zdravím,
jak to dopadlo? s tím snímačem?
Táta má 40KW HTP , 127 tisic , je jeden jediný majitel. Od počátku co to auto má, tak už má asi šestou baterku. Přitom rádio, které je zapojované kdysi v Drupolu před předáním vozu, skoro ani nepoužívá a panel jsem pro jistotu vyndal protože má poměrně často vybitou baterku, i v létě. Pak jsme zjistili že občas nedovře pátý dveře(sedan) a svítí mu tam světýlko. ale baterky mu tam stejně moc nedrží. Mě v rapidu točí furt originál.
Já jel do Pardubic na letiště 65km v kuse . Na 5 minut jsem to chcípnul, pak nastartoval(ale dosti váhavě to naskakovalo) a pak jel domů a cca 30 km to při akceleraci z křižovatek a obcí nepatrně pocukávalo a nechtělo jít přes 3,500 otáček. Pak najednou klid. klidná jízda, motor chod jak švícary, kterej se zase nechal krásně vytáčet nad 4 tisíce.
Kolega mě dneska načetl chyby viz obrázek.
Jinak na autě se dělala oprava hlavy kvůli zakarbonovaným ventilům, ještě daleko dřív cívky u válců, myslím že jedna. Nevím, jestli se dělaly rozvody ale myslím, že ne. Jinak ten motůrek jezdí krásně i když je to haťapka.
Tak asi první co můžu udělat, je kontrola kabeláže od čidla vačky někde pod baterku, že tam bývá problém...a dál, čidlo?
Táta teď píše, že rozvody se nedělaly....tak nevím.
Mě by stačila jen odpověď zakladatele tohoto vlákna, jestli čidlo pomohlo či ne.