Pokud bych měl radit, tak pokud je hodně rezavé, tak se na to vykašli a sežeň jiné auto v lepším stavu.
  13. Jinak je to celkem dobře patrné kde je prostor pro olej do haldexu a pak do diferenciálu. Dávate originální Škoda/WV olej nebo náhrady? Našel jsem čísla : olej pro Haldex G06 517 5A2 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g065175a2-olej-spojky-haldex-skoda-42617.html olej do diferáku : G05 258 0A2 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052580a2-prevodovy-olej-haldex-skoda-44489.html
  14. Je tam plastové sítko (filtr), které má 2 gumové O-kroužky. Je potřeba to celé vyčistit a O-kroužky vyměnit.
×
×
  • Vytvořit nový...