Přejít na obsah

PedrosCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 617 zobrazení profilu

Oznámení PedrosCZ

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ahoj... nešel jsem téma na instalaci parkovací kamery, kde píšeš, ýže pokud by někdo potřeboval radu, ať se na Tebe obrátí... Tak mám na Tebe dotaz... Mám neoriginální kameru v madle, převodník a signál mám tažený přes wifi převaděče, kódoval jsem v jednotce 10 - parkovací asistent BYTE 0 BIT 5 a v jednotce 37 - Navigace BYTE 3, BIT 6.... a stále mi to v Columbusu neukazuje kameru, pouze parkovací asistent. Nevíš kde by mohla být chyba prosím? Předem moc děkuji za info. Wiki. 

  2. Ja se taky z pravidla snazim davat original dily, ale obcas davam (predevsim kvulo cene) i "nemeckou prvovyrobu" a za me urcite Hella nepatri k nejakym "noname" vyrobcum. Nereknu kdybych tam dal nejakou cinu, ale tohle me prekvapilo, ale proste stat se to asi muze...
  3. Díky za reakci Mám ročník 2013, facelift... diselgate se na mě nevztahuje podle VINka Jinak mám možná objasnění, po dnešních měření za jízdy přes VCDS jsme zjistili že nová váha vzduchu (německá Hella), vykazuje špatné hodnoty, takže jí vracím... Nainstalována originál BOSCH a hodnoty jsou v pořádku, bez problému během jízdy, žádné chybové zprávy v paměti, tak snad top vydrží! Ještě jsem se s tím nesetkal, že nová věc je vadná, ale evidentně se to stát může. Nebo vyjádřete svůj názor podle následných screenshotu Takto vypadají hodnoty s "novou váhou vzduchu" na volnoběh Takto vypadají hodnoty s "původní váhou vzduchu BOSCH" na volnoběh Dle mého názoru je nová váha vzduchu špatná, neboť dává dvojnásobné hodnoty než jsou požadované
  4. Sice si připadám jak když si tu píšu svůj blog, ale třeba to někomu někdy pomůže... Po připojení na diag a kontrolou EGR ventilu za jízdy zjištěno, že hodnoty mezi požadovaným a skutečným se značně liší. volnoběh: požadované někde okolo 30% , skutečné nad 60% za jízdy: při mírné zátěži rozdíl cca přes 20%, při plné zátěži kdy požadovaná hodnota byla 0% zůstával EGR otevřený naplno a udával hodnotu okolo 99% Tedy pravděpodobně zůstává víceméně neustále otevřený a nezavírá se... Jeho hodnota vlastně neklesla pod 40% V týdnu proběhne kompletní výměna EGR ventilu a poté přidám výsledek.
  5. Takže jsem ujel cca 30-50km bez problémů a poté z ničeho nic když jsem šel z práce a chtěl jsem nastartovat, rozblikala se kontrolka žhavení a auto vykazovalo zase ty samé problémy. Na maxidotu "chyba start stop" vozidlo jelo, ale divně, plyn reagoval nepravidelně. Po připojení na diag v motoru 5 závad: - průtok vzduchu při regeneraci příliš malý - systém zpětného vedení výfuk. plynů - průtok příliš velký - měřič hmotnosti vzduchu - nevěrohodný signál - netěsnost v sacím systému - měřič hmotnosti vzduchu - signál příliš velký Po vymazání jsem zatím ujel cca 25km, zatím OK, ale očekávám, že se závada zase projeví Opravdu někdo neví co s tím ??? Začínám si říkat jestli ta nová váha vzduchu je v pořádku, asi tam zkusím vrátit tu původní, jestli to bude dělat i s ní...
  6. Ahoj všichni, žádám Vás o konzultaci... Pár měsíců se potýkám s tím, že mi u SII FL combi 103Kw (CFFB), najeto cca 200tis. km, začal motor tak divně pocukávat ve 4 až 6 kvaltu při otáčkách okolo 2tis. Při nižších kvaltech to nedělalo. V minulosti to také samozřejmě nedělalo. Začal jsem to řešit až teď protože se to víc a víc objevovalo a začala mi i rapidně stoupat spotřeba (průměr 6-7l), jindy cca 5l, i klidně mín na dálnici. Když jsem plyn při vyšších kvaltech více sešlápl, cukání okamžitě přestalo. Prostě cukání se objevovalo když jsem chtěl jet na dálnici na spotřebu, při mírně sešlápnutém plynovém pedálu. Je mi jasné, že nemůžu jet 100km/h na 6ku při 1200ot/m, že to motor dostává, taky jsem to nikdy nedělal...ALE Diagnostika nehlásila žádnou závadu ! Kompletní diag bez závad. Po konzultaci s mechaniky se usoudilo, že by mohla být špatná váha vzduchu (ta že se nemusí v diag zobrazit), objednal jsem novou, vyměnil a po pár kilometrech se mi rozsvítilo a začalo blikat žhavení a vozidlo psalo závada "Start stop systému". Vozidlo jelo v režimu, že plyn reagoval až od určitého sešlápnutí a zase v určitém místě vypnul. Hrůza... (tu závadu mi vozidlo nikdy nezobrazilo a to jsem s ním ujel už cca 50tis. km) Po připojení na diag byly poté v motoru tři chyby: 2x chyba váhy vzduchu (hodnoty sporadické) a 1x EGR (to samé hodnoty sporadické) Vymazal jsem to, projel a zdá se že je vše OK, auto jede dobře, spotřeba se také jeví při ukazateli momentální spotřeby že se drží na nižších hodnotách a cukání jsem zatím nezaznamenal. Tak nevím... Nesetkal jste se někdo s něčím podobným ? Nikde jsem nenašel ani nikdo neříkal, že by se po výměně váhy vzduchu muselo něco nastavovat, měnit. Ani nevím jestli to bude už v pořádku, chce to delší čas na projetí... Za každé rady či poznatky děkuji. Ještě jen doplním, že podobné téma jsem našel, ale hadičky jsem všechny kontroloval a žádnou poškozenou nemám (podtlaky, od turba, apod.)
  7. Já teda přidám svoji zkušenost s aktualizací na nové mapy v17 (8555). Jelikož mám již špatnou mechaniku, aktualizuji přes kombinaci start CD + SD karta. V minulosti vždy vše ok, ale tady u té verze nevím proč mi vytvořené start CD (přes maps tool) vůbec nešlo. Vždy se to seklo na nějaké té hlášce SWL.... Nehodilo to chybu nic, pouze to na této zprávě vyselo třeba 30 min a nic, vůbec to neskočilo do té fáze instalace kde se to vždy sekne na těch 31% HDD. =D Zkusil jsem dle jiných zkušeností dát zaváděcí CD z jiné verze a vše proběhlo bez problémů, aktualizace map proběhla za cca 30-40 min a vše OK. Tak třeba to někomu pomůže...
  8. PedrosCZ

    Kessy

    Díky za rady, ale domnívám se že kapacitou baterie to být přeci nemůže... Ano baterie, je opravdu fungl nová, ale zítra to můžu přesto vyzkoušet - prohodit, nebo dát typ 2032 Jinak tedy pro upřesnění - i se starou baterkou šlo auto otevírat a zamykat na dálku několika desítek metrů...A to jde pořád, jen nejde startovat. Při vstupu do auta to spustí jednu z těch hlášek, že "klíček nenalezen"
  9. PedrosCZ

    Kessy

    Zkusím jestli někdo neporadí... Fabia 3, r.v. 2017 - Kessy start - z ničeho nic, když chtěla manželka odjet z práce, tak jí auto napsalo - "klíček nenalezen" - nebo se to střídalo s "klíček není k dispozici - palubní kniha"... Nakonec musela nastartovat "nouzově" stiskem tlačítka pomocí klíčku. Když přijela domů, tak jsem zkusil vyměnit baterku, ale to nepomohlo. S náhradním klíčkem to jde bez problémů, takže problém asi v klíčku... Setkal jste se s tím někdo ? Dá se to samo-doma nějak opravit, nebo s tím musím do servisu ? Díky za radu
  10. Jo to souhlasím, to je určitě lepší řešení, dát to pěkně do spínačky, i když tohle je určitě mnohem jednoduší a pohodlnější. Ale co jsem koukal tak většina lidí při dodělání různých příslušenství dává tento adaptér, třeba jsem narazil jen na špatný kus. Dokonce jsem se dozvěděl od prodejce (které mu věřím), že tyto adaptéry používají i u nás ve Škodovce, že je kupujou u něj =D, než aby pinovali spojkovou skříň...
  11. Já se ještě podělím o jednu zkušenost... Po dvou dnech instalace kamery se mi objevila závada. Ráno jedu do práce a kamera bez problému funguje, přijedu domů a při zařazení zpátečky mi na colombusu naskočí jen senzory a černá obrazovka. Rozhodil jsem vše, proměřil a zjistil že problém je v tomhle adaptéru v pojistkovce (viz. foto). Dal jsem původně pojistku jen do slotu pro novou větev (neboť jsem použil slot v pojistkovce, kde nic nebylo), ale když jsem dal pojistky do obou slotů, tak vše zase normálně fungovalo .. Setkala jste se s tím někdo ??! Já se domnívám, že pojistka nemusí být v obou slotech, když jsem jí dal do prázdného místa, kde nic nebylo. Zítra asi zajedu koupit nový adaptér, ať mám klid..., ale proč odešel po dvou dnech je mi záhadou... Pro jistotu jsem ještě snížil pojistku z 10 na 5 A
  12. Jo to je pravda, ten husí krk to bylo taky něco :-D Já měl taky možnost s trajektorií nebo bez, ale pak jsem si říkal, že to natečení čar není tak důležitý a musím říct, že mi to takhle stačí. Úprava SW je nutná kvůli čemu ? Já u té LOW kamery jen zacvakl, aktivoval přes VCDS a běhá to... Jó už jsem četl tvůj předchozí příspěvek, tak už vím...
  13. Tak SD kartou je to určitě rychlejší, u mě cca 30 min. Nicméně "kolují" informace, že zaváděcí CD může poškodit NAVI ( já se s tím ještě nesetkal...) Když máš dobrou mechaniku, tak to trvá cca hodinku. Přes servisní kabel, to bude v rámci minut.
  14. Jaký máš rok výroby ? Já mám třeba 11/2013, takže ještě se mi netýkala povinná kontrolka. Od 2014 už je tuším dle EU povinná. Kontrolku jsem dodělával jak se již hovoří jen aktivací do maxidotu a vše funguje, nicméně jsem se ještě nesetkal s tím, že by tlačítko (pokud je originál) takto nefungovalo...Delší stisk znamená reset, pokud ti to nejde, tak mě napadají dvě možnosti... - někdo tlačítko dodělával, ale nedodělal, nebo NE správně - je originál, ale někde je chyba... (setkal jsem se i s nefunkčním tlačítkem) Jestli diagnostika nic nehlásí, šel bych od těch nejmenších závad (tlačítko, kódování, apod.)
  15. Tak to máš dobrý... Já už mám také úspěšně nainstalováno (už chápu proč většina chce za namontování takové peníze). Tahání kabelů přes celé auto je neskutečné... (pokud už má člověk "grif" tak to jde líp, to je jasné), ale jinak je to práce na celý den. V kostce pro ostatní kdo chtějí dodělat kameru (origo z VW v madle): - bez pěkné frézky bych se do toho vůbec nepouštěl (nutnost pro zvětšení otvoru pro madlo s kamerou) - protahování kabelů přes celé auto (aby to nějak vypadalo je taky zážitek...hlavně přes kufrové dveře, nebo přístrojovku k rádiu - měl jsem origo VW kabeláž a stalo se mi, že konektor do RNS 510 jsem musel mírně upravit, protože nešel přes pojistku dotáhnout k radiu a zaaretovat... jestli se dělalo více typů, pro škoda a VW?? nevím... Výsledek ?! Funguje to..., ale stejně se při couvání na to nedívám =D , ale je pravda, že když couvám k autu nebo k nějaké překážce, tak hezky vidím kolik tam mám opravdu místa i vzhledem k signalizaci senzorů... Ale zvládl jsem to...=D Kdyby někdo chtěl radu, klidně mi napište....
×
×
  • Vytvořit nový...