-
Typový štítek VIN
Udělej to tak, jako 1.000 lidí před tebou se stejným problémem. Štítek si vytiskni na samolepící folii (popř. v reklamce). Údaje musí 100% souhlasit a vzhled tak na 90% pak to projde vždycky. I technik STK ví, že si ho necháš někde vyrobit, ale pokud údaje odpovídají danému vozu, není problém. V příloze ti zasílám mustr - nemáš zač :-) ŠTÍTEK.pdf
-
Motor swap za bi-tdi
Motor není stejný. Blok, klika a písty jsou zesílené (pro spalovací tlak 200 barů), jiná je i hlava - překopané sací a výfukové kanály. Jiné je sání a výfuk. Vstřiky taky nebudou stejné, tyto pracují s tlakem 2.500 bar Jak jsi psal čerpadlo, biturbo (tlačí až 3,8 bar) a DSG DQ500 je stavěná na 600 Nm. Eska-monter Doufám, že si takto překopaný superb zasloužil i brzdy z Aertona. Protože motor jede slušně, tak by měly odpovídat i brzdy. Akumulátor si dal do kufru? Máš foto, jak si se s tím popral?
-
Výměna váhy vzduchu, problém ?
Sorry za OT! Já v minulosti řešil zase chyby snímače ABS, ale bez chyb fungoval jen jeden (prvovýroba) od té doby léta klid. Jiné značky, byť byla čidla nová ukazovali chybu... Sám nechápu. Po této zkušenosti - co se týká čidel a snímačů - jen originál
-
Snimac plniciho tlaku (G31) - signal prilis velky - AUTO V NOUZAKU
Ano, u prodejce Škoda. (skladem pravděpodobně nebude, nutno ojednat - většinou do druhého dne)
-
Startovací tlačítko
Prvním stisknutím najedou budíky a až podržením točí startér. (+ noha na brzdě u DSG)
-
Superb II Combi - mezipodlaha kufru pro děti
Sorry za OT: Úplně se mi vybavila vzpomínka jak před 20 lety jsem přijel pro tchána do hospody Škodou 105, ale on venku nečekal sám. Měl tam ještě 5 kamarádů. Takže i se mnou to bylo 7 lidí a škodovka to dala :-D (dodnes to nechápu) Né, teď vážně. Superb je jen 5ti místné auto, takže do kufru děti sice klidně dáš a v rámci popojíždění někde po zahradě to bude asi OK, výlet bych takto nejel. (navíc to není ani legální, ani bezpečné). Pokud máš na mysli jen přetí z ulice do ulice, tak bych dal děti radši rodičům na klín - protože v podélném směru má na zadních sedačkách Superb místa na rozdávání, než je dát do kufru (ale při případné bouračce bych to nechtěl vidět).
-
je mozne manualne nastavit sklon xenonoveho tlumeneho svetla?
Nivelační čidla jsou OK? Mě když svítila světla těsně před auto, tak jsem zjistil, že je to čidlem na zadní nápravě (zarezlé a utržené). Chybu to zádnou nepsalo, ale světla se vždy nastavila hodně dolů. Po instalaci nového čidla se VAGem udělá základní nastavení (auto musí stát uplně rovně a bez nákladu v kufru) a tím se naučí výchozí poloha. Až pak by se měla světla seřizovat manuálně. (v případě, že svítí jinam).
-
Nastavení jednotek po výměně pružin pérování
Udělal jsi základní nastavení světel přes diagnostiku. (tj. adaptace nivelačních čidel - "naučení roviny") ? Tím bych začal, a až pak bych ladil světla na STK. U VCDS je např. postup zde (ENG): There are certain test conditions that must be met before doing this procedure: Vehicle must be parked on level ground and "settled" on its suspension Parking brake should be OFF Ignition should be in the "On" position Headlamps should be "Off" Procedure for Aligning Xenon Headlamps: [Select] [55 - Xenon Range] (For some newer vehicles, use [29 - Left Light] instead ) [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Wait at least 20 seconds for the headlamp motors to move. The headlamps are now in their adjustment position. Turn on headlights. Adjust them via their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. Scroll up to Group 002. The Xenon Range controller has now learned this position as its Home position. Click the [Done, Go Back] button and you're all set.
-
Snimac plniciho tlaku (G31) - signal prilis velky - AUTO V NOUZAKU
Super, tak snad už budeš mít pokoj a spokojeně jezdit.
-
2.0 TDI CR 125kW DSG
Ty Indy, problém bude u tebe spíš v té lambdě na DPFku ne?
-
Snimac plniciho tlaku (G31) - signal prilis velky - AUTO V NOUZAKU
Kabel 1KD 971 658 jsem koupil normálně u místního prodejce Škoda (objednal jsem jej, a druhý den hned ráno tam byl).
-
Snimac plniciho tlaku (G31) - signal prilis velky - AUTO V NOUZAKU
Začal jsem výměnou čidla, ale mě pomohla až výměna kabeláže. Viz. můj příspěvek výše. Můj mechanik to měl za dopoledne hotové.
-
2.0 TDI CR 125kW DSG
To vypadá na senzor co je dole na hadici u cooleru, prakticky hned pod spodním krytem motoru, skoro u nárazníku na spolejzdcově straně
-
Superb II alu kola.
Máš na mysli boční ochranu ráfku - kdy pneu trochu přesahuje. To je věcí pneumatik, ne ráfku. Pneu s boční ochranou jsou označeny FR nebo někteří výrobci označují MFS.
-
2.0 TDI CR 125kW DSG
Nebo možná taky unavený setrvák, ten taky umí "klepat"