Přejít na obsah

Spiderman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

438 zobrazení profilu

Oznámení Spiderman

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Tak tady je to foto. Vadný bude minimálně ten černý drát úplně nahoře.
  2. Jasně, bude to ale až večer. Dřív se k tomu nedostanu.
  3. Drátky jsem už nakoupil. Zkusím se teda nejprve mrknout na ty dva komunikační od serva. Pokud se zadaří, vložím sem i foto, jak ten svazek vypadá.
  4. Byl jsem ve dvou servisech a u obou to dopadlo stejně. To však bylo v době, kdy nejelo akorát servo. K té kontrole. jakým způsobem si představuješ zkontrolovat drátek po drátku?
  5. Podle toho, co jsem tu četl si nejsem jist, jestli to může být tím senzorem. Problém je že nelze zjistit přesnou příčinu závady, když nefunguje komunikace s WAG. Jinak rok výroby je 2000, najeto cca 125 000 km.
  6. Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být. Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo. Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny). Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky.
  7. Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být. Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo. Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny). Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...