-
Columbus - aktualizace map
-
-
Jak vynulovat servisní interval?
Čauky, prosím kde najdu přes VAG kolik km je do výměny oleje. Předem děkuji
-
- Vibrace volantu O1
-
Mlhovky a denní svícení
Mlhovky neoslňují. Sám je používám pro denní svícení (tím myslím, že mi svítí pouze jen přední dvě mlhovky nic víc)
-
EM-PHASER EBR112A
To nikdo neměl tenhle subáč?
-
Škoda made in Czechoslovakia vs. Skoda VW Group
Mě děla větší radost okta než 120, nedá se to srovnávat. Bylo to jednoduché auto. Když vezmeš v podtaz co v 80 letech jezdilo v jiných zemích za auta, tak to byl vrak. Hlavně to nejede, nesedí a netopí. Ale měl jsem jí taky rád. Vše tam opravíš, protože tam nic neni
-
Škoda made in Czechoslovakia vs. Skoda VW Group
Blbost já měl 120L rok 81 model 82 a posilovač měla.
-
EM-PHASER EBR112A
Čauky, chtěl bych se Vás zeptat jestli někdo měl tento aktivní subwoofer. Abych se o něm dozvěděl více informací. Jaké jsou klady a zápory. Díky EMPHASER EBR112A aktivní subwoofer box Aktivní box Emphaser 350W 250W RMS, 60-120Hz, 1x 30cm woofers, rozměr 582x402x440mm, masivní konstrukce z 20mm MDF
-
zahřívání motoru na volnoběh
Mě určitě nejde o to, abych ho nechal běžet kvůli své pohodlnosti, že tam budu mít teplo. A stejně bych ho tam neměl. Já na oktávku nadávám pořád, že to netopí. Já ho nechám běžet 2-3 minuty spíš kvůli tomu, aby tak netrpěl. To myslíš, že je taky špatné. Když nejsou mrazy tak sednu a jedu.
-
Prasklé zadní sklo !!!
Čauky, tak to máš radost viď? Snad to nebudeš mít moc drahé. A co jinak? Jak líta 4x4. Za kolik jezdíš? Já nejezdím téměř město. A když jedu tak většinou min. 20 km.
-
zahřívání motoru na volnoběh
No, vidíš. Tím ti asi ten motor chce říci, že by jsi mu měl dát chvilku čas ať se z toho dostane a pak pianko jet. Nediv se, že za jízdy to necítíš s těma koníkama.
-
zahřívání motoru na volnoběh
Každý ti řekne něco jiného. Ale jeď hned s promrzlím motorem třeba do velkého stoupání. Určitě je lepší počkat 2-3 minuty a ten motor nedostane tolik na prdel. Myslíš, že když pojedeš hned po nastartování třeba v -10 do velkého a dlouhého kopce, že se ten motor dobře maže? Ale to je jen můj názor. Třeba špatný
-
zahřívání motoru na volnoběh
Určitě je lepší v zime 2-3 minuty to nechat na volnoběh a pak jet. Podle mě víc motor trpí v zátěži když je ztuhlej. A ten rozdíl na životnosti motoru určitě nepoznáš.
-
spojka na O1 TDI 81KW 1999
Doporučuji vyměnit trysky. Nárůst je znatelný a spotřeba jde dolů. A přitom jsi udělal i údržbu. Nejdříve jsem chtěl dát auto do Sport motor a nakonec jsem se rozhodl pro DieselPower. Podle mě hodně umí. A pan Štrunc dělá ty trysky už 8 let. Takže tam praxe je.
-
Dusivé štartovanie, následný nepravidelny chod a smrad oleja
Já tam mam asi něco kolem 6 litrů u TDi. Stačí koupit nemrznoucí kapalinu 4 litry a naředit s dest. vodou